Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
25.11.2010 22:03
mutta jotenkin tuntuu vaan että suzuki olisi luotettavampi mutta mitä mieltä muut on? eli tällä hetkellä 2008 vuoden honda crf 250 on kiikarissa niin onko jollain jotai hyviä/huonoja kokemuksia kyseisestä laitteesta? ja onkos tässä 08 vehkeessä titaani vai rosteri venat?
25.11.2010 22:15
mxmanne kirjoitti:mutta jotenkin tuntuu vaan että suzuki olisi luotettavampi mutta mitä mieltä muut on? eli tällä hetkellä 2008 vuoden honda crf 250 on kiikarissa niin onko jollain jotai hyviä/huonoja kokemuksia kyseisestä laitteesta? ja onkos tässä 08 vehkeessä titaani vai rosteri venat?
No mitä sitten hondaa katot jos suikka on parempi

? Titaaniset imut ja pakovenat terästä.
25.11.2010 22:33
jaa a vaikee sanoa
30.11.2010 3:52
Moro vaan kaikille!
Olen tässä miettinyt ja yrittänyt etsiä mahdollisimman paljon tietoa tuosta honda cr 125. Vm98.
Tarkoitus olisi semmoinen hommata ja kysynkin nyt teiltä kenellä olisi juuri tuosta vuosimallista kokemuksia, esim onko hyvät iskarit, runko millainen? (ensimmäisiä alumiinirunkoja ilmeisesti?)
Millaiset huoltovälit? Kokemuksia löytyy itsellä kawasaki kx 125 ja ktm mx 125 pyöristä.
30.11.2010 9:02
Jos on hyväkuntoinen niin ei mitään väliä iskarien ominaisuuksilla tai rungolla, harvemmin ton ikäsissä laitteissa niitä iskareja on huollettu, eli sieltä on sisuskalut ihan loppu = ei toimi niinkuin pitäisi, vaikka olis minkälaiset iskarit. Ihan normaalit 125cc:n huoltovälit tossa on, vaihdelaatikkoon kannattaa vaihtaa öljyjä 5-10h välein, mäntää 20-40h välein ja ilmanputsari tietty joka ajokerran jälkeen. Mutta ei kannatta tiettyä pyörää paljon katsella ennen kuin on nähnyt paikan päällä tai on kuitteja huolloista. Paljon on tossa luokassa "täysinrempattuja" pyöriä joihin on vaihdettu lokarit ja mäntä.
30.11.2010 15:42
http://img87.imageshack.us/i/hondacr104 ... 7c6e0.jpg/ siinä on hondasta kuva.
Päällisin puolin hyvässä kuosissa ja mäntä vaihdettu omistajan mukaan n.20h sitten. No pitää kattoa sitten paikan päällä tarkemmin tuota pyörää.
E: olikohan tän vuotisessa cr:ässä porattava pytty? 1998
2.12.2010 18:59
Rene Heimonen kirjoitti:
E: olikohan tän vuotisessa cr:ässä porattava pytty? 1998
ei ole.
3.12.2010 15:53
Mikäköhän mahtais olla ongelmana kun ei tahdo pyörä lähtee enään käyntiin. Eilen toimi moitteettomasti 480 pääsuuttimella mutta tänään suuttimen vaihdon ja syyläreiden peittämisen jälkeen ei lähde pyörimään 470:llä. Kipinää tulee ja noin minuutin kesti päälle kunnes vaan booaamalla sammui.
Pyörä on Cr250 2-tahti vm -02 HGS-teharilla.
480 pääsuuttimella röpelti yläkierroksilla, niin siksi koitin 470 suutinta.
420 kesäsuuttimella toimi kanssa pari päivää sitten ja nyt ei silläkään lähde käyntiin
Seosruuvi on 2kierrosta auki
Neula on ylhäältäpäin katsottuna toisessa lovessa.
Tyhjäkäyntisuutin on muistaakseni 35
3.12.2010 17:02
Tuurhiz kirjoitti:Mikäköhän mahtais olla ongelmana kun ei tahdo pyörä lähtee enään käyntiin. Eilen toimi moitteettomasti 480 pääsuuttimella mutta tänään suuttimen vaihdon ja syyläreiden peittämisen jälkeen ei lähde pyörimään 470:llä. Kipinää tulee ja noin minuutin kesti päälle kunnes vaan booaamalla sammui.
Pyörä on Cr250 2-tahti vm -02 HGS-teharilla.
480 pääsuuttimella röpelti yläkierroksilla, niin siksi koitin 470 suutinta.
420 kesäsuuttimella toimi kanssa pari päivää sitten ja nyt ei silläkään lähde käyntiin
Seosruuvi on 2kierrosta auki
Tyhjäkäyntisuutin on muistaakseni 35
Ootko kokeillut käynnistää pyörää uudella sytytystulpalla? Oireet ainakin viittaisivat rikkoutuneeseen tulppaan. Vaikka kipinä tuleekin, voi tulppa olla silti rikki.
3.12.2010 18:06
JM82 kirjoitti:Tuurhiz kirjoitti:Mikäköhän mahtais olla ongelmana kun ei tahdo pyörä lähtee enään käyntiin. Eilen toimi moitteettomasti 480 pääsuuttimella mutta tänään suuttimen vaihdon ja syyläreiden peittämisen jälkeen ei lähde pyörimään 470:llä. Kipinää tulee ja noin minuutin kesti päälle kunnes vaan booaamalla sammui.
Pyörä on Cr250 2-tahti vm -02 HGS-teharilla.
480 pääsuuttimella röpelti yläkierroksilla, niin siksi koitin 470 suutinta.
420 kesäsuuttimella toimi kanssa pari päivää sitten ja nyt ei silläkään lähde käyntiin
Seosruuvi on 2kierrosta auki
Tyhjäkäyntisuutin on muistaakseni 35
Ootko kokeillut käynnistää pyörää uudella sytytystulpalla? Oireet ainakin viittaisivat rikkoutuneeseen tulppaan. Vaikka kipinä tuleekin, voi tulppa olla silti rikki.
En ole vielä, mutta huomenna olisi tarkoitus kokeilla kun käyn ostamassa uuden tulpan.
Onkohan 3.5% on seos liikaa talvikelille?
3.12.2010 18:09
Miks ajaisit 3,5:llä kun 2,5-3% on täysin riittävä?
3.12.2010 18:33
OA243 kirjoitti:Miks ajaisit 3,5:llä kun 2,5-3% on täysin riittävä?
Sitähän minäkin. Paikallisesta Hondan merkkihuollosta kävin ostamassa öljyy niin sanoi että olisi ajettava 4% seoksella
4.12.2010 17:14
mistä te ootte ostanu/tilannu koneen laakerit mulla pitäis kone remppa tehä mutta kun en löydä kaikkia laakereita miltään sivulta
4.12.2010 18:29
2011 Duelin luettelosta löytyy ainakin kampiakselisarjat, runkolaakerit ja kiertokanget
jokaiseen hondan crossiin.
E:
http://www.duell.fi/product.asp?lang=1& ... 1i&s=29844Siitäpä valopuola cr:ään. Halvempi vaihto ehtohan olisi vetää valot suoraan akulle, mutta mutta,
onko siinä sitten järkeä?
E. Tänään tuli honda pihaan, ja on täysin kunnossa. Yllättävän kiukkunen pyörä.
7.12.2010 13:24
Mahtaiskohan kampuran stefa olla rikki kun magnetonkoppaan valuu öljyä siitä magneeton alapuolisesta reiästä? About ruokalusikallinen oli öljyy. Mitenköhän iso homma vaihtaa?
Pyörä tosiaan kakspuokki cr