Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
10.10.2013 18:22
Kuulostaa sähkövialta. Tarkasta magneeton ja sen alta sytkäkamojen kunto silmänmääräisesti ja jos mahdollisuutta kokeilla toisesta samanlaisesta vaihto-osia, niin aina helpompi löytää vikakohta. Tarkasta myös johtosarja.
10.10.2013 20:53
Lisäksi en ole ihan varma mutta kuulostaa välillä että ampuisi putkessa. ja kaasu jää joskus hieman leijailemaan. eli mitä sähköjä kannattaisi ensimmäisenä alkaa tarkastamaan?
10.10.2013 21:00
Itellä joskus aikoinaan, puolan kohalta pultti löystynyt ja sen takia vain pätki nii pirusti. myös joskus liitin pääsy irtoutumaan ja runkoavasten kipinöyny.
Tarkasta jokainen sytykseen liittyvä johto.
10.10.2013 21:47
joo pitää huomen ruvet kattelee
16.10.2013 21:14
ktm exc 125 2001. Sellainen ongelma aina kun käynnistää kierrokset nousevat saman tien niin korkealle kuin pyörä kiertää. eri kokoisia suuttimia olen koikeillut eivät vaikuta ollenkaan. kaasarin olen putsannut ,toista kaasaria kokeilin teki samaa ,eikä imukaulasta löydö vuotoja.
16.10.2013 22:07
Onko kellään kierteet rikki kytkimenpuolen öljyropusta ja korjausta vailla?
Mulla olis ylimääräsenä siihen sopiva M10x1.0 kierteenkorjaussarja. Vain yks kierre käytetty. 14kpl jäljellä.
Voisin siitä luopua 25 eurolla, kaupassa
yli 30€ koska hienokierre.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
10.11.2013 0:23
onkos kampiakselin kytkinpuolen mutteri vääränkätisellä kierteellä ??
10.11.2013 0:45
Kyllähän se on.
14.12.2013 23:38
Käydään tää juttu viel kerran.
Mielipiteet tehtaan tt putki vs fmf fatty
Milloin putki ottaa piikkiä?
Mitä muuta eroa?
Omistan jo tehtaan tt putken joten kannattaako ostaa fattya vaikka rahaa olisikin?
24.12.2013 16:51
^Joo kannattaa, heti alkaa kulkee ku vanhalla vetomiehellä sillä fmf:llä.
Kuinka paljon ohjauslaakeria uskaltaa kiristää, onko tossa joku riski että laakeri hajoo tms. Helpottu ajo aika merkittävästi kun vähän kiristeli.
26.12.2013 17:41
Vähän jatketaan näistä "tehoputki" asioista. Yritin itse jo täältä foorumilta ja googlesta löytää jonkinäkösiä vertailuja eri putkien välillä. Miten tehoalue muuttuu, vääntääkö paremmin, tehoja kenties enemmän?
Tarkotuksena siis olisi ostaa putki joka kukkuisi vähän korkeammalta ja mahollisesti vääntäis myös enemmän.
Ebaysta pro circuitin putken saa ainakin edullisesti joten semmonen houkuttelisi. Onko kokemuksia tästä? Muistakin putkista kuuntelen erittäin mielellään kokemuksia.
Kiitos etukäteen jo
26.12.2013 21:18
Kevaripuolella varmaan tiedetään paremmin.
...ja jengiä saattaa jopa kiinnostaa vastata..
30.12.2013 23:11
Mites on kun olen lähettelemässä tuota <-07 pyttyä tuonne racecoatille pinnotettavaksi, ja siellä kun kysytään tuo, että minkä kokonen se pitäis olla, niin onko se tuo 54mm vai 54,5mm mikä tuossa pytyn kyljessä lukee? Ei viittis vääriin spekseihin pinnottaa.
30.12.2013 23:26
torstaattori kirjoitti:Mites on kun olen lähettelemässä tuota <-07 pyttyä tuonne racecoatille pinnotettavaksi, ja siellä kun kysytään tuo, että minkä kokonen se pitäis olla, niin onko se tuo 54mm vai 54,5mm mikä tuossa pytyn kyljessä lukee? Ei viittis vääriin spekseihin pinnottaa.
On varmaan paras ratkaisu, kun laitat männän, jota aiot käyttää, sylinterin mukaan. Silloin ainakin tulee ainakin oikeat välykset.
10.1.2014 0:02
Mistä saa halvimmalla kotariin männän?