Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

2.10.2010 20:43

richart-_- kirjoitti:tarkoitan sitä mustaa mötikkää joka nostetaan ylös kun lähdetään päivän ensimmäiselle ajelulle :) siinä itse imunapissa on kans jokin säätö en tiedä vain että mikä. luistimen ruuvia olen kans pyöritelly mutta ei ole mitään vaikutusta eikä myöskään ilma ruuvissa. ai niin kaasarin on mikunin joku :D

se musta mötikkä on "ryyppy", ei kylläkään kuskille. ,laita se ilmaruuvi pari-kolme kierrosta auki ja unohda. , saat kai pyörän käymään suht mukavasti pienillä kierroksilla kun käännät aavistuksen kaasukahvasta? , jos, niin ollaan jo lähellä totuutta. ,kurkistappa sinne kaasarin kurkkuun, vaikka luisti irroitettuna, niin näet sen tyhjäkäyntiruuvin simppelin periaatteen. , kannattaa myös tarkistaa ettei tyhjäkäyntisuutin ole tukossa. ,tai käyppä ostamassa uusin offroad pro -lehti, siinä on selitetty kaasarin toiminta totaalisesti.

2.10.2010 21:58

Olisin pienen kokemustiedän tarpeessa. Mitä öljyä käytätte näin syyskeleillä/talvella vaihdelaatikon puolella 250cc CRF:ssä, tais olla 2004 vuosimallia?
Viimeksi muokannut Bream päivämäärä 5.10.2010 20:10, muokattu yhteensä 1 kerran

2.10.2010 21:58

mikulov kirjoitti:
richart-_- kirjoitti:tarkoitan sitä mustaa mötikkää joka nostetaan ylös kun lähdetään päivän ensimmäiselle ajelulle :) siinä itse imunapissa on kans jokin säätö en tiedä vain että mikä. luistimen ruuvia olen kans pyöritelly mutta ei ole mitään vaikutusta eikä myöskään ilma ruuvissa. ai niin kaasarin on mikunin joku :D

se musta mötikkä on "ryyppy", ei kylläkään kuskille. ,laita se ilmaruuvi pari-kolme kierrosta auki ja unohda. , saat kai pyörän käymään suht mukavasti pienillä kierroksilla kun käännät aavistuksen kaasukahvasta? , jos, niin ollaan jo lähellä totuutta. ,kurkistappa sinne kaasarin kurkkuun, vaikka luisti irroitettuna, niin näet sen tyhjäkäyntiruuvin simppelin periaatteen. , kannattaa myös tarkistaa ettei tyhjäkäyntisuutin ole tukossa. ,tai käyppä ostamassa uusin offroad pro -lehti, siinä on selitetty kaasarin toiminta totaalisesti.

joo kyllä se tieten käyntiin lähtee ja pysyy käynnissä, jos piettää vähän kaasua päällä. pittääpä katsoa sinne kaasuttimeen. ennenkö vaihdoin kampuran ja putsasin kaasuttimen kunnolla, sen jälkeen ei ole ollut sitä tyhjäkäyntiä. mikäs säätö siinä ryypyssä sitten oikein on?

4.10.2010 17:44

mihin vuosimalliin asti 125cc:ssä on HPP:n pyttyjä?

4.10.2010 19:35

richart-_- kirjoitti:
mikulov kirjoitti:
richart-_- kirjoitti:tarkoitan sitä mustaa mötikkää joka nostetaan ylös kun lähdetään päivän ensimmäiselle ajelulle :) siinä itse imunapissa on kans jokin säätö en tiedä vain että mikä. luistimen ruuvia olen kans pyöritelly mutta ei ole mitään vaikutusta eikä myöskään ilma ruuvissa. ai niin kaasarin on mikunin joku :D

se musta mötikkä on "ryyppy", ei kylläkään kuskille. ,laita se ilmaruuvi pari-kolme kierrosta auki ja unohda. , saat kai pyörän käymään suht mukavasti pienillä kierroksilla kun käännät aavistuksen kaasukahvasta? , jos, niin ollaan jo lähellä totuutta. ,kurkistappa sinne kaasarin kurkkuun, vaikka luisti irroitettuna, niin näet sen tyhjäkäyntiruuvin simppelin periaatteen. , kannattaa myös tarkistaa ettei tyhjäkäyntisuutin ole tukossa. ,tai käyppä ostamassa uusin offroad pro -lehti, siinä on selitetty kaasarin toiminta totaalisesti.

joo kyllä se tieten käyntiin lähtee ja pysyy käynnissä, jos piettää vähän kaasua päällä. pittääpä katsoa sinne kaasuttimeen. ennenkö vaihdoin kampuran ja putsasin kaasuttimen kunnolla, sen jälkeen ei ole ollut sitä tyhjäkäyntiä. mikäs säätö siinä ryypyssä sitten oikein on?

Ei millään pahalla, itsekö vaihdoit sen kampuran? Jos tiedot ja taidot on tuota luokkaa "musta mötikkä" Niin kaasarin putsauskin on liian vaikeata, eli vika voi olla missä vaan.

4.10.2010 20:48

mankeli_ kirjoitti:mihin vuosimalliin asti 125cc:ssä on HPP:n pyttyjä?


1999 oli viimeinen.

4.10.2010 21:50

201262 kirjoitti:
richart-_- kirjoitti:
mikulov kirjoitti:
richart-_- kirjoitti:tarkoitan sitä mustaa mötikkää joka nostetaan ylös kun lähdetään päivän ensimmäiselle ajelulle :) siinä itse imunapissa on kans jokin säätö en tiedä vain että mikä. luistimen ruuvia olen kans pyöritelly mutta ei ole mitään vaikutusta eikä myöskään ilma ruuvissa. ai niin kaasarin on mikunin joku :D

se musta mötikkä on "ryyppy", ei kylläkään kuskille. ,laita se ilmaruuvi pari-kolme kierrosta auki ja unohda. , saat kai pyörän käymään suht mukavasti pienillä kierroksilla kun käännät aavistuksen kaasukahvasta? , jos, niin ollaan jo lähellä totuutta. ,kurkistappa sinne kaasarin kurkkuun, vaikka luisti irroitettuna, niin näet sen tyhjäkäyntiruuvin simppelin periaatteen. , kannattaa myös tarkistaa ettei tyhjäkäyntisuutin ole tukossa. ,tai käyppä ostamassa uusin offroad pro -lehti, siinä on selitetty kaasarin toiminta totaalisesti.

joo kyllä se tieten käyntiin lähtee ja pysyy käynnissä, jos piettää vähän kaasua päällä. pittääpä katsoa sinne kaasuttimeen. ennenkö vaihdoin kampuran ja putsasin kaasuttimen kunnolla, sen jälkeen ei ole ollut sitä tyhjäkäyntiä. mikäs säätö siinä ryypyssä sitten oikein on?

Ei millään pahalla, itsekö vaihdoit sen kampuran? Jos tiedot ja taidot on tuota luokkaa "musta mötikkä" Niin kaasarin putsauskin on liian vaikeata, eli vika voi olla missä vaan.

hmm tuota noin täällä lapissa eli mejän perällä sanotaan sitä tejän ryyppyä imuksi. mutta tuli mieleen että voisko tuo tyhjäkäynti ja huono käynnistyminen johtua liian karstottuneesta putkesta?

4.10.2010 22:34

irroita pakoputki ja katso onko karstoittunut, epäilen kyllä., "hätätapauksessa" säädän pyörään tyhjäkäynnin vaikka vaijeria kiristämällä. , pyydäppä jotakuta kokeneempaa kaveria selvittämään ongelma.

4.10.2010 23:26

mikulov kirjoitti:irroita pakoputki ja katso onko karstoittunut, epäilen kyllä., "hätätapauksessa" säädän pyörään tyhjäkäynnin vaikka vaijeria kiristämällä. , pyydäppä jotakuta kokeneempaa kaveria selvittämään ongelma.

joo olen kysynyt, mutta ei eivät tieneet hondan huoltamollakaan.

5.10.2010 19:27

Onkohan -01 vuoden cr piikistä menny kannen tiiviste ku sen laittaa käyntiin tulee jäähdytys nestettä aikalailla ylivuotoletkusta? Ja ajon jälkeen sinne saa lisäillä aina nestettä.

5.10.2010 20:01

rairairaisu kirjoitti:Onkohan -01 vuoden cr piikistä menny kannen tiiviste ku sen laittaa käyntiin tulee jäähdytys nestettä aikalailla ylivuotoletkusta? Ja ajon jälkeen sinne saa lisäillä aina nestettä.

On mennyt. Tyyppivika noissa vanhemmissa CR:issä, joissa on peltinen kannentiiviste.

5.10.2010 21:11

Ok no täytyypä se sitten vaihtaa. Saako tohon sitten jotain parempaa tiivistettä vai ostanko vaan samanlaisen? Entä pitääkö kansi käydä suoristuttamassa? Ja kansi 22nm?

5.10.2010 22:11

rairairaisu kirjoitti:Ok no täytyypä se sitten vaihtaa. Saako tohon sitten jotain parempaa tiivistettä vai ostanko vaan samanlaisen? Entä pitääkö kansi käydä suoristuttamassa? Ja kansi 22nm?

Jos hyvän haluat niin suosittelen käyttämään Jokiaho&Välimäellä niin lopit viistää siitä lastun pois ja tekee "vesilukon" eli reunoilta enemmän pois. Kahteen pyörään on tehny saman ja kumpikaan ei vuotanu enään palotilaan nestettä.

6.10.2010 19:33

eipäs ollukkaan mikunin kaasari vaan keihinin pj 28. tässä mallissa ei tule mitään ruuveja luistimen kohdalle josta voisi säätää tyhjäkäyntiä.

6.10.2010 19:59

Junnu^ kirjoitti:
rairairaisu kirjoitti:Ok no täytyypä se sitten vaihtaa. Saako tohon sitten jotain parempaa tiivistettä vai ostanko vaan samanlaisen? Entä pitääkö kansi käydä suoristuttamassa? Ja kansi 22nm?

Jos hyvän haluat niin suosittelen käyttämään Jokiaho&Välimäellä niin lopit viistää siitä lastun pois ja tekee "vesilukon" eli reunoilta enemmän pois. Kahteen pyörään on tehny saman ja kumpikaan ei vuotanu enään palotilaan nestettä.

Joo voishan sen tuonne viedä.