14.2.2010 0:51
zeizei125 kirjoitti:33du kirjoitti:
Sitä että onko pakko kommentoida jokapaikkaan jos ei toisinaan tiedä asiasta sen enempää kuin sika satelliitista?
ps.ethän smk aloita sit taas sitä älytöntä tm:n mollaamista kun olet sen ostanut.muistan joskus kun vannoit että et enään ikinä tm osta,ja taas olet ostamassa!se ei aina voi olla pyörässä se kaikki vika,joskus myös peiliin katsominen auttaa.ja sit toisekseen pyörän jatkuva atomeiksi purkaminen(mitä sinä ainakin joskus harrastit)ei ainakaan helpota asioita!
14.2.2010 9:40
on siinä sekin että kun sitä yrittää ite tienata nii silloin tommonen 8000 vasta isolta rahalta tuntuuSMK) kirjoitti:
Ja voit pitää ihan omana tietonas sen että vuoden vanhasta moposta 7800e tuntuu paljolta, kertoo vaan siitä et sä et oo eläissäs yhteensä sitä vielä tienannu, paas kattoen mitä noi käytetyt katumopot maksaa, huh huh.
15.2.2010 2:01
15.2.2010 20:19
15.2.2010 23:34
16.2.2010 19:56
16.2.2010 20:34
wert kirjoitti:Miten se reklusen kytkin helpottaa ajoa? Se siis tekee jollain tapaa pyörästä automaattisen, eikö?
Mites vaihteen vaihto, voitko nykästä isommalle/pienemmälle vaikka onkin veto päällä? Tarviiko kytkintä enää lipsutella mutkissa, vai miten tää touhu toimii? En oo ikinä ajanu pyörää jossa semmonen ois ollu.
Kukas vetomies sillä/vastaavalla kytkimellä ajaa? Ei kukaan?
16.2.2010 20:35
wert kirjoitti:Miten se reklusen kytkin helpottaa ajoa? Se siis tekee jollain tapaa pyörästä automaattisen, eikö?
Mites vaihteen vaihto, voitko nykästä isommalle/pienemmälle vaikka onkin veto päällä? Tarviiko kytkintä enää lipsutella mutkissa, vai miten tää touhu toimii? En oo ikinä ajanu pyörää jossa semmonen ois ollu.
Kukas vetomies sillä/vastaavalla kytkimellä ajaa? Ei kukaan?
16.2.2010 20:41
No jos esimerkiks sulla on vasurista sormet poikki puolesta välistä tai jos sua ei kiinnosta painaa aina kytkimestä kun takajarrutat, eli se kone käy vaikka vaihde silmässä paikallaan sammumatta. Mä en niistä vetomiehistä tiiä mutta endurossa niitä enemmän käytellään.wert kirjoitti:Miten se reklusen kytkin helpottaa ajoa? Se siis tekee jollain tapaa pyörästä automaattisen, eikö?
Mites vaihteen vaihto, voitko nykästä isommalle/pienemmälle vaikka onkin veto päällä? Tarviiko kytkintä enää lipsutella mutkissa, vai miten tää touhu toimii? En oo ikinä ajanu pyörää jossa semmonen ois ollu.
Kukas vetomies sillä/vastaavalla kytkimellä ajaa? Ei kukaan?
16.2.2010 21:05
16.2.2010 21:26
17.2.2010 1:52
Keijo-crossi kirjoitti:SMK: Mimmonen se kytkin sitten on jos se toimii hienommin kuin reklusen pro kytkin? Itte ainakin todella tyytyväinen omaan normaaliin rekkulaan, ei oo edes pro. Ei luista, eli toimii kuten normaali kytkin kun lisää kaasua.
Ainakin omaa ajoani helpotti aika rajusti.
17.2.2010 9:12
SMK) kirjoitti:Mä oon vuodessa pistäny tohon KAIKKINEEN 729e, japsinelareilla ei siihen rahaan päässy kolmee kuukautta... ehkä just sillä 1700e mitä toi on kustantanu sohvalla ynnä muilla madalluksialla, rakentamisilla, vakuutusmaksuilla, yms. mukaan lukien siis ihan kaikki per 3tkm olis japsilla päässy sen 3kk...
17.2.2010 10:59
17.2.2010 11:05