Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
2.12.2012 17:06
hp199 kirjoitti: Mikäs toi muuten on; ihan alkuperäinen WR vai YZ muunnos?
WR:ssähän oli sininen penkki ja siniset teippaukset(tässä vielä sivunumerokilvissä tallessa)vaikuttais WR:ltä?
E: eipä niissä paljon eroja löydy
WR:
kuvaYZ:
kuvaE2:suurin ero taitaa olla toi "wide ratio"mikä käsittääkseni tarkoitti vaan pidempää vaihteisto välitystä.
ps.näyttäis pyörät olevan -89 mallisia..
Viimeksi muokannut leppape1 päivämäärä 3.12.2012 0:42, muokattu yhteensä 2 kertaa
2.12.2012 22:56
en osaa muuta sanoo ku että rekisteriotteessa yz. ens viikolla pitäis mäntä olla nii pääsee viikonloppuna asettelemaan. mikähä magneetoon. pyttyyn ja kanteen ois kiristys momentit? olis hieno päästä ottaa savut koneesta. kipinänki tulo on varmistettu:) päijännekkin veti jäähän ja lunta tulee eli piikkirengas vaihtuu taakse takasin. arvauksia paljonko projekti on tullut kustantamaan?
3.12.2012 7:23
-hannibal- kirjoitti:en osaa muuta sanoo ku että rekisteriotteessa yz. ens viikolla pitäis mäntä olla nii pääsee viikonloppuna asettelemaan. mikähä magneetoon. pyttyyn ja kanteen ois kiristys momentit? olis hieno päästä ottaa savut koneesta. kipinänki tulo on varmistettu:) päijännekkin veti jäähän ja lunta tulee eli piikkirengas vaihtuu taakse takasin. arvauksia paljonko projekti on tullut kustantamaan?
Ei saa laskee hintaa...liian paljon se kuitenkin maksaa
4.12.2012 23:38
Olen miettinyt kuinka hienoa ois oman pyörän historiaa tietää tarkemmin kuin nyt. Kilpailut ja nii... Tai törmätä ihmiseen jolla tuo pyörä on ollut 90 luvulla
5.12.2012 0:30
jotenkin tutun näköinen jammu.., saattoihan noita olla useitakin mutta jollain oli saman näköinen muinoin riihimäen/hyvinkään kulmilla.
5.12.2012 12:04
Jos joku vaa edes jotai tietää niin otan vastaan mielelläni! Yv:tä vaikka. Varmistu männän aikataulu. Hiomo kantanen täällä jyväskylässä hoitaa jutun. Meinas 69mm männät olla tiukassa mutta saatto löytyä. 3-4 viikkoo toimitusaika nii sais olla oikea.
13.12.2012 23:08
Samanlainen WR jammu myynnissä jenkeissä lähes uudenveroisessa kunnossa:
http://dallas.craigslist.org/sdf/mcy/3460783362.html
18.12.2012 22:00
Mäntä saapunut. kyllä se pitäis viimestäänsiviikolla käydä rassaamassa kiinni ja konetta tulille. tästä koostetta kuvien kanssa myöhemmin
mäntä prox ja pytty porattiin sopivaksi. Mäntä oli vähän kaivelun takana mutta sopiva löyty 83-87 menevistä. Putkessa on varaa porata ja puhuvat että ois tehtaan putkitus:)
23.12.2012 11:30
Sinnehän se mäntä pienen taistelun kautta meni kun yksin laitoin
puristuksia on vähintäänkin tarpeeksi,eli hyvälle tuntuu sen puolesta. jos nyt oikein muistan niin 89millinen mäntä tuo nykynen. seuraavaks pitäiskin heittää sitten jäähytysnesteet sisään ja loput katteet laittaa. piikkirengaskin löyti tiensä haarukan väliin. onko tuon jäähytys järjestelmän ilmailu miten? tartteeko tehä muuta ku kaataa vaa syylärin kennon tasolle nestepinta?
23.12.2012 13:29
aika hyvin jos sait 89mm männän mahtumaan
.. ,en ole koskaan ilmannut noita, ekan(lyhyen) ajokerran jälkeen kun katsoo nestetilanteen ja täydentää jos tarvetta on niin riittää.
24.12.2012 1:26
Korjaan, 69mm. Oli vähä silmät ristissä vielä tuoho aikaa näköjää
juu täyttelin ja päälle litra meni ainaki .. Sisään ajo varmaan otettava tosi rauhassa,mutta sitä ei pääse ennen tekee ku löytyy magneettoon mutteri jota piti kysyä samasta paikasta jossa poraus tehtiin. Hytar tai muu vastaava voi olla josdta karkastuna löytyis, sellanen kuulemma oltava. 1.25mm nousulla ja 10mm halkaisija. perässä vielä kuvia. laatu pikkusen huono. ulkona otetut kuvat kun pyörä ympäriinsä rasvassa kun öljysillä käsillä tullu tehdessä hiplattuu mutta sisällä otettu kuva jo vähän paremman näkönen,mutta ei siinäkään hurjan puhdas kun ulkona -22 kun pesin
pyörä oli jää möykky
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
26.12.2012 14:06
Eiköhän tähänkin päde se sama sisäänajotaktiikka kuin muihinkin kisaisempiin masiinoihin, jonka eräs entinen krossikuski kertoi. 15min tyhjäkäymmillä, sammutus ja antaa jäähtyä. Sitten kokeilla kannen muttereiden kireys, Kawassani oli jo aavistuksen löystynyt, vaikka 22Nm oli momenttia kasattaessa. Sitten kone käyntiin, lämmitys ja sitten rauhallista ajelua joku 30min. Sitten saa alkaa vetää ns. tuppi nurin. Tällaisilla ohjeilla itse olen tehnyt ja hyvin on kone pysynyt nipussa.
28.12.2012 0:01
Lähti käyntii. Lämpöseks kävi ja pienet lenki ajoin mutta pensa vähissä eikä aikaakaan ollut, mutta säädöt ok ainakin:)
11.1.2013 17:34
täältä löytyy muuten alkuperäistä vastaavia penkinpäällisiä vanhoihinkin pyöriin. ei ole paha hinta ja ilman toimituskuluja tulee suomeen parissa viikossa.
itse tilasin tuolta omaan honda cr päällisen ja olen todella tyytyväinen. ei mennyt tulliin ainakaan vielä viime vuoden puolella.
maksu homma tietenkin pay pal tilin kautta
http://stores.ebay.com/Replica-Store/HO ... =224873015