Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
1.4.2006 22:47
Tiikerikakku kirjoitti:varmaan sitä öljyä tulee putken päästä aika monella muullakin kun vaan mulla. Tosin, mulla ei tuu putken päästä vaan änkkärin ja putken välistä. Se tiiviste kusee.
vaihda se?
1.4.2006 23:13
muistaako joku/voiko katsoa 05 exc 125:sen vakiotangon(fatbar) sisämitan?
ite en pysty tällä hetkellä katsomaan...
2.4.2006 0:19
jos karjiksia oot ostamassa ni se on se pienempi koko.. Muista sit kattoo et menee kiinnikkeet kunnolla sinne tangon keskelle.
E: Ja oli muuten harvinaisen väärä topic
2.4.2006 10:11
MiikkaeS kirjoitti:jos karjiksia oot ostamassa ni se on se pienempi koko.. Muista sit kattoo et menee kiinnikkeet kunnolla sinne tangon keskelle.
E: Ja oli muuten harvinaisen väärä topic
laitoin näköjään väärään topiciin vahingossa, kuvittelin tähän hetkeen asti laittaneen p#skanjauhamistopiciin...
2.4.2006 16:31
mitä öljyä kannattee laittaa honda cr 125 vaihelaatikkoon?
2.4.2006 17:50
laita vaikka castrolin mtx:ää..
3.4.2006 0:35
Mitä tahansa 2T-kisakoneeseen tarkoitettua lootaöljyä, esim Bel-Ray Gear Saver.
Lakatkaa jo inttämästä noista prosenteista! Totta helkutissa ruikkii öljyä torvesta jos on kaasarin säädöt päin persettä liian paksulla! RR-miehet käyttää 5% ja toimii. Ennemmin laitan 3,5% kuin 2,5%, jos suuttimet on edes likimain OK niin ero sotkemisessa on ihan marginaalinen.
Ja niinkus joku jo totesi, ei tee eroa minkä tehtaan peli on kyseessä, mutta monet tehtaat antaa pienet prosesntit jottas ei savuttais niin paljoo vakiosäädöillä jossian iha muuss akelissä.
3.4.2006 14:50
öhm..Jos haluan käyttää 2,5% seosta, ja mun pitäis saada piipun sotkeminen kuriin, ni mitä sillon mä teen kaasarille? Neulaa siirrellä, suutinta vaihtaa, kierrellä ilma/seos ruuvia? Kun mä en oikeen oo haka noissa kaasareiden säädössä. Tiedän kyllä miten kaikki tehdään, mutta en sit taas tiedä miten mikäkin vaikuttaa mihinkin...siis ei nyt ihan noin mutta en oo opiskellu niin tarkkaan.
Ja siis nyt mulla on aina ollu semmottis et 2 desii 10 litraan tai 1 desi 5 litraan. Ja sotkee perkeleesti. Neula on ylimmässä asennossa ja vakio suuttimet kiinni. Kesäks lasken neulaa puoleenväliin ja koitan missä on hyvä. Nam. Kiitos. Anteeksi.
3.4.2006 15:24
Paappis kirjoitti:öhm..Jos haluan käyttää 2,5% seosta, ja mun pitäis saada piipun sotkeminen kuriin, ni mitä sillon mä teen kaasarille? Neulaa siirrellä, suutinta vaihtaa, kierrellä ilma/seos ruuvia? Kun mä en oikeen oo haka noissa kaasareiden säädössä. Tiedän kyllä miten kaikki tehdään, mutta en sit taas tiedä miten mikäkin vaikuttaa mihinkin...siis ei nyt ihan noin mutta en oo opiskellu niin tarkkaan.
Ja siis nyt mulla on aina ollu semmottis et 2 desii 10 litraan tai 1 desi 5 litraan. Ja sotkee perkeleesti. Neula on ylimmässä asennossa ja vakio suuttimet kiinni. Kesäks lasken neulaa puoleenväliin ja koitan missä on hyvä. Nam. Kiitos. Anteeksi.
Lue tuo, siinä on ihan asiaa
http://www.eric-gorr.com/twostktech/carbtuning.html Äläkä saatana sano, ettet osaa lontoota.
Jake
3.4.2006 16:16
tomu kirjoitti:Tiikerikakku kirjoitti:varmaan sitä öljyä tulee putken päästä aika monella muullakin kun vaan mulla. Tosin, mulla ei tuu putken päästä vaan änkkärin ja putken välistä. Se tiiviste kusee.
vaihda se?
mut jos mä en osaa?
3.4.2006 16:19
Paappis kirjoitti:öhm..Jos haluan käyttää 2,5% seosta, ja mun pitäis saada piipun sotkeminen kuriin, ni mitä sillon mä teen kaasarille? Neulaa siirrellä, suutinta vaihtaa, kierrellä ilma/seos ruuvia? Kun mä en oikeen oo haka noissa kaasareiden säädössä. Tiedän kyllä miten kaikki tehdään, mutta en sit taas tiedä miten mikäkin vaikuttaa mihinkin...siis ei nyt ihan noin mutta en oo opiskellu niin tarkkaan.
Ja siis nyt mulla on aina ollu semmottis et 2 desii 10 litraan tai 1 desi 5 litraan. Ja sotkee perkeleesti. Neula on ylimmässä asennossa ja vakio suuttimet kiinni. Kesäks lasken neulaa puoleenväliin ja koitan missä on hyvä. Nam. Kiitos. Anteeksi.
Näin myös mulla. Kaasaria pitäs kyl munkin säätää. Joo, ei se öljyn määrä vaikuta siihen sotkemiseen niin paljoo kun et käy liian rikkaalla.
3.4.2006 16:22
2 prosentilla mennään, ja sotkee jonkun verran. Ei kylläkään paljoa. Kaasaria säätelemään.
3.4.2006 16:42
uijui kirjoitti:Paappis kirjoitti:öhm..Jos haluan käyttää 2,5% seosta, ja mun pitäis saada piipun sotkeminen kuriin, ni mitä sillon mä teen kaasarille? Neulaa siirrellä, suutinta vaihtaa, kierrellä ilma/seos ruuvia? Kun mä en oikeen oo haka noissa kaasareiden säädössä. Tiedän kyllä miten kaikki tehdään, mutta en sit taas tiedä miten mikäkin vaikuttaa mihinkin...siis ei nyt ihan noin mutta en oo opiskellu niin tarkkaan.
Ja siis nyt mulla on aina ollu semmottis et 2 desii 10 litraan tai 1 desi 5 litraan. Ja sotkee perkeleesti. Neula on ylimmässä asennossa ja vakio suuttimet kiinni. Kesäks lasken neulaa puoleenväliin ja koitan missä on hyvä. Nam. Kiitos. Anteeksi.
Lue tuo, siinä on ihan asiaa
http://www.eric-gorr.com/twostktech/carbtuning.html Äläkä saatana sano, ettet osaa lontoota.
Jake
Lontoo on mun toinen nimi
Kiitti linkistä...
4.4.2006 23:34
Röpöttää varmaan ihan kivasti?
Koitas nyt ensinnä nostaa sitä neulan prikkaa pykälällä ja sit avaset liki tyhjäkäynniltä kaasun. Pitäs äänen muuttua ja kierosten nousta aika selkeesti nopeemmin. Ellei kokonaan avasten niin entäs jos avaset sne vaan äkisti puoleen väliin?
Neulan asento vaikuttaa, jos pöääsuutin OK, tonne n. puolene väaliin kaasuna asentoo selvimmin. Jos pääsuutin on ihan liian iso, niin ei ehkä ihan sinnekään. Kuitnekin jos liki tyhjäkäynniltä avaset puoleen väliin tai täysin auki, ja jompaan kumpaan saat vasteen paljon terävämmäks ja äänen "puhtaammaks" niin toisessa on vikaa, paksulla.
Ihan tyhjäkäynniltä pienellä avauksella tuntuu tyhmis eniten.
Jos alle 3,5% sotkee ja rötää, niin iha takuulal on paksulla.
9.4.2006 10:24
Onko joku muuten käyttänyt Motorex:in 2t öljyjä? Hintaa niillä on ainakin minusta kohtalaisesti, mutta ovatko ne sitten muita laadukkaampia?