Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

20.3.2005 16:08

Olettekos ostellut maahantuojalta noita lisänappuloita mittarin säätöön/omianisuuksia vaihtamaan?

Menikö se niin että -04 malleihin tuli alkuperäisenä jo kiinni ne napit, vai olenko ihan hako teillä? Joku vaan mainitse että noin se menis.

Kuitenkin jos jollakin on sellasseet nappulat etenkin jälkiasennettuna niin tunnustakoot. =)

Itse olen nyt varmaankin tilaamassa tuollaisia omaan -03 rötköön, ja vähän myös kiinnostaa että miten ne asennetaan vaikka tuskimpa on kovin haastava homma...

20.3.2005 23:01

-04:ssa on ne tosiaan vakiona. Voin kattoa miten ne on kiinni kunhan pääsen siihen käsiksi. (ei ole tällähetkellä kotona.)

20.3.2005 23:25

No jos viitsit. Kiitoksia.

21.3.2005 18:33

Niin eli siis te keillä nuo nappulat nyt on niin pystyykö sitä mittaria säätämään niin että saisi sen ihan ekan numerosarjan viimisen .100 numeron tialle sen .400 jolloin pitäisi näyttää 17" vanteen pyörimis nopeutta?

Kun yks kaveri kokeili jo, mutta ei siinä onnistunut oikeen lisänapeistaan huolimatta. Ohjekirjassa kun ei tästä kerrota mitään. Tai ei ainakaan -03 opuksessa.

21.3.2005 19:23

rbsc p. 09 - 3741133 soita sinne ja kysy, ei vaikeaa.

22.3.2005 12:35

kertokaa joku konkari miten katon kotivehkeill et onko kytkinkoppa kiero? ku on pient hasmakkaa noitten oljyjen sisalla pysymisen kaa..

22.3.2005 12:50

Koitappa vaikka ikkunaa vasten, ikkuna taikka peili...

22.3.2005 16:48

tarkoitatko siis sitä koppaa siellä eturattaan edessä? JA tuleeko sieltä vaihteistoöljyt vai kytkimenöljyt ulos? Mulla tuli joskus sieltä vaihteistoöljyä mut laitoin uuden tiivisteen ja lykkäsin vähä tiivisteliimaa ni lakkas ainakin mulla.

22.3.2005 17:05

Jos puhutaan kytkinkopasta, niin eiköhän silloin tarkoiteta kytkinkoppaa, eikä magneeton koppaa tai kytkimen työntösylinteriä (vai mikä onkin oikea nimi sille). Siirry sieltä ketjujen puolelta jarrupolkimen puolelle, eti sellanen 15-20cm halkaisijaltaan oleva pyöreä koppa mis lukee KTM (jollei oo kulunu pois, tuskin kuitenkaan sun ajossa), niin olet löytänyt kytkinkopan. Hurraa!

Jeps, FactoryKX:n keino hyvä, kunhan kattoo ettei minkään ikivanhan lasin päällä kokeile, kun tunnetusti tuo lasi on nestemäistä ja pikkuhiljaa valuu alas. Eiköhän se siitä rupee pelittämään kun tiivisteen vaihtaa uuteen ja tarpeen vaatiessa vaikka tiivisteliimaa väliin.

22.3.2005 22:09

kotaris on kyl ihan se ''kytkinkoppa'' magneton kopan ja eturattaan välissä.

Tai no joo siis jos tarkotit sitä koppaa minkä alta löytyy ne levyt ni sittenhän se on jarrupolkimen puolella :D

22.3.2005 22:23

kyllä se nyt vaan menee silleen miten Oretna sano. Se koppa vaihekepin puolella ei oo mikään koppa vaan kytkimen työsylinteri. Usko usko ;)

23.3.2005 0:47

Hihi, kyllä on pojilla hyvin mopot toiminut kun ei ole tarttenut availla. Tai sitten joku muu on availlut paikkoja... =)

23.3.2005 1:02

Jeeh, kyselimpä tänään myös rbsc:stä mittarin lisänappuloita tarvikkeena uuden malliseen mittariin.

Hinnaksi sanoivat hulpeat 88¤ johdosta, ja kolmesta pienestä napplasta. Ai ai kun on halpaa. 8-)

Katsotaan nyt, jos tuollaisen saksasta bongaisi yhteen puoltutun tilaukseen mukaan.

23.3.2005 15:41

siitä ''kopasta'' viellä sen verran että oli hiukan vaikea ymmärtää mitä hän sillä tarkoitti että kyllä minä nyt sentään tiedän missä ne sijaitsee.

23.3.2005 16:01

ai vaikee ymmärtää jos puhutaan kytkinkopasta, että myös tarkoitetaan kytkinkoppaa?