Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
22.6.2004 21:32
jonipyka kirjoitti:ei vittuku teil on noin pieniä suuttimia, pakko se on nyt selvittää.
Onko teillä Del'ortot? Minulla on Del'orto phsb 35.mm. Pääsuutin on 210, neula muistaakseni toisiks alimmaisessa.
paljo sul vie bensaa? sen pitäs viedä pyöreesti puolet enemmä ku mulla. sulla pitäs kestää tankki maximissaan tunnin ajon.
22.6.2004 23:01
no nyt on putsattu ilmanputsari, kaasari, sytkäpuoli ja läpät. sekä laitettu uus tulppa ja kurkattu jopa pakoaukosta pyttyyn..ja vieläkin jatkuu pätkiminen..MITÄ VITTUA..millä sen motoplatan sytkän voi testaa..
23.6.2004 8:26
NOS-AHOLIC kirjoitti:no nyt on putsattu ilmanputsari, kaasari, sytkäpuoli ja läpät. sekä laitettu uus tulppa ja kurkattu jopa pakoaukosta pyttyyn..ja vieläkin jatkuu pätkiminen..MITÄ VITTUA..millä sen motoplatan sytkän voi testaa..
vaiha se tulpanhattu ja ota siitä puolanletkusta 5mm pala pois et saat kunnolla sen uuden hatun ruuvattua siihen. kokeiles noin.
23.6.2004 15:23
ok..mutta musta tuntuu että antaa kannen tiivisteen välistä jäähdytysnesteet sisään..kun syylärissä oleva vesi kuplii->saa painetta jostain..ja kun toi pätkiminen pahenee vaan koko ajan..vaihan sen kannen tiivisteen ja sen tulpan hatun..kai siihen käy ihan mikä vaan yleis hattu???
23.6.2004 22:06
kato et sulla on neula suora. Laita neulan rikka toisiks alimpaa loveen. Sit tulppa pitää olla, BR10EG. Ite tein nämä sama ja röpöttäminen ja pätkiminen loppui siihen. Tässä topicis lukee tuosta mun sähellyksestä, lue aikasemmilta sivuilta jos jäi epäselväks!!
23.6.2004 22:55
on neula suora..mutta kun se toimi aluksi noilla säädöillä ihan helvetin hyvin niin ei se voi olla siitä prikasta ja tulpasta kiinni..
27.6.2004 17:08
Eli olen kuulu että varsinkin vanhemmat crossit siis ktm:än ovat jotenkin huonoja onko se totta?
27.6.2004 17:41
Stube kirjoitti:Eli olen kuulu että varsinkin vanhemmat crossit siis ktm:än ovat jotenkin huonoja onko se totta?
Enpä tiiä. Voi olla monta mieltä. Kaikki vanhat krossit/endurot on aikalailla yhtähyviä/huonoja. Hyvällä säkällä ku ostaa tälläsen vanhan kotarin ni ei mee mitään rikki ja jos käy huono säkä kaikki menee palasiks. Enkä puhunu nyt rypemisestä
. Mutta kaikki perustarvikkeet maksaa, mitään ei saa ilmaseks!
5.7.2004 0:14
Olin tänään radalla ajelemassa kotarilla. Toimii ku unelma. Kone käy puhtaasti yms. Ainoo vaa että kiksi ja syylarin korkki tippu matkalle
, mutta löysin ne kyllä jälkeenpäin onneksi! Mä oon kyllä aika sokee ku en nähny ku se syylarin korkki tippu, vittu kaikki vedet oli todennäkösesti tullu aika paineella pois. Hauskaa jos ne ois tullu naamalle.
6.7.2004 20:35
nyyh,nyt ei oo tällä pojalla enää kottaraista,ja viel alehinnalla meni :[
6.7.2004 21:04
habba kirjoitti:nyyh,nyt ei oo tällä pojalla enää kottaraista,ja viel alehinnalla meni :[
paljolla myit? Hiljainen hetki geeässällesi.
6.7.2004 21:13
hinta jääköön kauppasalaisuudeksi,mutta liian halvalla se silti kuntoonsa nähden meni....mut sydäntä lämmittää tänään ajetut ~100km kaverin kanssa,ne jääkööt viimeisiksi ajoiksi...
7.7.2004 13:49
jepejp,mut mites on poikien gessit pelannu ?!
oottekos muistanu ajella paljon ?
8.7.2004 1:02
juu iskarista lähti loputki mehut tänää. Ku paino takapään alas ja päästi ni rengas pomppas ilosesti ilmaan:D. Sai kivasti lisä boostia hypyissäki. Tosin keula eellä tultiin aina alas. Ja ajot meni tosiaan vähän pieleen ku ei voinu ajaa kunnolla. Paljo iskarin huolto maksaa? eiks se oo jotai 50€ luokkaa + tiivisteet. Paska juttu jos iskari meni paskaks kokonaa. mut ei se yhtäkkiä menny rikki, viime vuonnaki alko jo olee aika kenguru.
8.7.2004 14:08
siis takaiskari vai ? kyl ne ainaki on aika vitun kalliita,en sit huolloista tiedä....