Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

21.12.2009 9:39

SMK) kirjoitti:Kytkin, Suzuki, on normaalia (koska on normaalia, ettei ihmiset uusi kytkinkruunua muutaman kymmenen ajotunnin välin).
Kierrosten päälle jäänti voi johtua mm. vaijerista, jäätymisestä tai imuvuodosta.


Hmm, no tuskin kuitenkaan ekan 10 minuutin aikana ensimmäisestä käynnistyksestä on kytkinkruunun vaihtoaika tai imuvuotoa, ehkei se kesällä jäässäkään ole kaasuvaijerin uskon palauttavan.

21.12.2009 10:51

Olisko "pikkusen" oleellista tietoa kertoa, kun puhut kuitenkin -08 -mallin pyörästä, että se on vasta 10min. käytetty??? Just näitä kysymyksiä lisää, kukaan viitti kohta vastailla / neuvoa, upeeta.
E: Ja kun kyselee näillä keleillä ja olettaa porukan tietävän ongelman olevan kesällä, kysy meediolta ens kerralla, älä täällä, me ei osata.

21.12.2009 11:36

SMK) kirjoitti:Olisko "pikkusen" oleellista tietoa kertoa, kun puhut kuitenkin -08 -mallin pyörästä, että se on vasta 10min. käytetty??? Just näitä kysymyksiä lisää, kukaan viitti kohta vastailla / neuvoa, upeeta.
E: Ja kun kyselee näillä keleillä ja olettaa porukan tietävän ongelman olevan kesällä, kysy meediolta ens kerralla, älä täällä, me ei osata.


Jep, no, anteeksi, korjasin kuitenkin.. Meinasimpa vaan ensisijaisesti vastausta jompaankumpaan kysymykseen, mutta et näemmä osaa auttaa kumpaankaan, rupesit heti vittuilemaan (sellaisen käsityksen minä sain) noista "se on normaalia ettei ihmiset uusi kytkinkruunua muutaman kymmenen ajotunnin välein)

21.12.2009 14:32

Ot, smk valittaa jokatopicissa, vaikka tietäisi että on väärässä niin silti sen on pakko sanoa jotain.

/ot

Hemmetin rm-heino kun ei niitten puhelimet oikein toimi, sähköpostiin ne ei oo ikinävastannu. "Puhelinjärjestelmissämme on järjestelmätoimittajasta riippuvia ongelmia.
Otamme käyttöön uuden puhelinjärjestelmän vuoden vaihteessa, jolloin tavoitettavuutemme parantuu."


Mistäs muualta noita vaihteiston laakereita vois saada?

22.12.2009 0:23

OT: Toisille kun se netissä päteminen on harrastus ja pakkomielle.

;)
Viimeksi muokannut feedom päivämäärä 22.12.2009 0:56, muokattu yhteensä 1 kerran

22.12.2009 0:23

Enpähän viitsi vaivautua tarkastamaan onko k.o. hemmo muokannu alkuperästä kysymystän sen jälkene kun siihen vastasin, koska Neula (tyyny) valittaa mulle kummiskin sanoin MITÄ VAAN.

24.12.2009 14:01

Mikähän mahtais olla rikki 125cc suzukissa kun kiihdyttäessä hyppii kakkonen vapaalle? Muilla vaihteilla toimii normaalisti.

24.12.2009 14:34

mulla justiin sama ongelma omassa pyörässä :( Ittelä voipii olla syynä se että lohkojen välissä on 3 tiivistettä. ei päse rattaat siirtymään tarpeeksi kauas että pysyis silmässä

24.12.2009 17:45

Mulla taas pelkkä tiivisteliima. :)

25.12.2009 19:16

Itellä ihansama ongelma, avasin alakerran eikä siirtäjissä tai rattaissa mitään vikaa...

26.12.2009 0:12

Juu ei mullakaan mitään näkynyt niissä kun 1h sitten kone rempattiin.

26.12.2009 0:23

Se on aika kumma juttu;( voisko johtua jos on vaan huonot öljyt sisällä(itelläni on kyll aina ollu castrolin mtx)

Muuten niinvarmaanjoo1 vaihdoitko vaihteiston laakereita rämääs? jos vaihdoit niin mistä ostit ne.

Tai onko ylipäätänsä ketään vaihtanut niitä vaihteiston laakereita. Jos on niin mistä saa.

26.12.2009 11:19

"Mikähän mahtais olla rikki 125cc suzukissa kun kiihdyttäessä hyppii kakkonen vapaalle? Muilla vaihteilla toimii normaalisti."

Oisko vaihderattaiden kyljistä ne "olakkeiden" kulmat pyöristyneet millä kytkee vedon rattaasta toiseen, itsellä oli tämmönen vika nelosrattaassa..

26.12.2009 17:46

Tuolta tulee kaikki osat hommattua suzukiin. Vaihdoin myös vaihteiston laakerit. Kai se täytyy laatikko ottaa uusiks auki ja tarkastaa.


http://www.kossinhuolto.com/

26.12.2009 18:01

jos siirtäjät on ok (manuskassa pitäis lukee kuinka paksut pitää vähintää olla)
nii sillon vika voi oikeestaa olla vaan niissä kytkentä hampaissa niinku tossa jo mainittiinki.
niitten ei oikeestikkaa tarvi olla ku hiuksenhienosti pyöristyneet nii enää ei pelaa..
jos ei haluta uusia rattaita nii tekohengityksenä voi viilata tai jopa hitsata nööli niihi hampaisii ja viilata se kantti kuntoon..