8.4.2012 11:38
MSJD kirjoitti:Noniin voiko vika olla enään muolla kuin CDI tai kampiakseli. Eli ongelmana on siis ettei kulje mihinkään (ottaa piikkiä mutta tehot ehkä max. 20hp jää varmaan 65SX kiihytyksessä) ja vika alkoi koneremontin jälkeen jossa tuli wisecon kampiakseli, jossa on täytetty ne kolot jotka on vakiokampiakselissa täynnä. vakio ja Wiseco
Tutkittu/ tehty seuraavat asiat
Pakoaukon säädin toimii ja avaa kaikki laipat täysin auki.
Kaasari ja ilmansuodatin puhdistettu ja kaasarissa kokeiltu 172,175,178 ja 180 suuttimia joista 172 tuntu olevan eniten potkua, mutta kierrokset alko jo leijumaan.
Puritukset on kylmänä epäsopivalla mittarilla (kierteet puolet tulpan kierteistä) 10bar/145psi. (eli pitäis olla kunnossa ja mäntähän on uus ja sylinterissä ei oo jälkeä)
Kannessa on pieniä jälkiä alapään neulalaakerista, mutta ne ei kyllä taida haitata noin paljoa. (savuttaa kyllä jonkun verran koko ajan mutta savu on 2t harmaata)
Kytkinpuolen stefa ja o-rengas ja holkki on uusia originaali osia.
Läpät on vanhemman mallin (ei V-forcet) Koska V-forcet oli pask*t ja uusillakin läpillä raottaa kun rungo on menny kieroon....
Staattori mitattu ja on ok. Sytytyspuola, johto, tulpan hattu ja tulppa on uusia.
8.4.2012 11:42
11.4.2012 22:10
mulp kirjoitti:Kertokaa mistä löytyy Ktm exc 06 vuoden moottorin laakeri sarja, eli missä olis vaihteiston laakerit ja muut. vai pitääkö erikseen käydä ostamassa?
12.4.2012 9:39
12.4.2012 12:41
MSJD kirjoitti:Kävin juuri tarkastamassa ja valolla näki puoleenväliin ja siihen saakka oli ehjä ja sitten tungin letkun läpi ja hyvin tuli toiselta puolelta ulos, että mikään ei ottanut vastaan.
Ja toi wisecon kampura on täytetty muovilla pienemmän kampikammion tilavuuden saamiseksi. Ja tosiaan vika tuli koneremontin jälkeen jossa ainut muutos entiseen oli kampiakseli.
12.4.2012 15:08
15.4.2012 13:15
MSJD kirjoitti:Ai niin laitetaan tänne enskapuolellekkin. Eli vikana oli wisecon kampiakseli, jossa oli valmistusvirhe. Magneeton kiilaura väärässä kohdassa ja sytytys myöhäsellä.
15.4.2012 13:51
17.4.2012 21:30
MSJD kirjoitti:Joo voi olla, että saat tehä toisen kerran, kun wisecolta tulee vissiin uus kampiakseli. Toikaan ei oo kyllä viellä varmaa, mutta motohämeen mukaan wisecon ensisijainen ohje on varmaan tälläinen. Mistäs tilattu ja millon?
22.4.2012 2:45
22.4.2012 2:53
23.4.2012 21:10
mulp kirjoitti:Nyt olis wisecon kampura paikoillaan, mutta onko muilla ollu samaa ongelmaa, että ei mahtunut enään magneetto paikoilleen kun vauhtipyörä meni niin syvälle että vauhtipyörä otti kiinni?? Kyllä se lopuksi sopi kun otti sorvissa siitä magneeton alalevystä ja vauhtipyörän sisällä olevista niiteistä vähän lastua pois.
Saapas nähdä kun mäntä tulee niin että toimiiko
23.4.2012 23:00
24.4.2012 22:05
MSJD kirjoitti:Kyllä sullakin on siinä joku valmistusvirhe, jos ei kerran magneettokaan mene paikalleen. Kai sulla oli kiila paikallaan?
24.4.2012 23:07