Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
16.12.2011 22:19
Tyhmä kysymys, mutta vastatkaa yhtä tyhmästi, eli onhan kotarissa ihan normaali akku eikä mikään geeliakku systeemi?
16.12.2011 22:26
dirttimopo kirjoitti:Tyhmä kysymys, mutta vastatkaa yhtä tyhmästi, eli onhan kotarissa ihan normaali akku eikä mikään geeliakku systeemi?
Mikä akku?
16.12.2011 22:31
No eikös normi exc pyörässä ole akku..?
16.12.2011 22:38
Käsittääkseni akku on vaan sähköstartillisissa pyörissä.
16.12.2011 22:48
aivan tämähän oli erityisesti 125 exc lanka. Kysyn siis siksi että leviääkö tavallisen akun nesteet kun sitten mennään ympäri metsässä.. eli onko geeliakku välttämätön? varmasti joku täällä osaa vastata
E: Kyllä se on jo tiedossa että kyseisessä 125 pyörässä ei akkua ole.. Tarkoitin nyt yleisellä tasolla kun kuitenkin olisi hyvä tietää minkälainen akku on sopiva.
Viimeksi muokannut dirttimopo päivämäärä 16.12.2011 23:35, muokattu yhteensä 1 kerran
16.12.2011 23:20
dirttimopo kirjoitti:aivan tämähän oli erityisesti 125 exc lanka. Kysyn siis siksi että leviääkö tavallisen akun nesteet kun sitten mennään ympäri metsässä.. eli onko geeliakku välttämätön? varmasti joku täällä osaa vastata
No kun tässä pelissä ei ole akkua..
17.12.2011 17:27
Paitsi mulla on isommasta kotarista teline ja akku Ja tietysti xenonit Ja ei ne mihinkään läiky kun akku on siinä hyvin kiinni pystyasennossa.
17.12.2011 17:34
Onneks tiellä harvemmin täytyy kuperkeikkaa lähteä tekemään. Ite en lähtis testailemaan tiivisteitä, jos katolleen vedät. Bilteman lyijyakuissa lukee max. asennuskulma 45 astetta.
17.12.2011 19:10
onkos kukaan kokeillut piikkiseen exc:hen iskeä sx:n imukaula,läppärunko+kaasari settiä, kun olis tossa tallissa sx:n vforce + 39 keihin setti, kai sillä keskelle ja ylös saisi vetoja lisää? kun exc:ssä ei edes vforceja, ja kaverina siinä fmf putkisto.
kyseessä 07 exc jossa siin 36mm kaasutin.
17.12.2011 20:42
Ei ne akkuhapot pihalle tuu stunttipyörissäkään vaikka vähän väliä on mopot katollaan.
18.12.2011 0:59
Guuna#243 kirjoitti:Onneks tiellä harvemmin täytyy kuperkeikkaa lähteä tekemään. Ite en lähtis testailemaan tiivisteitä, jos katolleen vedät. Bilteman lyijyakuissa lukee max. asennuskulma 45 astetta.
Ei ne sieltä heti vuoda, Ennen mulla oli husse, jossa akku oli 90 asteen kulmassa ja sekin oli lyihyakku. Ja kyllä Kotari on kyljellään muutamaan kertaan ollu, kun en todellakaan aja pelkästään tiellä.
29.1.2012 0:24
Kertokaapas että käykö -07 kotarin osat suoraan -04 runkoon?
29.1.2012 3:46
Eli, kesäsäädöillä 180ps, 45tk ja NOZE 4. lovessa. Toimi kesällä ja syksyllä loistavasti. Nytte toin kotarin pois talvisäilöstä ja iskin 185 suuttimen ni röpeltää ihan homona. Samaa tekee 180, 190 suuttimilla. Kokeiltu myös ajaa ilmanputsari irti, eikä vaikuttanut mitenkään. Voiko johtua siitä että ei tunnu että kone lämpenis kunnolla? Toinen syylari peitetty pahvilla.. Nyt on kyllä peukalo perseessä ja ihan hukassa tän kanssa.
Pitäiskö ilmanputsari jättää ilman öljyä?
29.1.2012 10:42
Mulla oli kesällä 170 muistaakseni ja toimi hyvin, ja nyt pakkasilla on 178 ja ihan vähän röpöttää jo täyskaasulla mut parempi niin kuin että kävis laihalla. tk mulla on 48 ja neula muistaakseni 3. lovessa ja pelittää!
Mut älä ilmanputsaria jätä öljyämättä! Kyllä se vika jossain muualla on ku ilmaputsarissa.
29.1.2012 12:55
racingbiken jantterit vetää 190 suuttimilla talvella, ja niin muutkin vetomiehet, en kyllä alle 180 ajais talvella