Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
26.9.2013 21:27
Oli kerran vastaavanlainen vika,ongelma löytyi niinkin pienestä asiasta kuin sammutus nappulan maadoituksesta...
27.9.2013 4:51
Johnny O' kirjoitti:Oli kerran vastaavanlainen vika,ongelma löytyi niinkin pienestä asiasta kuin sammutus nappulan maadoituksesta...
sitäkin on kokeiltu /vaihdeltu mutta ilman tulosta...
Hyvin lähti taas harrastus käyntiin vuosien jälkeen
3.10.2013 10:42
Ei vieläkään kipinää kun kokoeiltiin toisen CR cdi boxia ja on uusittu kaikki siitä tulpalle asti joten ei hirveesti jää enää vaihtoehtoja:P mites tuo impulssianturi?miten lähellä vauhtipyörää se pitää olla ja millä sen voi asettaa?
3.10.2013 12:13
Mikä on vm 02 ja vm 04 cr 250cc erot?
4.10.2013 14:32
Tietääkö kukaan, olenko oikeassa että cr 250 -90 öljynpinta etuhaarukassa n. 95-100mm päästä vajaaksi? Eli menis jotain reilu 6dl..
E: näin se on
4.10.2013 17:38
Veljeni aikoinaan selvitti maahantuojalta etuiskareiden öljyn määrän, kun meillä kummallakin oli 90-91 250cc CR:ät. Maahantuojan mukaan 6,5dl per iskari ja sen mukaan me öljyt laitettiin. Tosin jälkeenpäin vähän kyllä epäillyttänyt toi määrä, kuullostaa aika suurelta määrältä ja ne iskarit oli suht kovat vaikka säädöt oli löysimmillään. Nyt just laitoin 450 CRF -05 etuiskarit, niihin ei tullut kuin n. 4,1dl öljyä per iskari käyttöohjeen mukaan.
4.10.2013 22:24
Joo. Mä kattelin jotain ulkomaanfoorumia niin parissa eri paikkaa luki et 620cc. Ja "3.8-4.0 inches from the top". Tuli nyt sit laitettua pikkasen yli 6dl molempiin, huomenna säätelemään.
10.10.2013 16:46
Ohjeita pakoaukonsäätimen putsaukseen? Pitääkö kui paljo purkaa että voi putsata kunnolla?
15.10.2013 8:50
Nyt pyörä käy muutaman sekunnin ja välillä pitempääkin mutta ei kestä kaasua ja pyörii muutenkin vähän kyseinalaisesti..olisikohan siis sytty sekaisin,en ainakaan muuta keksi..
Miten sytytyksen saan kohdalleen?
15.10.2013 19:26
Pitäis varmaan tuohon 03 kakspuolikkaaseen vaihella ensimmäistä kertaa mäntä. Itse operaatio ei pitäisi olla ongelma, mutta mites nuo männän koot menee? Tähän on vaihettu uusi sylinteri edellisen omistajan toimesta eli nyt lähtis (toivottavasti) toinen mäntä koneeseen. Onko kaikki sylinterit valmistettu aluksi A-koolle? Tulisiko sinne nyt pistää A vai seuraavaa kokoa B? Vai pitäsikö sitä purkaa tuo kone ja kahtoa mitä siellä on ennen kun tilailee osia? Ei vaan huvittais ottaa ajosta pois ennen kuin on kaikki osat hommattu ja tunnit täynnä.
7.11.2013 22:52
osaisko kukaan sanoa käviskö vm95 cr125 takajarrusylinteri kiinnikkeineen vm91 cr 250.
tuli tänään tuhoa ajossa ,sylinteristä ja kiinnikkeistä korvakot lenti mäelle.
oisko ollu jotenkin kivi välissä ja päässy vääntää???
nyt etsimässä käytettyä osaa tilalle. räjäytyskuvista yritin tutkia mut ei oikein kunnolla saanu selvyyttä.
9.11.2013 17:22
hartzu kirjoitti:osaisko kukaan sanoa käviskö vm95 cr125 takajarrusylinteri kiinnikkeineen vm91 cr 250.
tuli tänään tuhoa ajossa ,sylinteristä ja kiinnikkeistä korvakot lenti mäelle.
oisko ollu jotenkin kivi välissä ja päässy vääntää???
nyt etsimässä käytettyä osaa tilalle. räjäytyskuvista yritin tutkia mut ei oikein kunnolla saanu selvyyttä.
sen verran tarkennusta huonoon lause muotooni että tarkotan siis takajarrusatulaa kiinnikkeineen.
10.11.2013 17:37
Tietäiskö kukaan mistä sais kytkinavaijerin honda cr 125r -80 vehkeeseen vai käykö suoraan joku yleismalli? Tai mistä ylipäätänsä tuohon vehkeeseen löytää osia?
22.12.2013 13:33
Honda 250 -97 kone jumissa ja vaihteisto ei toimi oikein..konetta saa nyt vähän magneetosta pyöritettyä ilman sylinteriä..aluksi epäilin kampuranlaakereita mutta lienee tällä vaihteisto ongelmalla joku syy tähän moottorin jumiin? Noh tänää kone auki ja katsotaan mitä syöny.. Sopivasti lomien alkuun pyörä atomeiks..perkele
23.12.2013 2:01
Morjens tarttis vähän apua ton oman hondan kanssa (cr 80cc 1999). Eli en saa millään säätöihin röpöttää ennen piikkiä ja esimerkiksi jos ajaa kakkosella ylämäkeen puoli kaasulla ja vääntää pohjaan niin sanoo vaan moooo ja meinaa sammua ja muutenkin todella laiska ennen piikkiä ei väännä juuri ollenkaan. Mäntä vaihdettu 1.5 tuntia sitten. Ei myöskään käy tyhjäkäyntiä OLLENKAAN välillä saan käymään mutta silloin kierrokset alkaa leijumaan. pääsuutin 125 tyhjäkäynti suutin 50