17.6.2010 17:59
17.6.2010 18:17
öräwä kirjoitti:Uudemmissa 4t homomopossahan on moottori ja loota öljyt erikseen.
18.6.2010 1:46
18.6.2010 17:19
öräwä kirjoitti:Uudemmissa 4t homomopossahan on moottori ja loota öljyt erikseen. Moottoriöljyillä voi ajella sen 5-6h, koska vaihdelaatikko möhnät ei sinne pääse. Loota öljyt 3-4h välein kannattanee vaihtaa.
18.6.2010 17:45
18.6.2010 18:07
öräwä kirjoitti:Nojooo melkosta lirua se öljy (motorex 10w60 top speed) on jo 8h paikkeilla..
TimoZeus kirjoitti:Olettaen että käytetään kunnon öljyjä
18.6.2010 18:17
18.6.2010 19:08
öräwä kirjoitti:Zekkaappa toi kotarin rossipower kisaöljyn walttimäärä näin btw.
18.6.2010 20:34
18.6.2010 20:43
TimoZeus kirjoitti: toi on wattimäärältäänkin väärää
öräwä kirjoitti:Ja yhtälailla crosspower menee hutuksi reilusti ennen 15h.
18.6.2010 20:47
Domizz kirjoitti: Mutta jos vähänkään tosissaammin ajaa, tai kadullakin kunnolla päästälee, nii sellenen 4-8h aika hyvä.
19.6.2010 1:50
Domizz kirjoitti:TimoZeus kirjoitti: toi on wattimäärältäänkin väärää
Miksi sinne ei voi muuta wiskosiitettia laittaa?
öräwä kirjoitti:Ja yhtälailla crosspower menee hutuksi reilusti ennen 15h.
Varmasti menee, ihan harraste enskassa pystyy varmaan sen 10h ajamaan.. Mutta jos vähänkään tosissaammin ajaa, tai kadullakin kunnolla päästälee, nii sellenen 4-8h aika hyvä.
19.6.2010 11:45
TimoZeus kirjoitti:ensin vaan huudeltiin 5-6h vaihtovälejä
19.6.2010 13:12
19.6.2010 14:25
öräwä kirjoitti:TimoZeus kirjoitti:ensin vaan huudeltiin 5-6h vaihtovälejä
Ja ainakin minä huutelen vieläkin. Vertaa huvikses 6h ajettuja öljyjä ja 10h ajettuja ? Ei taida samalta enää näyttää ?
Toimiiko se öljypumppu halutulla tavalla, kun sisällä on liruksi menneet, hieman metallia keränneet öljyt ?
Luultavasti säkin tolla smotolla ajelet kadulla hieman eri kierroksilla, kuin 45v harraste hidastelija kuusimetsässä. Toisella kestää öljyt 10h, toisella ei