27.4.2010 13:28
27.4.2010 16:54
27.4.2010 21:29
28.4.2010 6:13
Juhzi kirjoitti:Mitähä tuon vanhemman(85?) kx kanssa tekee. sylinteri pitäs porauttaa mutta mäntiä ei näytä saavan? onko näissä putki vakiona koska tuossa näytti olevan. uusi putkituskaan ei oikein houkuttele hinnan takia. pitäis porauttaa noin 0.5mm ylikokoon. Koneistamon äijä sano että sen voisi porata mutta ei itekkään löytäny mäntiä kirjoistansa.
28.4.2010 15:12
28.4.2010 15:29
28.4.2010 15:31
28.4.2010 16:47
Tuuningmaster kirjoitti:Mikä ihme tuossa on kun ei suostu käymään tyhjäkäyntiä ilman että kaasu on pohjassa?
28.4.2010 16:49
28.4.2010 17:09
DETSONI 2008 kirjoitti:Moro
Olisi tässä kohta puoliin tarkoitus hankkia Kx 125. Ja nyt tahtoisin tietää onko tässä kawasakin mallissa minkälaisia tyyppivikoja ja ovat nämä kx kestäviä?
28.4.2010 17:41
Ranpo kirjoitti:Tuuningmaster kirjoitti:Mikä ihme tuossa on kun ei suostu käymään tyhjäkäyntiä ilman että kaasu on pohjassa?
Kaasuvaijeri ei ole kireällä? Varmaan on, mutta sanon vain
28.4.2010 18:10
Tuuningmaster kirjoitti:Nyt on pakko nostaa kädet pystyyn ja kysyä osaako joku sanoa mikä kawassa (-04 kx250f) on vialla!
Ostin mopon siis jo valmiiksi pikku vikaisena tarkoituksena käydä se kokonaan läpi, ostaessa mopo ei siis lähtenyt polkemalla käyntiin, työntämällä vaivoin ja pysyi käynnissä vain hetken nokan pitäen järjettömiä sivuääniä, kaasua annettaessa ja kierrokset nousivat todella hitaasti ja tukkoisesti.
Avasin yläpään, sylinteri/mäntä hyväkuntoisia, mutta toisen imupuolen venttiilin päältä oli nokka-akselin alla oleva kuppi murtunut, uusi tilaukseen ja hetken päästä paikoilleen, samassa vaihdoin koneeseen kaikki nesteet ja suodattimet sekä puhdistin kaasuttajan ja säädin sen mielestäni juurikin manuaalin mukaisesti. (Jostain syystä aikaisempi omistaja on vaihtanut siihen dicen bensapumpunkannen ja seosruuvin?)
Jälleen testaamaan, ei lähtenyt polkemalla käyntiin. Seuraavaksi sitten työntämään mäkeä alas ja lähti käyntiin mutta käy vain kaasu pohjassa vapaalla, nyt kuitenkin käynti on tasempaa ja huomattavasti hiljaisempaa. Mikä ihme tuossa on kun ei suostu käymään tyhjäkäyntiä ilman että kaasu on pohjassa?
Jos ei vikaa pian ala löytyä niin täältä saa kohta tulla hakemaan varaosia... Olisi vaan tajunnut ostaa toimivan 2T:n
28.4.2010 19:12
Välykset katsoin samalla kun vaihdoin sen kupin venttiilin päälle, olivat ihan manuaalin antamien arvojen rajoissa. Sylinterin puolelta venttien lautaset/nokka näyttivät silmämääräisesti ihan hyvä kuntoisilta.33du kirjoitti:Onks venttiilit säädöissään? Ei ois eka kawa jossa niiden kans ongelmii...
28.4.2010 20:23