Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

29.3.2006 23:53

Biken ovh. n. 8¤/l
Shellin X:n 27e/l
BelRayn H1R:n 23e/l

Shellin öljy taitaa olla noista "kunnon mopoöljyistä" ainoa, mitä saa tavallinen pulliainenkin tukkuhintaan. Mulla oli syyni siirtyä siitä pois.

30.3.2006 6:26

castrol super-tt on ihan riittävän hyvää ölkkiä

30.3.2006 16:20

SMK;-) kirjoitti:Biken ovh. n. 8¤/l
Shellin X:n 27e/l
BelRayn H1R:n 23e/l

Shellin öljy taitaa olla noista "kunnon mopoöljyistä" ainoa, mitä saa tavallinen pulliainenkin tukkuhintaan. Mulla oli syyni siirtyä siitä pois.


jos on kyseessä teboil 2-t bike, niin sitä saa 5-6¤/litran purkki...

30.3.2006 16:27

Kun on oikeet suhteet niin sitä saa 4e/l ja oikein hyvillä ilmatteeks!

30.3.2006 21:12

Käytän täl hetkel täyssynteettistä motulin 800 offroad factory line åålia. Onko riittävän hyväluokkaista?

30.3.2006 21:16

Käytän tossa yyzetassa castrollin TTS öljyä. Moniko prosenttista tuosta kannattas tehä ku ei oikee oo hajua? Yamaha suosittellee ite 3,33% ku käyttää yamalube 2-R öljyä. Suunnalleen tommosta oon ainaski tähä asti teheny...

30.3.2006 21:39

ööh, mistähän sää oikeen ton 3,33% repäsit?! Kyllä se 2- 2,5% tuntus vähän paremmalta, niinkun melkeen kaikissä rossipyörissä on. Eli 2% ja vähän reilu.. Mulla on suunilleen 2,5 rossanen, ja silti ruikkii öljyä pakoputken ja äänenvaimentimen liitoskohdasta.. pitäs se kin korjata vaikka se ihan ehjältä se yhdyskappale näyttää :-?

30.3.2006 21:51

Helpompaa olis käyttää parempaa öljyä, niin ei tarvis katella et mistä tulee pihalle.

30.3.2006 21:57

mulla r2:en vähän alle 2,7% sekotuksella toimi hyvin vaikka jääradalla ja tälläi, mut enskaspoorissa mis joutuu menee keskikierroksilla pidemmän matkaa ni alkaa röpsöttään.
mut sit antaa tarpeeks hanaa ni taas kulkee, kait se pitäis mennä spoorit kaasupohjassa läpi :D

30.3.2006 22:20

Tiikerikakku kirjoitti:ööh, mistähän sää oikeen ton 3,33% repäsit?! Kyllä se 2- 2,5% tuntus vähän paremmalta, niinkun melkeen kaikissä rossipyörissä on. Eli 2% ja vähän reilu.. Mulla on suunilleen 2,5 rossanen, ja silti ruikkii öljyä pakoputken ja äänenvaimentimen liitoskohdasta.. pitäs se kin korjata vaikka se ihan ehjältä se yhdyskappale näyttää :-?


tosa yyzetan manuaalisa lukkee että 1 suhe 30 ni siitähän tullee 3,33% eikös? :D

31.3.2006 16:46

lasket 1:30 ja kerrot tuloksen sadalla nii saat prosenttiluvun.

31.3.2006 17:14

-YaMaHa Yz 125- kirjoitti:
Tiikerikakku kirjoitti:ööh, mistähän sää oikeen ton 3,33% repäsit?! Kyllä se 2- 2,5% tuntus vähän paremmalta, niinkun melkeen kaikissä rossipyörissä on. Eli 2% ja vähän reilu.. Mulla on suunilleen 2,5 rossanen, ja silti ruikkii öljyä pakoputken ja äänenvaimentimen liitoskohdasta.. pitäs se kin korjata vaikka se ihan ehjältä se yhdyskappale näyttää :-?


tosa yyzetan manuaalisa lukkee että 1 suhe 30 ni siitähän tullee 3,33% eikös? :D

joo tuleehan siitä mutta mulla suositellaan 2% seosta.. noh, ihan sama mulle mutta sinuna käyttäsin jotain 2,5% seoksia.

31.3.2006 17:14

Fleshgear kirjoitti:Helpompaa olis käyttää parempaa öljyä, niin ei tarvis katella et mistä tulee pihalle.

Joo, no sun kotari onkin niin hieno peli että se on aina tiivis.

1.4.2006 0:15

Totta. Se on hieno, ei pääse mihinkään. Tietääkseni sillä öljyn palamisella ei ole mitään tekemistä pyörän kanssa. Voihan sitä aina yrittää vakioveikkaaja-taktiikkaa, jos haluaa..

1.4.2006 22:44

varmaan sitä öljyä tulee putken päästä aika monella muullakin kun vaan mulla. Tosin, mulla ei tuu putken päästä vaan änkkärin ja putken välistä. Se tiiviste kusee.