11.10.2010 21:13
richart-_- kirjoitti:pakkaa päästämään öljyä kampikammioon. minkä kokosia suuttimia käytättä talvi ajossa?
12.10.2010 0:30
CR250 kirjoitti:richart-_- kirjoitti:pakkaa päästämään öljyä kampikammioon. minkä kokosia suuttimia käytättä talvi ajossa?
Tarkistitko, että kampuran ratas kiristyy kunnolla? Jos sattuu olemaan sama vika, mikä oli minulla Wisecon kampuran kanssa. Ilmoitin tästä Duellille ja uusi kampurapaketti tuli viikossa.
12.10.2010 0:34
12.10.2010 2:48
richart-_- kirjoitti:CR250 kirjoitti:richart-_- kirjoitti:pakkaa päästämään öljyä kampikammioon. minkä kokosia suuttimia käytättä talvi ajossa?
Tarkistitko, että kampuran ratas kiristyy kunnolla? Jos sattuu olemaan sama vika, mikä oli minulla Wisecon kampuran kanssa. Ilmoitin tästä Duellille ja uusi kampurapaketti tuli viikossa.
joo tarkisitin eikä ollut välystä rattaassa, tein itse tiivisteen holkin, rattaan ja pultin väliin mutta saa nähdä toimiiko pitkään.
12.10.2010 15:42
CR250 kirjoitti:richart-_- kirjoitti:CR250 kirjoitti:richart-_- kirjoitti:pakkaa päästämään öljyä kampikammioon. minkä kokosia suuttimia käytättä talvi ajossa?
Tarkistitko, että kampuran ratas kiristyy kunnolla? Jos sattuu olemaan sama vika, mikä oli minulla Wisecon kampuran kanssa. Ilmoitin tästä Duellille ja uusi kampurapaketti tuli viikossa.
joo tarkisitin eikä ollut välystä rattaassa, tein itse tiivisteen holkin, rattaan ja pultin väliin mutta saa nähdä toimiiko pitkään.
Jaa-a.. en tiedä, minun CR:ään jelppasi, kun vaihtoi kampuran. Ei siihen välyksiä pitäisi jäädä pultin kiristyksen jälkeen. Muutonhan ratas pääsee liikkumaan ja akselistä kuluu boordit, että heilahtaa...
12.10.2010 18:12
richart-_- kirjoitti:CR250 kirjoitti:richart-_- kirjoitti:CR250 kirjoitti:richart-_- kirjoitti:pakkaa päästämään öljyä kampikammioon. minkä kokosia suuttimia käytättä talvi ajossa?
Tarkistitko, että kampuran ratas kiristyy kunnolla? Jos sattuu olemaan sama vika, mikä oli minulla Wisecon kampuran kanssa. Ilmoitin tästä Duellille ja uusi kampurapaketti tuli viikossa.
joo tarkisitin eikä ollut välystä rattaassa, tein itse tiivisteen holkin, rattaan ja pultin väliin mutta saa nähdä toimiiko pitkään.
Jaa-a.. en tiedä, minun CR:ään jelppasi, kun vaihtoi kampuran. Ei siihen välyksiä pitäisi jäädä pultin kiristyksen jälkeen. Muutonhan ratas pääsee liikkumaan ja akselistä kuluu boordit, että heilahtaa...
niinhän se tekee. mitäs muuten tuolla kampikammion muodolla on merkitystä? haittaneeko jos siellä on vähän kuluneita kohtia, sen kampiakselin hajoamisen seurauksena.
12.10.2010 20:45
13.10.2010 13:47
13.10.2010 19:52
richart-_- kirjoitti:niinhän sen saa. niin tuohon minun tyhjäkäynti ongelmaan, hoksasin että minulla oli pääsuutin 185 ja tk suutin 58. eikä silti lähde kylmänä käyntiin? voisiko olla että imu on rikki?
13.10.2010 20:50
CR250 kirjoitti:richart-_- kirjoitti:niinhän sen saa. niin tuohon minun tyhjäkäynti ongelmaan, hoksasin että minulla oli pääsuutin 185 ja tk suutin 58. eikä silti lähde kylmänä käyntiin? voisiko olla että imu on rikki?
Vakiokoot suuttimilla on 55/175 itse olen käyttänyt 58/182-192 talvella. Joskus jäi tuo 58 vaihtamatta pienempään ja alakierroksilla ei pelitellyt vaikka kuinka yritti ruuvia punoa.
13.10.2010 22:15
richart-_- kirjoitti:CR250 kirjoitti:richart-_- kirjoitti:niinhän sen saa. niin tuohon minun tyhjäkäynti ongelmaan, hoksasin että minulla oli pääsuutin 185 ja tk suutin 58. eikä silti lähde kylmänä käyntiin? voisiko olla että imu on rikki?
Vakiokoot suuttimilla on 55/175 itse olen käyttänyt 58/182-192 talvella. Joskus jäi tuo 58 vaihtamatta pienempään ja alakierroksilla ei pelitellyt vaikka kuinka yritti ruuvia punoa.
niin ei ollu tyhjäkäyntiä? mulla pelittää ihan hyvin, nyt se vain ei lähde käymään millään, paitsi jos laittaa bensaa tulpan reijästä.
14.10.2010 21:22
CR250 kirjoitti:richart-_- kirjoitti:CR250 kirjoitti:richart-_- kirjoitti:niinhän sen saa. niin tuohon minun tyhjäkäynti ongelmaan, hoksasin että minulla oli pääsuutin 185 ja tk suutin 58. eikä silti lähde kylmänä käyntiin? voisiko olla että imu on rikki?
Vakiokoot suuttimilla on 55/175 itse olen käyttänyt 58/182-192 talvella. Joskus jäi tuo 58 vaihtamatta pienempään ja alakierroksilla ei pelitellyt vaikka kuinka yritti ruuvia punoa.
niin ei ollu tyhjäkäyntiä? mulla pelittää ihan hyvin, nyt se vain ei lähde käymään millään, paitsi jos laittaa bensaa tulpan reijästä.
Toimiihan Ryyb, Ryyb,... Keihinissä?
14.10.2010 23:18
richart-_- kirjoitti:CR250 kirjoitti:richart-_- kirjoitti:CR250 kirjoitti:richart-_- kirjoitti:niinhän sen saa. niin tuohon minun tyhjäkäynti ongelmaan, hoksasin että minulla oli pääsuutin 185 ja tk suutin 58. eikä silti lähde kylmänä käyntiin? voisiko olla että imu on rikki?
Vakiokoot suuttimilla on 55/175 itse olen käyttänyt 58/182-192 talvella. Joskus jäi tuo 58 vaihtamatta pienempään ja alakierroksilla ei pelitellyt vaikka kuinka yritti ruuvia punoa.
niin ei ollu tyhjäkäyntiä? mulla pelittää ihan hyvin, nyt se vain ei lähde käymään millään, paitsi jos laittaa bensaa tulpan reijästä.
Toimiihan Ryyb, Ryyb,... Keihinissä?
kyllä se joo. laittaa käymään niin imua nostaa niin se pysyy käynnissä. mutta kun otat pois sammuu kun ei ole tyhjäkäyntiä. mikäs se säätö siinä imussa on? olen sitä säädelly suuntaan jos toiseenki ilman vaikutusta.
14.10.2010 23:29
14.10.2010 23:33
richart-_- kirjoitti:oikein mie arvasin, siis tuon että ryypyssä on myös tyhjäkäynti samassa. niin ei vaikuta mitään vaikka pyörittelis mihin suuntaan tuota ryyppyä, pitää vissiin alkaa purkamaan kaasutin ja putsata kunnolla. milläs oletta putsanneet tuon ryypyn? siis kaasuttimen sisältä kaikki mahdolliset kanavat.