Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

15.9.2009 21:47

Onko 80cc Rm:ään 36mm kaasari liian iso? Kun nyt on 28.

15.9.2009 22:20

On.

19.9.2009 0:28

Kellään kokemusta fmf gnarlystä kakspuolikkaassa suikassa? 08 malliin lähinnä.Ihan tarpeeks vetää alaalta jo nytkin mutta eipä pienestä lisästä haittaakaan ole. :) Kärsiikö yläkierrokset sitten kuinka?

19.9.2009 8:00

niinvarmaanjoo1 kirjoitti:Kellään kokemusta fmf gnarlystä kakspuolikkaassa suikassa? 08 malliin lähinnä.Ihan tarpeeks vetää alaalta jo nytkin mutta eipä pienestä lisästä haittaakaan ole. :) Kärsiikö yläkierrokset sitten kuinka?

Pro ciruit works on tuohon paras putki, jos haluaa yläälle enemmän. Multa löytys muuten ihan uusi HGS. Muodon perusteella hylkäsimme jääratamoposta tuon HGS:n. Alkuperäinen on jokatapauksessa täysin susi. Kiinnostasko?

19.9.2009 8:12

uijui kirjoitti:
niinvarmaanjoo1 kirjoitti:Kellään kokemusta fmf gnarlystä kakspuolikkaassa suikassa? 08 malliin lähinnä.Ihan tarpeeks vetää alaalta jo nytkin mutta eipä pienestä lisästä haittaakaan ole. :) Kärsiikö yläkierrokset sitten kuinka?

Pro ciruit works on tuohon paras putki, jos haluaa yläälle enemmän. Multa löytys muuten ihan uusi HGS. Muodon perusteella hylkäsimme jääratamoposta tuon HGS:n. Alkuperäinen on jokatapauksessa täysin susi. Kiinnostasko?

Vielä sen verran, että paras modi tuohon suikkeliin, pois lukien putki, on VForce3 läpät, tosin esim. enskassa laite voi mennä liian herkäksi noilla.

Äänenvaimennin pro circuit löytyy myös...

23.9.2009 19:49

Koska olette vaihtaneet Suzuki RM-Z 250:een venttiilit, ja oletteko vaihtaneet imu puolen aikasemmin? Pitääkö kannelle tehdä jotain kun vaihtaa uuet venttiilit jos mitään ei ole rikki? Laitetaanko uudet jouset/ seetit? Vm. -08.

24.9.2009 20:52

Paljoko ootte ajanu sisään piiikkisen RäMän Prox mäntiä? Onkohan 2 tuntia alle puolenkaasun liikaa?

24.9.2009 20:58

lämmität hyvin ja sitte vaa hanaa

24.9.2009 21:15

Sisäänajo on mopoja varten. Crossissa riittää kunnon lämmitys ja radalle tuppi nurin ;)

27.9.2009 23:40

Nyt sitten pienet lipat radalla ja ennestään rikki ja hitsattuna oleva jalkajarruvipu katkes niin saako noita vipuja enää mistää muualta kuin maahantuojalta tai käykö jonkun muun mallin vipu siihen? Pyörä siis RM250 1999 huomenna olen menossa maahantuojalle kysymään hintaa, mutta mieluummin ostaisin jostain muualta ? Tarvetta olis myös kytkinpuolen kopalle löytyyköhän niitäkään kuin maahantuojalta kun on jo ikä sekä terveys mennyt noiden osien etsimiseen netistä? Olisko kenelläkään myydä noita osia käytettynä tai edes ajotaitoa himpun verran?

28.9.2009 15:16

Itse ole todennut vähänkin "harvinaisemman" kaman kanssa Ebayn halvimmaksi ja helpoimmaksi. Ei ole paljon sen vaikeampaa kun suomesta ostaminenkaan.

28.9.2009 18:32

jesse83 kirjoitti:Nyt sitten pienet lipat radalla ja ennestään rikki ja hitsattuna oleva jalkajarruvipu katkes niin saako noita vipuja enää mistää muualta kuin maahantuojalta tai käykö jonkun muun mallin vipu siihen? Pyörä siis RM250 1999 huomenna olen menossa maahantuojalle kysymään hintaa, mutta mieluummin ostaisin jostain muualta ? Tarvetta olis myös kytkinpuolen kopalle löytyyköhän niitäkään kuin maahantuojalta kun on jo ikä sekä terveys mennyt noiden osien etsimiseen netistä? Olisko kenelläkään myydä noita osia käytettynä tai edes ajotaitoa himpun verran?
ainakin kytkinkoppa pirun kallis verrattuna vaikka kotariin,muistaakseni n.120€ mutta niitä pystyy myös alan pajat hitsaamaan

28.9.2009 23:03

Mä kyllä tekisin kytkinkopan jo mieluummin hiilikuidusta kuin maksasin 120e! Matkaendurofoorumilla on siihen puuhaan hyviä ohjeitakin.

29.9.2009 7:33

SMK) kirjoitti:Mä kyllä tekisin kytkinkopan jo mieluummin hiilikuidusta kuin maksasin 120e! Matkaendurofoorumilla on siihen puuhaan hyviä ohjeitakin.

120€ se kansi ja koko koppa 130€

29.9.2009 9:00

Tarkoitin tietysti kantta, kopan tarttis maksaa jo satoja euroja jotta alkais itse nykertää mieluummin.