Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
18.2.2011 22:21
Jos iskareiden taso on ainoo vika -02 pyörässä niin osta heti.
18.2.2011 22:27
Kuvien perusteella ihan asiallisen näköinen peli. ikää pyörällä on niin paljon että voi olettaa pyörässä ilmenevän erilaista ylläriä. Jos myyjällä on kertoa luotettavan kuuloinen huoltohistoria niin eikun ostoon.
18.2.2011 22:32
Eihä lähes 10 vuotta vanha pyörä uus ookkaan
mut kyllähän ton kunnon aika nopeesti vilasee ja et kannattaako siihen masseja hukuttaa
18.2.2011 23:14
No toi just kun ei koskaan tiedä mitä paskaa löytyy kun alkaa purkamaan iskareita, moottoria ym. Mutta eihän kaikki käytetyt ole loppuun asti ajettuja.
19.2.2011 18:42
Pitäis itelle uus kurapyörä ostaa ja olen miettinyt näitä näitä kahta:
http://www.nettimoto.com/ktm/sx/1037715http://www.nettimoto.com/ktm/sx/1057795Mitäs olette mieltä?
20.2.2011 0:50
Molemmat ylihinnoteltuja, jos rempat pitää paikkansa niin ehdottomasti toi Rattray edition, tota toista varmaan huollettu juuri ollenkaan.
20.2.2011 15:30
No joo, aika huimat pyyntihinnat. Vaikea kuvitella että menis kaupan, varsinkin ensimmäisessä ilmoituksessa sanotaan " keväällä hinta nousee 3000 euroon. No huh huh!!!
20.2.2011 18:01
Kokemuksia TE 610 hussesta? Noista 2000-luvun alun malleista. Millaista remppaa noi isot koneet vaatii? Yli 10tkm ajetut?
20.2.2011 18:32
Koo-Pee kirjoitti:No joo, aika huimat pyyntihinnat. Vaikea kuvitella että menis kaupan, varsinkin ensimmäisessä ilmoituksessa sanotaan " keväällä hinta nousee 3000 euroon. No huh huh!!!
Toiseen tehty kampura remontti, ja kasattu vanhalla männällä...!
20.2.2011 18:58
Mahtaako siitä mitään haittaa olla? jos 15h ajettu männällä ja alakerta remontti tehty ja pistetty 15h ajettu mäntä takaisin sisään ja ajettu toiset 15h. Misähän välissä näissä kannattee vaihtaa tuota mäntää?
20.2.2011 19:41
Mun kokemuksen mukaan sanoisin että männänvaihtoväli riippuu täysin kuskista ja missä ajetaan. Motocrossissa kuski joka paukuttaa kokoajan rajoittajan tuntumassa, niin tuntuvat vaihtavan viimeistään 20h tienoilla. Meidän lasten ajolla mäntä vaihtuu jossain 40-60h välimaastossa ja silloinkin se on vielä ihan hyvässä kunnossa. Huhu väittää että jotkut enskakuskit ovat ajaneet männällä jopa yli kahdeksankymmentä tuntia.
Mutta jos männällä on piikissä ajettu jo 30h, niin eiköhän siinä kohtapuoliin ala olemassa edessä männän vaihto. Mutta toisaalta, mäntäsetti ei paljoa maksa ja se on nopea/helppo vaihtaa.
21.2.2011 20:19
Mäntä hiluineen 70-100€, jos kone on auki , en kyllä vanhalla männällä kasaisi.
23.2.2011 0:30
Mihin muuhun kuin 110cc kinkkiin saat mistään männän 70e? Kiinnostaa jo ihan siksikin kunei tule edes veroineen rahteineen sisään mitään tohon rahaan! Ja joo, oon koonnu itsekin 7h ajetulla männällä koneen lohkojen vaihdon jälkeen, on hyvinkin järkee jos mäntä kun uus, vrt. nähny yhden (eurooppalaisen) piikin 90h ajetun männän eikä killtäny mistään!
23.2.2011 8:56
Ainakin sillon kun itse ajoin piikkisellä kotarilla sai 70 eurolla alkup. peräisen männän. Tähän jaappanin ihmeeseen maksaaki sitten pitkälle toista sataa alkuperänen.
23.2.2011 11:21
Juspaa kirjoitti:Ainakin sillon kun itse ajoin piikkisellä kotarilla sai 70 eurolla alkup. peräisen männän. Tähän jaappanin ihmeeseen maksaaki sitten pitkälle toista sataa alkuperänen.
Tais olla 80-luvulla.
http://www.motokeidas.com/shop/product_ ... p?p=111677