Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

30.10.2008 23:41

maitosarvi kirjoitti:oiskohan 250cc yamahaan mitenkää mahdollista saada sähköstarttia ku ei lähe mitenkään polkemalla käyntiin.. pitää aina vetää autolla käyntiin :)

No huhhuh mikä kysymys. Tarkista venttiilit siitä, kaverilla meni CR250F venttiili niin piti radalla vetää mönkkärillä käyntii.

31.10.2008 23:31

kipinä tulee mutta tulppa kastuu.. saa liikaa bensaa.. missä vika?

etuiskarit

1.11.2008 10:12

oisko tietoa miten säädetään 01 250cc etuiskarit jäykemmälle kun lyö pohjille hypyn jälkeen.pitääkö ylhäältä pyörittä kiinni päin vai alhaalta?

1.11.2008 10:29

maitosarvi kirjoitti:kipinä tulee mutta tulppa kastuu.. saa liikaa bensaa.. missä vika?


Osta uus tulppa niin pelittää. Vaikka tulppa antaskin sylinterin ulkopuolella kipinänää, niin se ei vältämättä jaksa anna sitä sylinterin paineessa.

1.11.2008 22:46

Oon ostanu jo ainaki 3 uutta tulppaa 2 niistä oli jotain kisa tulppia.. eikä oo lähteny niilläkään.
ja kipinä on tosi hyvä..

2.11.2008 9:42

maitosarvi kirjoitti:Oon ostanu jo ainaki 3 uutta tulppaa 2 niistä oli jotain kisa tulppia.. eikä oo lähteny niilläkään.
ja kipinä on tosi hyvä..



No sitten se saa ihan liikaa bensaa. Pienempää suutinta.

2.11.2008 13:30

Minkälainen homma on jarrunesteiden vaihto eteen ja taakse YZ250? Mitä tarvikkeita tarvitsee vaihdon tekemiseen?

2.11.2008 14:14

Faber kirjoitti:Minkälainen homma on jarrunesteiden vaihto eteen ja taakse YZ250? Mitä tarvikkeita tarvitsee vaihdon tekemiseen?


ei kai siinä muutaku valutat vanhat nesteet pois, laitat uudet tilalle ja ilmaat ne. Ei siihe kummosia tavikkeita tarvita. :idea:

2.11.2008 17:16

Hommaa biltemasta semmonen takaiskuventtiilillä varustettu letkunpätkä ja pumppailet sitten vaan nestettä läpi purkkiin ja täyttelet säiliötä ja kun ulostuleva neste alkaa olla kirkasta niin ilmausruuvi kiinni ja se on siinä,ei tarvii ilmailla ja aikaa kului 5 minuuttia..

2.11.2008 19:04

Samaa mieltä leppapen kanssa. Jarruja ei missään tapauksessa kannata laske tyhjäksi, koska ilmaaminen voi olla hankalaa jarruletkun "mutkien" takia. Kuplat voivat olla niin tiukassa, että koko jarrusatulan joutuu irroittamaan, jotta jarruletkun saa suoraksi ja ilmattua..

2.11.2008 19:39

yz 250 atsku kirjoitti:oisko tietoa miten säädetään 01 250cc etuiskarit jäykemmälle kun lyö pohjille hypyn jälkeen.pitääkö ylhäältä pyörittä kiinni päin vai alhaalta?


Koska keula on huollettu viimeksi?
Mikä on jousien jäykkyys ja kuskin elopaino?

2.11.2008 20:09

Faber kirjoitti:Minkälainen homma on jarrunesteiden vaihto eteen ja taakse YZ250? Mitä tarvikkeita tarvitsee vaihdon tekemiseen?
joskus tehnyt et injektio ruiskulla painanut uutta nestettä ilmaruuvista väärinpäin ja sit toisella ruutalla imassu vanhaa soppaa säiliöstä pois,ei pääse ilmaa missään vaiheessa

2.11.2008 21:53

leppape1 kirjoitti:Hommaa biltemasta semmonen takaiskuventtiilillä varustettu letkunpätkä ja pumppailet sitten vaan nestettä läpi purkkiin ja täyttelet säiliötä ja kun ulostuleva neste alkaa olla kirkasta niin ilmausruuvi kiinni ja se on siinä,ei tarvii ilmailla ja aikaa kului 5 minuuttia..


Varmaan bilteman dot4 jarruneste kelpaa myös?

2.11.2008 22:09

Mistäs sais niitä kahvasuojia, miellellään semmosia mitkä on kahesta päästä kiini.

2.11.2008 22:57

Faber kirjoitti:
leppape1 kirjoitti:Hommaa biltemasta semmonen takaiskuventtiilillä varustettu letkunpätkä ja pumppailet sitten vaan nestettä läpi purkkiin ja täyttelet säiliötä ja kun ulostuleva neste alkaa olla kirkasta niin ilmausruuvi kiinni ja se on siinä,ei tarvii ilmailla ja aikaa kului 5 minuuttia..


Varmaan bilteman dot4 jarruneste kelpaa myös?

Kyllä se varmaan krossi käyttöön riittää..supermoto käytössä on mulla dot4 alkanu kiehumaan.