Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
16.2.2010 23:34
FMF kirjoitti:CR 125 kastelee tulpan, mitä tuolle tekis? Pakoputkesta roiskii pikkasen öljyä.
Säädöt persiillään tahi putsari lumipölyssä. Tässä on saanut 250 ärränkin kanssa pyöritellä ruuveja kelien mukaan.
17.2.2010 19:56
Mihis suuntaan tuota alkais sitten ruuvailemaan?
17.2.2010 22:35
Joko oot jo putsarin putsannu/tarkistanu? jos olet niin aavistuksen laihemmalle. moni prossasta seosta käytät?.
18.2.2010 0:00
FMF kirjoitti:Mihis suuntaan tuota alkais sitten ruuvailemaan?
Putsari ensin pesuun/sulatukseen & kuivaukseen, sitten voit lukaista "Rapakat" säätövinkit, joka on mielestäni hyvä aloittelijalle ja miksei vähän kokeneemmallekin.
http://www.rapakat.fi/artikkelit/h_kaas ... saadot.htm
18.2.2010 21:24
Viikonloppuna saattaisin lähteä ajamaan. Pakkasta vajaa 20 astetta. Pystyykö tollasiin lukemiin lähteä noin vain vai pitääkö tuohon vääntää jotain sukkaa sylinterin ympärille yms? Mikä tulppa tohon kannattaa ostaa, B9EG näyttäis nyt olevan kiinni, onko tohon jotain muita vaihtoehtoja?
18.2.2010 22:02
Kannattaa ostaa BR8EG, 8 lämpöarvoa voi piikkisessä hondassa käyttää kesälläkin, ja resistori pitäisi olla eli tuo R merkintä!
18.2.2010 22:53
Eli siis onko tuo 8 kuumempi kuin 9? Mites tuo kylmyys, käykö kone liian kylmänä n. 15 asteen pakkasessa?
E: lämpöarvot selvis jo
18.2.2010 22:59
Isommilla pakkasilla laita toisen syylärin eteen vaikka pahvin pala, ja kaasuttimenkin voi koittaa peittää jotenkin ettei se jäätyisi.
18.2.2010 23:41
125cc'07 kirjoitti:Isommilla pakkasilla laita toisen syylärin eteen vaikka pahvin pala, ja kaasuttimenkin voi koittaa peittää jotenkin ettei se jäätyisi.
Makuualusta on kyll hyvä tohon kaasarin peittämiseen.
4.3.2010 19:09
Onko kenelläkään ideoita mistä saisi 84-86 honda cr 125:n atac pakolähdön osia. uutena tai käytettynä
30.3.2010 15:23
Moron
olis cr250 vm 2000 konerempan aika..
Olisko jollain hyvää kotikonstia kampuran irrottamiseen ja asentamiseen? ei kehtaisi hirmu tyyriitä työkaluja ostaa lohkojen erottamiseen jos sen homman saa tehtyä jollain kotikonstillakin..saako lohkot kammettua erilleen joinki fiksusti ilman että tuhoo tiivistepintoja?
toiseksi: onko männäntappi yleensä niin tiukassa että siihenki tarvis jonku ulosvetotyökalun..netistä kattelin huoltovideoita ja niissä käytettiin sellasta, aikanaan mopoa rempatessa männäntappi lähti irti ilman ulosvetimiä..
millasia kokemuksia löytyy proxin ja wisecon kampuraseteistä? semmonen taitais olla viksuin veto >hintaeroa pelkän kiertokangen vaihdon eduksi vain 40e..
1.4.2010 11:02
männäntappi lähtee ihan lyömällä pois sieltä. Itellä oli remppa kanssa tossa viime kesällä ja vaihdoin tollasen Wisecon setin sinne niin ihan hyvin on pelittäny jne.. Tiivisteet vaan kaikki uusiks samoin stefat jos oot kerran aukasemassa sitä. Ja kyllä sen saa iha kotikonstein irti kumivasaraa käyttäen ja vähän maalaisjärkeä
5.4.2010 20:08
Eli saakos noihin vähän vanhempiin Cr:iin uudempien Cr:ien katteet? Ja nyt siis puhutaan 95-97vm cr:istä, eli käykö noihin 00-04vm katteet?
5.4.2010 21:43
Mitä väliä?
5.4.2010 22:39
Täältä löytyy todella perusteelliset moottorin kokoamis ohjeet HPP pakoaukonmuuntimella varustettuihin 250cc 2T Hondiin (2001 ja sitä vanhemmat pyörät):
http://twostrokemotocross.com/category/tech/Ja motocross10:lle tiedoksi, että 00-04 mallin muoveista ei sovi mikään muu kuin etulokasuoja...