Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
2.8.2011 20:13
Eivät osanneet oikeen piikkipuolella vastata tähän, että minkä takia tyhjäkäynnin säätöruuvi ei vaikuta mitenkään ja pyörä ei käy tyhjäkäyntiä ollenkaan?? Muuten pyörä toimii täydellisesti.
pääsuutin 170, tk 45
2.8.2011 20:46
imu vuoto voi olla mahdollinen syy.. tai läpät
2.8.2011 20:52
HAhaha
hyvä että tuli katottua ne läpät... valo senkun paistaa läpi molemmilta puolilta eli vaihtoon!!
--> galleriasta kuvaa
EDIT: tietääkö joku mistä saisi -07 malliin pelkästään läppiä ilman runkoa, en löytäny sopivia googlella...
2.8.2011 21:08
SimplemÄÄn kirjoitti:HAhaha
hyvä että tuli katottua ne läpät... valo senkun paistaa läpi molemmilta puolilta eli vaihtoon!!
--> galleriasta kuvaa
EDIT: tietääkö joku mistä saisi -07 malliin pelkästään läppiä ilman runkoa, en löytäny sopivia googlella...
ku kerran siellä nurmijärvellä asut niin miksi et ota yhteyttä alan ammattilaisiin eli racingbikeen.. luulisi olevan
2.8.2011 23:15
Lähinnä hintaa kauhistelin mutta kait se on pakko se 70€ maksaa
5.8.2011 18:26
Mikäs tämä juttu nyt on olevinaan? Miksi raottaa uusillaki läpillä niin että valo paistaa läpi??
Mutta kun kokeilin vanhoja taipuneita läppiä kääntää toisinpäin niin eipä näkyny yhtään valoa.
EDIT:: Kattelin tarkemmin niitä uusia, ja huomasin että ne alkaa raottamaan vasta silloin kun kiristän rajottimen pultit. Eli heti kun löysään pultteja, niin läpät menevät kiinni. Mutta kai niitten pulttienki pitäisi siellä kiinni pysyä, joten tuskin niitä voi löysälle jättää? Mitäs teen?
11.8.2011 16:45
SimplemÄÄn kirjoitti:Mikäs tämä juttu nyt on olevinaan? Miksi raottaa uusillaki läpillä niin että valo paistaa läpi??
Mutta kun kokeilin vanhoja taipuneita läppiä kääntää toisinpäin niin eipä näkyny yhtään valoa.
EDIT:: Kattelin tarkemmin niitä uusia, ja huomasin että ne alkaa raottamaan vasta silloin kun kiristän rajottimen pultit. Eli heti kun löysään pultteja, niin läpät menevät kiinni. Mutta kai niitten pulttienki pitäisi siellä kiinni pysyä, joten tuskin niitä voi löysälle jättää? Mitäs teen?
koitappas kääntää ne uudet läpät toisin päin. mulla sama homma 380:ssä, mutta pelittää silti.
ootko koittanut käykö se niillä uusilla läpillä tyhjäkäyntiä?
11.8.2011 23:03
Juu homma selkis jo. Läpät nyt on mitä on ja tuo tyhjäkäynti johtui pelkästä omasta tyhmyydestäni, kun en uskaltanut kiertää tyhjäkäyntiruuvia aivan pohjaan, koska se näyttää niin heikolta, kun on muovia, joten laitoin hieman lyhyemmän jousen sen ympärille niin ei joudu niin kovalle rasitukselle se ruuvi.
Eli nyt toimii kuten pitää...
27.8.2011 23:22
http://www.motot.net/talli/osat/id19574/ ostakaa oransseja rattaita! muutama jälel
28.8.2011 3:56
Onko ihan normaalia kun runkolaakeri menee kampiakseliin käsin paikalleen, vai pitäisikö sovite olla sellainen että vaatii lämpöä/jäähdytystä?
28.8.2011 4:01
mto kirjoitti:Onko ihan normaalia kun runkolaakeri menee kampiakseliin käsin paikalleen, vai pitäisikö sovite olla sellainen että vaatii lämpöä/jäähdytystä?
hyvä jos menee. ,yli 30 vuoden kokemuksella voin sanoa.
28.8.2011 14:33
mikulov kirjoitti:mto kirjoitti:Onko ihan normaalia kun runkolaakeri menee kampiakseliin käsin paikalleen, vai pitäisikö sovite olla sellainen että vaatii lämpöä/jäähdytystä?
hyvä jos menee. ,yli 30 vuoden kokemuksella voin sanoa.
Mutta pysyykö kampiakseli paikallaan kun se ei ole kovin lujasti laakereissa kiinni?
Väljä se ei kuitenkaan ole mutta ihan käsin nitkuttelemalla lähtee irti/paikalleen.
28.8.2011 15:03
paikallaan? sehän on lohkojen välissä ja kuuluukin pyöriä.
28.9.2011 19:06
Mites onko exceen kone muuttunu yhtään 08-10?