Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

28.12.2010 18:20

ei sen kyl rikkaal pitäis noil säädöil/suuttimil olla mut tulppa voi mennä jos paljo tyhjäkäynnil pitää nii kokeile uutta tulppaa

28.12.2010 18:35

Ihan helvetisti liian isot suuttimet.

28.12.2010 20:54

mä tarkotin tol äskesel et ne kotarin mukan tulleet (170) ei ainakaa liia rikkaat oo, ja noi mun suuttimet on siks noi isot ku tulee taas 20 astet pakkast nii ei käy laihal, nytku on 10 astet pakkast nii oon ilmaruuvist säätäny sopivaks

28.12.2010 22:25

180 pääsuuntin riittää -25 asteillakin. Turhaan ilmaruuvia rassailee, kun se vaikuttaa vain pienillä kierroksilla.

29.12.2010 13:53

ei mul vaa riittäny, kävi laihal vaiks neulaki oli nii ylhääl ku sai... mut turha siit on enempää enää jauhaa joku vetää viäl herneet nenää

29.12.2010 14:12

-toune- kirjoitti:
JL- kirjoitti:Luistissa holkki mikä rajottaa liikettä ja ilmanputsarissa varmaan kuristus kanssa. En tiä onko kaasukahvassakin, mutta putki nyt tietty kans. Säädöt menee juu uusiks kaasarista, pääsuutin, tyhjäkäyntisuutin ja neula. Ei siel muuta vaihdu.



Kaveril oli pakoaukonsäädinki lukittu siit pytyn kyljest olevast ruuvist, ota sitä joku 3/4 osa kierrost auki jos se on kokonaan kiinni, ainaki upouudes -08 exc:s oli...

Siis mistä ruuvista? ei oo oikee kokemust :D :D ja kuinka se niinku kuristaa?

29.12.2010 14:34

-toune- kirjoitti:ei mul vaa riittäny, kävi laihal vaiks neulaki oli nii ylhääl ku sai... mut turha siit on enempää enää jauhaa joku vetää viäl herneet nenää

Kävikö se vai kaasupohjassa laihalla? Jos ei keskialueelta riitä, nii rikkaampi neula. Niinku se talvella sen tartee.

_Piiiiit_ kirjoitti:Siis mistä ruuvista? ei oo oikee kokemust :D :D ja kuinka se niinku kuristaa?


2010 malissa ei ole kuristettu mitenkään pakoaukon säädintä.

29.12.2010 15:05

Domi #312 kirjoitti:
-toune- kirjoitti:ei mul vaa riittäny, kävi laihal vaiks neulaki oli nii ylhääl ku sai... mut turha siit on enempää enää jauhaa joku vetää viäl herneet nenää

Kävikö se vai kaasupohjassa laihalla? Jos ei keskialueelta riitä, nii rikkaampi neula. Niinku se talvella sen tartee.

_Piiiiit_ kirjoitti:Siis mistä ruuvista? ei oo oikee kokemust :D :D ja kuinka se niinku kuristaa?


2010 malissa ei ole kuristettu mitenkään pakoaukon säädintä.

Jos se säädin ei oo oikeis säädöis? :D

29.12.2010 16:36

_Piiiiit_ kirjoitti:
Domi #312 kirjoitti:
-toune- kirjoitti:ei mul vaa riittäny, kävi laihal vaiks neulaki oli nii ylhääl ku sai... mut turha siit on enempää enää jauhaa joku vetää viäl herneet nenää

Kävikö se vai kaasupohjassa laihalla? Jos ei keskialueelta riitä, nii rikkaampi neula. Niinku se talvella sen tartee.

_Piiiiit_ kirjoitti:Siis mistä ruuvista? ei oo oikee kokemust :D :D ja kuinka se niinku kuristaa?


2010 malissa ei ole kuristettu mitenkään pakoaukon säädintä.

Jos se säädin ei oo oikeis säädöis? :D


Kyl se pitäis olla ellet oo vesipumpun vierest sen korkin alta sitä säätäny

29.12.2010 17:52

en oo..

7.1.2011 13:09

Käykö sx kampiakseli exc:hen? Luultavasti ei mutta kysympähän varalta. Ja jos jollakin sattuu löytymään 125 exc:hen ehjä kampiakseli tai sen mangneetonpuolen puolikas niin laittakaa yv:tä.

7.1.2011 23:46

Itsellä tuota pituutta riittä, joten onko tuollainen korkeampi penkki (35mm) hyödyllinen ostos, jos jalat ovat liian "koukussa" siinä ku ajaa tuolla metsässä.

8.1.2011 16:42

EGo0s kirjoitti:Itsellä tuota pituutta riittä, joten onko tuollainen korkeampi penkki (35mm) hyödyllinen ostos, jos jalat ovat liian "koukussa" siinä ku ajaa tuolla metsässä.

Eihän siinä pyörän päällä pidä istua, vaan seisoa. ;) Osta pois vaan jos siltä tuntuu !

8.1.2011 19:25

Samalla sit tankoon korokepalat niin helpottuu pitkällä tyypillä seisaaltaan ajaminen.

8.1.2011 20:06

kyseinen henkilö ajaa ilmeisesti (?) vain kadulla niin ei tuo seisaaltaan ajoasento ole niin tärkeä :) mutta kannattaa sitten muistaa se tuota tankoa korottaessa aina kun nostat niin kurveissa menee vaikemmaksi ajettavaksi.