Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
28.7.2009 0:23
tänään soitettiin tuonne motomasterille mistä tilattiin staattorikin, niin se sano se myyjä että siinä cdi poksissa on semmonen alhasten- ja yläkierrosten puoli, tai jotenki nuin, niin epäili että se alakierrosten puoli on menny mykäksi. Että siksi ei lähe käyntiin ku autolla vetämällä ja ei käy tyhjäkäyntiä ollenkaan. ja tulppaki on sitte oikea... tilattiin sitten se cdi poksi, 200 makso.
29.7.2009 15:17
Ohhoh, rämässä ei kakkos(2) vaihde pysyny päällä, hetiku pyörä otti tehopiikkiä niin pamahti vapaalle tai suoraan kolmoselle vaihde, nyt on toi motti auki eikä ollu kumpikaan ratas paskana, siirtäjä on ehjä. missä vika? Joku siirtäjä oli kuulemma ollu kyllä kovaa kiinni siellä ettei meinannu irti lähtee voisko vika olla siinä?
29.7.2009 16:25
kytkentä hampaat ei tarvi olla ku hieman pyöristyneet nii ei enää pykälä pysy päällä..
30.7.2009 22:10
Ostin Stormilta Motorexin 2t öljyä, niin siinä lukee että saa laittaa KORKEINTAAN 1% öljyö, kun taas ohjekirjassa sanotaan että pitäisi käyttää vähintään ~3%. Eli mitä pitäis uskoa?
30.7.2009 23:51
2,5% on hyvä seos, 3 savuttaa jo mulla jonkunverran
31.7.2009 8:14
Suiza_88 kirjoitti:Ostin Stormilta Motorexin 2t öljyä, niin siinä lukee että saa laittaa KORKEINTAAN 1% öljyö, kun taas ohjekirjassa sanotaan että pitäisi käyttää vähintään ~3%. Eli mitä pitäis uskoa?
1,5-2% riittää tolla öljyllä hyvin
31.7.2009 10:43
1-2 % riittää tuolla Motorexilla, kokeilin 3% ensin niin oli ihan tukossa ja räki öljyä putkesta.
3.8.2009 11:50
Faber kirjoitti:Mitkä on RM250 vm. 95 vakiosuuttimet? Tyhjäkäynti ja pääsuutin.
Onko tietoa?
3.8.2009 16:51
Onko 2004-2007 vuosien rm 125 minkälaisia tyyppivikoja tai heikkouksia?
3.8.2009 17:41
rä-xä kirjoitti:Onko 2004-2007 vuosien rm 125 minkälaisia tyyppivikoja tai heikkouksia?
Pitää kovaa ääntä ja haisee.
3.8.2009 22:41
Miten etuvanne irtoaa tollasessa RM125 -02? kaikki ruuvit on löysätty mutta e liiku.
3.8.2009 23:44
Suiza_88 kirjoitti:Miten etuvanne irtoaa tollasessa RM125 -02? kaikki ruuvit on löysätty mutta e liiku.
Ensin pyörität sen akselin päässä olevan mutterin pois, sen jälkeen kummastakin pumpusta 2pulttia irti ja vedät akselin poies. Näin pitäs onnistua, mutta jos sulla on kovin kulunu jarrulevy niin saattaa palat olla levyjen urissa senverran tiukasti, ettei vanne pääse tippumaan pois.
4.8.2009 10:24
Joo vedin tossa eilen radalla lähtöjä niin huomasin kun pistää kaasun pohjaa jää röpöttämään ? missä voisi olla vika ?
4.8.2009 19:04
Liian iso pääsuutin.
5.8.2009 12:00
Kertokaas viisaammat että mistä kannattaisi etsiä vikaa. Eli koneesta kuuluu jännä mekaaninen napsaus. Napsaus ilmenee vain ajossa kun koneeseen "tyhjältä vedolta" pistää vetoa. Eli kun kone ei jarruta eikä vedä mutta kun vähän näpäyttää kaasua niin kuuluu tuo "napsaus". Voiko tuo kuulua pakoaukon säätimestä vai onko joku laakeri kenties entinen? Niin ja ääni kuuluu aika selvästi kuskin paikalle
Pyörähän on tuo 250 RM -02.