Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
8.9.2013 13:18
lueskelin täältä joskus että sylinterin putkittaminen ei ole kovinkaan varma homma ja että leipoo herkemmin putkitettu sylinteri. itellä halkes sylinterin helma ja noita sylinteriputkia saa aika halvalla ebaysta niin vois ostaa ja viedä putkitettavaks. vai oisko jollain ehjää sylinteriä 1990-91 honda cr250??
10.9.2013 21:26
Eiks oo järkevämpää ostaa uus sylkkä sieltä ebaystä?
14.9.2013 0:00
Mitä putkee suosittelisitte tuohon 98' kakspuokkiin? Nytten on Doman "tasavääntö" putki ja silti piikki on aivan jumalaton ja meni jo ympärikin sen takia. Kaverin 200sx kotarissa on mun mielestä täydellinen putki, vääntää alhaalta tosi hyvin ja lopputehotki on sopivat. Eli mahollisimman tasavääntönen putki jossa pieni piikki joka kuitenki soveltuu radalle
Myös mitä suuttimia suosittelisitte, tällä hetkellä PS 175 ja TK 55. Sain mukaan 182 ja 58 suuttimet joten kannattaako vaihtaa ne?
14.9.2013 3:34
Munat tankkiin, ei lähde piikin takia ympäri.
14.9.2013 14:45
CRDT kirjoitti:Mitä putkee suosittelisitte tuohon 98' kakspuokkiin? Nytten on Doman "tasavääntö" putki ja silti piikki on aivan jumalaton ja meni jo ympärikin sen takia. Kaverin 200sx kotarissa on mun mielestä täydellinen putki, vääntää alhaalta tosi hyvin ja lopputehotki on sopivat. Eli mahollisimman tasavääntönen putki jossa pieni piikki joka kuitenki soveltuu radalle
Myös mitä suuttimia suosittelisitte, tällä hetkellä PS 175 ja TK 55. Sain mukaan 182 ja 58 suuttimet joten kannattaako vaihtaa ne?
Parhaiten sitä ärhäkkyyttä varmasti saat säädettyä pakoaukonsäätimellä
15.9.2013 2:52
OA243 kirjoitti:Munat tankkiin, ei lähde piikin takia ympäri.
Kokeilin ylämäkeen keulia ku oottelin kaveria, eka kerta meni ihan hyvin sitte tokalla liian paljo kaasuu ja sit mentii
Ei se normiajossa menny, kaikki näköjää pitää oppii kantapäänkautta...
Pakoaukonsäätimestä, näyttääkö tää normaalilta:
http://aijaa.com/pLxDiwEli ainakin paikoillaan (ei käynnissä) on laippa alhaalla vai pitäskö olla vielä enemmän alhaalla?
Tässä on muuten 97 - 99 pyörille huoltomanuaali, poistakaa linkki jos näette laittomaks:
http://www.mediafire.com/download/19v3i ... Manual.pdf
16.9.2013 10:27
Itse olen kuullut että tällaisella:
http://www.steahlyoffroad.com/honda-fly ... eight.html saa kesytettyä pyörää aika paljon.
16.9.2013 18:40
Aika tyyriin olonen, voishan tuota tuommosen sorvata / jyrsii koulussa.
14 unssii on 454 grammaa ja 12oz on 340.19 grammaa.
18.9.2013 16:21
Tuli taas 5vuoden tauon jälkeen alotettua harrastus uudestaan ja alla on nyt-98vm 250 Ihmettelen mistä johtuu kylmiltään käynnistäessä tahtoo ryypyn kanssa käydä aika turhan kovalla kierroksilla mutta tasaantuu aika nopeasti?Eipä tuo menoan haittaa
19.9.2013 19:20
Miten se muuten käy tyhjäkäyntiä? Jääkö roikottamaan kierroksia korkeelle ennen kuin tasaantuu, siis ilman ryyppyä? Jos jää, ni saattaa olla imu vuoto jossain, mutta jos ongelma pelkästään kylmä käynnistäessä ni tiedä onko tosta haittaakaan. Omasta CR:stä saa ainakin ottaa ryypyn heti pois päältä kun se hörähtää käyntiin, ei sitä tarvii ryyppy päällä käyttää. Kyllä mullakin kierrokset nousee korkeelle kun se käymään lähtee, mutta olen samantien ottanut sen ryypyn pois, en ole koskaan seurannut mitä se tekee jos sen antaa käydä ryyppy päällä.
20.9.2013 22:30
Moro moro, ostin tuossa -96 vuoden 80cc CR:n, uudet katteet ois kiva saada ja en tiiä miten mahtaa mennä uudemmat katteet, joutuuko paljonkin modaamaa?
ja enkä kehdannu lukea aikaisempia viestejä, jos niissä ois kerrottu
21.9.2013 9:59
Puolituinen89 kirjoitti:Miten se muuten käy tyhjäkäyntiä? Jääkö roikottamaan kierroksia korkeelle ennen kuin tasaantuu, siis ilman ryyppyä? Jos jää, ni saattaa olla imu vuoto jossain, mutta jos ongelma pelkästään kylmä käynnistäessä ni tiedä onko tosta haittaakaan. Omasta CR:stä saa ainakin ottaa ryypyn heti pois päältä kun se hörähtää käyntiin, ei sitä tarvii ryyppy päällä käyttää. Kyllä mullakin kierrokset nousee korkeelle kun se käymään lähtee, mutta olen samantien ottanut sen ryypyn pois, en ole koskaan seurannut mitä se tekee jos sen antaa käydä ryyppy päällä.
Aina kun ensimmäisen kerran lyö tulille niin se tyhjäkäynti käy aika kovasti mutta lämpinä sitten pyörii ihan normaalisti..Eipä tuo nyt haittaa menoa.
21.9.2013 11:13
Onko kellää hondassa violettia katesarjaa? Miltä se oikee näyttää.. Ois MPT:llä 30€ muovisarja
23.9.2013 16:51
Sain tyhjäkäynnin kuosiin ja pyörii hyvin kunnes 2tunnin rataajo reisulla pyörä sano sopimuksen irti ja kipinä hävis pyörästä
Uudella tulpalla yritetty mutta ilman tulosta ja johdotkin näyttöä olevan kunnossa..Miten etsimään ongelmaa? Ja mikä tämä johto sarja joka näyttää menevän kaasarille kait..aika pihalla vielä pyörän sähköistä...
26.9.2013 20:58
Puola,tulppa/johto ja hattu vaihdettu ja kipinä vieläkin hukassa..Mites tuo kun puhutaan että cdi boxia ei voi mitata mitenkään..?Mittailtiin aikamme virtoja pyörästä ja cdi boxilta virta ei enää puolalle asti tule..joten se vaihtoon seuraavaksi....?ja toivomaan että pyörä herää henkiin..