26.9.2012 15:40
Aaltonen kirjoitti:Uus harrastaja tyhmiä kyselee ku ei manuskaa oo pärrään,ja venat pitäis säätää.
Niin mistäs ton kampuran saa lukittua oikeeseen kohtaan säädön ajaks? onkos kotarissa vm01 520 niin ihan "ruuvi" säädöllä venan välys? muuta huomioimisen arvoista?
Kiitos ja anteeks.
26.9.2012 16:43
26.9.2012 18:36
Olisi kiva tietää miten ja mihin laitoit ne rasvanipat ?xQ kirjoitti:En osaa kawan tehdas rasvoista sanoa mut muissa laittaissa ainaskin ihan vaa suoja rasvat sisässä.. Ite Purin koko laitteen ja rasvasin pyörän laakerit, linkut, ohjaus laakerin ja vaijerit. Samolla tulilla laitoinki heti rasvanipat linkkun ja swingiin. Suuttimet vaihdoin myös mutta sulla ei enää niistä tarvi ressata. Orkkis vivut, muovit, kahva kumit ja spadari jäi vara osiksi ekan ajoreissun jälkee iskarit huoltoon ja pannuun uudet rasvat ja suodatin.
Tämmöset rituaalit ittellä
26.9.2012 19:22
Micco450 kirjoitti:Aaltonen kirjoitti:Uus harrastaja tyhmiä kyselee ku ei manuskaa oo pärrään,ja venat pitäis säätää.
Niin mistäs ton kampuran saa lukittua oikeeseen kohtaan säädön ajaks? onkos kotarissa vm01 520 niin ihan "ruuvi" säädöllä venan välys? muuta huomioimisen arvoista?
Kiitos ja anteeks.
En tiedä onko näistä oppaista venttiilien säätöön apua, mutta jotain manuaaleja kuitenkin tulevaisuuden varalle.
E: Nähtävästi eka linkki ei toiminut tässä uudestaan.
http://fi.diplodocs.com/
26.9.2012 19:58
26.9.2012 19:59
26.9.2012 21:57
öö2 kirjoitti:mistä johtuu moiset jäljet? alatiiviste oli ainakin katki mutta en tiedä onko se noin paljon vaikuttanut? vai onko kyseessä paskaa koneessa laihalla tjsp.????
sylinterissä todella todella pientä jälkeä imupuolella.
27.9.2012 19:26
JM82 kirjoitti:öö2 kirjoitti:mistä johtuu moiset jäljet? alatiiviste oli ainakin katki mutta en tiedä onko se noin paljon vaikuttanut? vai onko kyseessä paskaa koneessa laihalla tjsp.????
sylinterissä todella todella pientä jälkeä imupuolella.
Näyttäisi siltä, että hiekkaa on päässyt moottoriin. Ilmanpuhdistaja on ollut joko huonosti paikallaan tai siinä on ollut repeämiä.
27.9.2012 20:12
27.9.2012 20:21
_Jre_ kirjoitti:Joo laihallakäymisestä vauriot tulee yleensä kuumimpaan kohtaan eli pakoaukon keskelle ns. "kannakseen", jos tossa nyt semmoinen on.
Noista kyljistä ei myöskään ole kitkan takia napannut kiinni vaan hiekka on hionut ne kiiltäviksi.
Kato myös imukotelon kunto iskarin puolelta kulmista yms piilopaikoista.
Ajan myötä mahdollisesti hapertuu, ainakin hussen piikissä oli näin käynyt.
27.9.2012 20:48
28.9.2012 11:25
28.9.2012 14:46
28.9.2012 22:28
29.9.2012 9:51