Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

15.1.2011 17:54

Tonne ne crossitorrentit taitaa aina tulla:
http://thepiratebay.org/user/slicknick610/

15.1.2011 21:19

Okei, kiitoksia!

15.1.2011 22:49

Monelta kisa muuten alkaa Suomen aikaa. Yövuoroa pukkaa niin mikäs täs speklailla. RV:lle onnea ja voitto kotia. Dungey ajaa kuin maitojuna ja on ajallaan perillä top3:ssa. James ottaa startin ja on ykkönen, kakkonen tai lasaretissä. Reed ottaa härkää sarvista ja änkää neljänneksi. Short yllättää ja työntää viidenneksi.

15.1.2011 22:56

http://pa420hightv.yolasite.com/
Tuliskohan se tuolta taas livenä streami, ajasta eio tietoa. Jos se viime viikonloppuna alko viiden pintaa...

15.1.2011 23:06

Ei pelitä sairaalan koneella.. ei voi mitään.

16.1.2011 2:37

Mun logiikalla Phoenix alkais sitten puoli viiden aikaan. (Eastern time 9:30pm, A1 oli 10:00pm) Jos sitä nyt muutaman tunnin nukkuis ja tulis tsekkaamaan näkyykö mitään, crossifaneja näyttäs ainakin chatissa olevan.

Edit: Roczen syöttäny harjotuksissa kakkoseks, 0,3 sekuntia Hansenista. Ihan kiinnostavat lähtökohdat kisaan... :P

16.1.2011 4:01

Odotellessa voi kattoa maikkarilta Sapporon mäkikisoja - kestää aamuviiteen asti :D Siis jos nää nyt ikinä koskaan pääsee hyppäämään...

16.1.2011 5:05

http://www.amasupercrosslive.tk/?utm_so ... m=referral . tuolta pitäs ainakin näkyy , kunhan lähetys alkaa

16.1.2011 8:46

Ei tainnut Roczen olla ihan valmis Supercrossiin...

16.1.2011 11:02

M-Racer kirjoitti:Ei tainnut Roczen olla ihan valmis Supercrossiin...


Nojoo, se alkaa jo olla varmaa nii mustelmilla ja ruhjeilla ettei kohta enää parasta vauhtia irtoa..
Mutta on se vaa lahjakas kuski, eihän se nyt aivan ekoja kertoja varmaa superia tuolla aja mut kyllä tulee gp:ssä muille kiire Kenin kanssa!

16.1.2011 18:19

Saas nähdä päästääkö KTM Roczenia enään AMA SX puomin taakse, vai laittaako naftaliiniin GP:tä varten niinkuin Cairolin? Vähän näytti nuoren pojan yli-innokkuudelta ja -yrittämiseltä. Isossa luokassa olis toivonu Reedille parempaa starttia. Nyt Stewart vaan häippäs ja Villopoto perässä, hyvä kisa oli silti TOP5 on nopeampi kuin vuosiin. Toivottavasti saadaan vielä hieno mestaruustaisto, top5 13 pisteen sisällä, Stewart vaan näyttää taas pelottavan nopeelta...

18.1.2011 20:18

Ihme, ettei täällä oo kukaan nostanu haloota tosta Stewartin pyörän "luistonestosta", (jota ei siis ollu) Jenkithän on taas ihan sekasin asiasta.

18.1.2011 20:24

Jep. Onko kellään tietoa mikä systeemi se oli? Itelle tuli mieleen kun A1:ssähän siltä tais hajota se takajarru kesken kisan. Niin eikös se ollut vaan ylimääräinen takajarru kaliberin suojus? Siltä se ainakin pikaisesti katsottuna näytti. Tuskin ottais valmiiksi jo maailman nopein rossikuski riskiä, asentamalla pyörään laittoman järjestelmä, joka on vielä näkyvällä paikalla. " You guys are nuts"

Melkonen lässytys käynnissä tuolla supercross facebook ryhmässä. Kaikki amerikkalaiset ammatti tietäjät kertomassa mielipidettään. Ja sit se sarkasmihymi :roll: ö

Kuva
Viimeksi muokannut Poutiainen päivämäärä 18.1.2011 22:14, muokattu yhteensä 2 kertaa

18.1.2011 22:10

No jenkithän nyt on iha sekasi näil foorumeil muutenki. Bercyn supereitten jälkeenki naureskelin ku joku oli tehny eräällekkin foorumille threadin koskien GEICO honda tiimin vannekehien väriä, ku barcia ajokin hopeisilla eikä mustilla.. :lol: :lol: :lol:

18.1.2011 23:21

Vissiinki se mitä SPEEDin lähetyksessä koitettiin kovasti kuvailla oli takarenkaan pyörimisnopeus sensorin teline, eikä siinä kuvassa kyllä mitään muuta näkynykkään. Tämmöstä vitalin foorumilla

Tässä kyseinen topicci (edellinen kuva sivulla 3)

Ite laite joka JS7:n pyörässä oli kiinni on GET nimisen firman data trackeri.

L&M Yamahan tiimipäällikkö Larry Brooks kertoo mietteitään asiasta.

AMA:n säännöissähän luistonesto (ainaki tietiyn tavoin) on kielletty ja niin myös datan lähettäminen/vastaanottaminen varikon ja pyörän välillä on kiellettyä (pl. ponderit ja TV onboard kamerat)

Ote AMA:n säännöistä

1.14 Telemetry and Traction Control
a. Electronic devices designed specifically for traction control are
prohibited. This includes sensors that can determine front
wheel speed, and any electronic control to the brake systems.
b. Electronic transmitting of information, including radio
communication to or from a moving motorcycle, is prohibited
with the following exceptions:
1. Official transponders utilized for scoring purposes
(mandatory equipment assigned by Timing and Scoring).
2. Data or video transmitted or recorded for the sole use by
the approved event television production.
3. Electronic lap timing devices are permitted. Transmitter
beacons must be in an approved area. Receivers shall not
be mounted on the front area of the front number plate.



Kaiken lisäksi voi miettiä A. olisko ton tason tiimi niin tyhmä, että tekis jotain tommosta ja riskeerais maineensa ja tulokset ja B. miten se pyörä olis muuten päässy kisan katsastuksesta läpi (ellei nyt sitte jälkeen päin olis salaa laittanu kiinni(taas: riski>hyöty)).

Pieni pointti vielä siitä miten Erin Bates kysy Stewieltä asiasta. Kysymyshän kuulu siis jotenkin näin: "We noticed a rear wheel speedsensor device on your bikes rear tire, how much did that help with traction control on the slick track tonight" joka sanavalintoineen vihjas aika vahvasti siihen että pyörässä olis ollu luistonesto. ...Liekkö Erin sitte ite keksiny kysymyksen vai huusko ohjaaja korvaan, mutta aika paljon paremmin olis voinu asiasta kysyä.
Olihan se stewartin vastauski aika hyvä kyllä...tosin aika kummallinen. (Vaikka näkyyhän siinä jarruletkun vieressä vähä hiekkaa) :roll:

Mutta niinku Larry Brooks tossa yhessä linkissä kirjottiki ni aika hyvän mainoskampanjan SPEED TV ja Joe Gibbs Racing sai aikaseks GET:lle

Niin ja kukin voi tietysti vielä miettiä sitä, miten luistonesto, joka vertailee esim. etu- ja takapyörän nopeutta (ja ehkä jotain gyroskooppeja mitälie) toisiinsa ja rajottaa konetta sen mukaan toimis esim. whoopeissa jossa lyödään about 4. tai 5. vaihde sisään ja takarengas pyörii eturenkaaseen nähden hetkittäin aika paljon lujempaa. Siinä ei enää kovin lujaa mentäs. GPS:llä käyrän muuttaminen radan eri kohtia vartenkaan ei tietysti onnistu, sillä säännöt tosiaan kieltää ton lähettämisen pyörästä/pyörään.

P.S. Pitäs varmaa noita opiskelujuttujaki tehä. (Kaiken edellä kirjotetunkin selvitin äärimmäisen tylsällä IT-luennolla eilen. :nolo: )

E: Hyi ku tuliki pitkä besserwisser teksti.