Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

29.10.2010 0:43

mxmanne kirjoitti:
mites näissä hondan -10 mallin kakspuolikkaissa on ollu vikoja? sellanen ois tarkotus hankkii ku jotain oon kuullu et hondissa ois heikkot venttiilit ja saa yhtenään säätää/vaihtaa pitääkö paikkansa enää tässä tän vuoden mallissa. mutta ne joilla tämä pyörä on nii ois iha kiva saada pientä tietoo ton pyörän ongelmista jos niitä on.


ja vielä mikäs näistä tän vuoden ruisku vehkeistä ois luotettavin vai onko kaikki samaa tavaraa...

Jos uuden ostat ni lähinnä ulkonäön/varaosien saatavuuden perusteella katsot..

29.10.2010 0:47

No eipä oo vauhdilla ainakana mitään tekemistä ruiskun kans, eli muakin voi pitää referenssinä ja Sherco ei kyl ikinä nikotellu missään mitään. Siinä mielessä uskomattomat 3400km kun ei tosiaan tarvinnu ikinä muuta kuin painaa napista ja aina rokkas kuin kesä olis.

30.10.2010 16:28

eikös näissä kaikissa 2010 ruiskuissa ole titaani venttiilit nii kuis helposti ne lahoaa... kertokaas kumpi ois parempi tai luotettavampi suzuki rmz 250 -10 vai honda crf 250 -10

30.10.2010 18:46

Joo tuli tollane hinku saada nelitahti crossi. Ennen ei ole nelitahtia ollut mutta ajanut olen.
Eli kumpi ois parempi vaihto ehto honda crf 150r vai kawasaki 250f.Onko toi 250 iha liian järeä peli Jos
ei ole aiemmin ajellu oikee noi isolla.Ja pituus 170cm ja risat Onko se ongnelma. :D

30.10.2010 18:55

Aikuisten pyöräthän on suunniteltu noin 175cm pitusille kuskeille. Eli se kakspuolikas ehdottomasti noista kahdesta. Alhaalta vääntävä kone eikä se ylhäältäkään oikeen mitenkään yllätä, hyvä peli alottelijalle. Se 150 on jo aika ahdas ajettava 170 senttiselle ja pienempi pyöräkoko tekee kaikesta hankalampaa.

Niin ja noi kawathan ei oo hirveesti kehuja saaneet, ainakaan vähän vanhemmat, mutta siihen en lähe sen enempää kommentoimaan kun ei omakohtaista kokemusta ole.

30.10.2010 19:01

OA243 kirjoitti:Aikuisten pyöräthän on suunniteltu noin 175cm pitusille kuskeille. Eli se kakspuolikas ehdottomasti noista kahdesta. Alhaalta vääntävä kone eikä se ylhäältäkään oikeen mitenkään yllätä, hyvä peli alottelijalle. Se 150 on jo aika ahdas ajettava 170 senttiselle ja pienempi pyöräkoko tekee kaikesta hankalampaa.

Niin ja noi kawathan ei oo hirveesti kehuja saaneet, ainakaan vähän vanhemmat, mutta siihen en lähe sen enempää kommentoimaan kun ei omakohtaista kokemusta ole.


Joo no -08 oon aatellu ja kakstahtia en missään mieles haluu. Mut oisko merkkien suhteen mitää
ehdotuksia sellasta reilun 3000euron pyörää oon aatellu.

30.10.2010 20:17

jos -08 pyörää oot hankkimas nii suosittelen suzukin kakspuokkii itellä siitä pyörästä pelkkää hyvää sanomista :D

30.10.2010 21:45

mxmanne kirjoitti:jos -08 pyörää oot hankkimas nii suosittelen suzukin kakspuokkii itellä siitä pyörästä pelkkää hyvää sanomista :D

oikeasti 250 2t, vääntöä alhaalta tuplasti ,teho riittää varmasti. Ja pienimmät remontti kulut

30.10.2010 23:30

xps3 kirjoitti:
OA243 kirjoitti:Aikuisten pyöräthän on suunniteltu noin 175cm pitusille kuskeille. Eli se kakspuolikas ehdottomasti noista kahdesta. Alhaalta vääntävä kone eikä se ylhäältäkään oikeen mitenkään yllätä, hyvä peli alottelijalle. Se 150 on jo aika ahdas ajettava 170 senttiselle ja pienempi pyöräkoko tekee kaikesta hankalampaa.

Niin ja noi kawathan ei oo hirveesti kehuja saaneet, ainakaan vähän vanhemmat, mutta siihen en lähe sen enempää kommentoimaan kun ei omakohtaista kokemusta ole.


Joo no -08 oon aatellu ja kakstahtia en missään mieles haluu. Mut oisko merkkien suhteen mitää
ehdotuksia sellasta reilun 3000euron pyörää oon aatellu.


olis jut konerempattu 70h rullailtu 450 sx-f kotari tyrkyllä. ei juuri uudelle häpee millään tavoin. heitä privaa jos nappaa. nappistartti ja muuta neitimäistä

31.10.2010 20:19

vai että 450 ekaksi pyöräksi? :roll: Itellä ei ole mitään moitittavaa tuosta omasta kawasta, toiminut kuin junan vessa :) pyöräkin myynnissä syksyn tullen joten nakkaile yv:tä jos kiinnostaa. Eli kawasaki kx250f -09, ei kauheasti tuosta sun hintakatosta mene yli.

31.10.2010 20:55

Onkohan jäärataan/crossiin/enskaan tommoseen sekalaiseen ajoon 250 2t minkälaine? nyt on 250 nelari.
vaihtoja saa ehdotella :)

31.10.2010 23:04

mxmanne kirjoitti:eikös näissä kaikissa 2010 ruiskuissa ole titaani venttiilit nii kuis helposti ne lahoaa... kertokaas kumpi ois parempi tai luotettavampi suzuki rmz 250 -10 vai honda crf 250 -10


^^tähän jos joku osaisi vastata kun nyt käytettyä 10 mallia etsiskelen ensi keväälle.

31.10.2010 23:13

mikseri100 kirjoitti:Onkohan jäärataan/crossiin/enskaan tommoseen sekalaiseen ajoon 250 2t minkälaine? nyt on 250 nelari.
vaihtoja saa ehdotella :)


Teho ei ainakaan lopu kesken ;)

31.10.2010 23:20

mikseri100 kirjoitti:Onkohan jäärataan/crossiin/enskaan tommoseen sekalaiseen ajoon 250 2t minkälaine? nyt on 250 nelari.
vaihtoja saa ehdotella :)


Kuinkas nyt jo oot vaihtamassa?

31.10.2010 23:22

Ei oo mitään tarvetta oikeestaan vaihtaa, hyvin toiminu ja hyvä pyörä tuo kawa.
Mutta tekee mieli koittaa 250 2t:tä, onhan se halvempi pitää ja vissiin vääntöäkin aika paljon?
Ja varmaan jäärata/crossi/enska ajoon just passeli?