20.10.2010 21:40
Uudempaa piikkistä olenkin jo päässyt testaamaan ja yllätyin kuinka paljo oli koneeltaan eroa tykkäsin kovasti . Mites noissa pikkunelarienskoissa huoltovälit ottaen esimerkiksi yamahan wr250f ja ktm exc-f 250? Kuullut että joutusi aika tiuhaan konetta huoltaa verraten 2-tahtiseen ja varaosakulut isommat nelarissa?SMK) kirjoitti:HeeBoF kirjoitti:Minkä kokoista pyörää kannattaisi mantsahommiin hankkia? Tällä hetkellä olen ajellut metsässä tuolla piikksellä crossilla, alusta vähän kovahko metsään ja alas kaipaisi vähän voimaa enempi. Katsellut 200exc ja 250exc onko miten paljo pyörissä eroa ?
Uudehko piikkinen enskakin antais ko koneeltaan paljon enemmän alhaalta. Helpoin pyörä kaikenlaiseen maastoon olis pikkunelari ja mielellään enskaversiona, takarengas, kone ei stumppaa niin herkästi, välitykset sopivammat jne. 200EXC on kyllä aika hankala verrattuna 200 Gassi, en muistanukaan miten helppo se kone on ajaa kun viis vuotta edellisestä semmosella ajamisesta. Vähän lapasen tuntunen kun ei tee äkkinäisiä liikkeitä van vastaa kaasuun tasasesti. -05 uudempi en ole muistaakseni ajanu, mutta puhuvat että hyvin samanluontosena on koneet pysyny. 250EXC on sit samallla alakerralla kuin 300EXC ja 2-satku taas piikin kans sama, molemmissa siis puolensa hyvään ja huonoon. 2-satku gassi on pääosin kuten isommat. 3-satku Temmi on ehkä hienoin 2-t millä oon ajanu.
20.10.2010 22:37
21.10.2010 18:55
21.10.2010 22:10
22.10.2010 14:08
22.10.2010 21:31
22.10.2010 23:02
23.10.2010 13:34
23.10.2010 17:10
SMK) kirjoitti:Ja milläs tuonkin rungon suoruuden kattomaan mennessäs varmistat? Tai ettei ollu jopa poikki ja hitsattu kasaan, enempi tai vähempi suoraan. FMX-käytössä ollu pyörä on ihan varmasti tullu useita kertoja kovaan alas muuten kuin pyörilleen, et en kyllä ottais vaikka halvalla saiskin.
24.10.2010 19:17
24.10.2010 22:54
24.10.2010 23:03
25.10.2010 15:25
26.10.2010 8:01