Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
5.10.2009 14:22
entäs nä muut proxi osat? kammet jne. ku tost stormist sais kaikki kätevästi mut ne on kaikki proxii
5.10.2009 15:45
-Tomppaa- kirjoitti:entäs nä muut proxi osat? kammet jne. ku tost stormist sais kaikki kätevästi mut ne on kaikki proxii
iha ok osia hinta/laatu suhteeltaan. Mutta esim wisecon osat sit kestäis pitempään
5.10.2009 16:50
mankeli_ kirjoitti:Mutta esim wisecon osat sit kestäis pitempään
En olis ihan noin varma...
Korkeampi hinta ei aina tarkoita parempaa laatua.
5.10.2009 18:20
a.c.e kirjoitti:mankeli_ kirjoitti:Mutta esim wisecon osat sit kestäis pitempään
En olis ihan noin varma...
Korkeampi hinta ei aina tarkoita parempaa laatua.
omien kokemuksien perusteella voin sanoa että wisecon osilla ajaa melkein puolet enempi.
5.10.2009 18:32
mankeli_ kirjoitti:a.c.e kirjoitti:mankeli_ kirjoitti:Mutta esim wisecon osat sit kestäis pitempään
En olis ihan noin varma...
Korkeampi hinta ei aina tarkoita parempaa laatua.
omien kokemuksien perusteella voin sanoa että wisecon osilla ajaa melkein puolet enempi.
Sä vaihdat piikkiseen männän 60h välein ja teet kiertokankirempan 250h välein. Minä jaan samat luvut kolmella. Ehkä Wisecot on siis 3x parempia kuin mun käyttämät alkuperäisosat?!?
5.10.2009 18:38
omasta mielestäni ainakin alkuperäisosat ovat omalla kohdallani sattuneet paljon paremmiksi tai no en voi sanoa paremmiksi mutta ainakin kestävämmiksi eli paremmiksi
kuin Wiseco
5.10.2009 21:07
a.c.e kirjoitti:mankeli_ kirjoitti:a.c.e kirjoitti:mankeli_ kirjoitti:Mutta esim wisecon osat sit kestäis pitempään
En olis ihan noin varma...
Korkeampi hinta ei aina tarkoita parempaa laatua.
Viimeksi muokannut mankeli_ päivämäärä 11.10.2009 21:00, muokattu yhteensä 1 kerran
5.10.2009 21:22
mankeli_ kirjoitti:käytätkö öljyä ollenkaan?
Motul 800.
Öljynvalmistajan suosittelemalla seosprosentilla.
Kaasarin säädöt ennemmin liian rikkaalla kuin laihalla.
5.10.2009 21:36
Kyl kuitenki se mäntä kannattaa vaihtaa aikasin, ku liian myöhää.
5.10.2009 21:42
Ranpo kirjoitti:Kyl kuitenki se mäntä kannattaa vaihtaa aikasin, ku liian myöhää.
näin on. ja välillä kannattaa vilkasta miltä se näyttää.
11.10.2009 17:35
Mitä talvisäätöjä pitäs 250 CRF:ään tehä? Minkä kokosta suutinta laitetaan?
11.10.2009 17:44
Onko peli täysin vakio vai onko tehty muutoksia moottorille, vaihdettu putkea tms.
11.10.2009 22:04
Kervine kirjoitti:Onko peli täysin vakio vai onko tehty muutoksia moottorille, vaihdettu putkea tms.
Täysin vakio..
12.10.2009 9:28
TK suutin 45, seosruuvi 1,5 kierrosta auki, neula NHFR 3 lovessa ja pääsuutin 170.
Noista voisi lähteä liikkeelle.
13.10.2009 0:54
Mihin käyttöön?
Enskaan pahvia/suojaa syylärien takapuolille ja talvella puoliksi eteenkin, suuttimet tk 42, pää 168 tai kylmimpiin keleihin Kervisen neuvoilla, leak jet 65-68-70-72-75 sen mukaan millasella pumpun välyksellä tykkäät ajaa, vakioneula ok.