Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
2.10.2009 22:49
Toi Hondan oma öljy ei ole likikään parasta kytkimen sulavan toiminnan kannalta. Parempia esim. (nyt iski oikosulku, mut se merkki missä osa liemistä on vihreissä purkeissa ja osa harmaissa!), Motorex, Pennzoil, Belray,...
2.10.2009 23:22
SMK) kirjoitti:Toi Hondan oma öljy ei ole likikään parasta kytkimen sulavan toiminnan kannalta. Parempia esim. (nyt iski oikosulku, mut se merkki missä osa liemistä on vihreissä purkeissa ja osa harmaissa!), Motorex, Pennzoil, Belray,...
Castrol? itellä castrolin mtx.
3.10.2009 0:07
Mutta mikä Mtx
10-40 vai täyssynteettinen
3.10.2009 0:21
Tänks, just se, voi vitsi kun voikin joskus mennä aivot jumiin
Kytkimen toiminnan kannalta mun makuun molemmat toimii hyvin, mut se huokeempi ei irrota kylmänä kunnolla. Ei sen puoleen, silloin ei pitäs lähtee vielä ajaankaan. Tää koskee niitä keillä kykä ylipäänsä irrottaa kunnolla.... mä en tajuu miten kukaan viittii ajaa sen kuntosella kykällä ettei kone kuumanakana pysty edes työntään kykä pohjas vaihde päällä.
3.10.2009 1:52
SMK) kirjoitti:Tänks, just se, voi vitsi kun voikin joskus mennä aivot jumiin
Kytkimen toiminnan kannalta mun makuun molemmat toimii hyvin, mut se huokeempi ei irrota kylmänä kunnolla. Ei sen puoleen, silloin ei pitäs lähtee vielä ajaankaan. Tää koskee niitä keillä kykä ylipäänsä irrottaa kunnolla.... mä en tajuu miten kukaan viittii ajaa sen kuntosella kykällä ettei kone kuumanakana pysty edes työntään kykä pohjas vaihde päällä.
Kuka sitä kytkintä käyttää, muullon kun liikkeelle lähdössä? Aika hilijasta on kytkimellä meikäläisen ajossa ja tuossa Motorexi 10/30 toimii hienosti.
3.10.2009 13:29
ei sitä ehkä puolikkaalla nii tarvi ränkätä ja raiskata vauhtia mut hypyissä ja jarrutuksissa sen on iha hyvä pelata kummiski
3.10.2009 14:56
Mut mitä säätöi porukat käyttää tällä hetkellä ku kyl se tulppa palaa jonkun parin ajon välein ja ku tulppaa vaihtaa on tulppa aika tumma keskeltä + öljyinen..
3.10.2009 14:59
En oikeen tiiä menikö oikeeseen topikkiin mut en parempaakaan paikka kysymykselleni löytäny.
Mistä sais 150 Honda Crf katesarjan? Onko 250 samanlaiset katteet?
3.10.2009 18:06
Honda jälleenmyyjiltä saat alkuperäisen kitin ja tarvikemyyjiltä saat tarvikekittejä. Isommissa pyörissä ei ole samat muovit.
3.10.2009 21:23
mitenkäs tuohon puolikkaaseen sais valot asennettua? en oo oikee noita sähkömiehiä ni ei omin tiedoin onnistunu
3.10.2009 22:25
CR250 kirjoitti:SMK) kirjoitti:Tänks, just se, voi vitsi kun voikin joskus mennä aivot jumiin
Kytkimen toiminnan kannalta mun makuun molemmat toimii hyvin, mut se huokeempi ei irrota kylmänä kunnolla. Ei sen puoleen, silloin ei pitäs lähtee vielä ajaankaan. Tää koskee niitä keillä kykä ylipäänsä irrottaa kunnolla.... mä en tajuu miten kukaan viittii ajaa sen kuntosella kykällä ettei kone kuumanakana pysty edes työntään kykä pohjas vaihde päällä.
Kuka sitä kytkintä käyttää, muullon kun liikkeelle lähdössä? Aika hilijasta on kytkimellä meikäläisen ajossa ja tuossa Motorexi 10/30 toimii hienosti.
Tsek:
http://teamvirkki.1g.fi/kuvat/Sekalaisi ... 030082.AVIArvaas onko tolla lähdön (ja kaikki joissa oli mukana) vieneellä päivän paras kytkin, arvaappas...
4.10.2009 22:03
nii tietääkö kukaan onko noi proxi männät mistää kotosi ja kaua niillä ajaa katuajossa, pyörä siis honda cr 125cc ja vuosimallia -92
5.10.2009 7:30
ja nii misä tuntimääräs pitäis jotai koneremppaa tehä?
5.10.2009 8:02
-Tomppaa- kirjoitti:nii tietääkö kukaan onko noi proxi männät mistää kotosi ja kaua niillä ajaa katuajossa, pyörä siis honda cr 125cc ja vuosimallia -92
iha ok mäntiä. eipä niillä kannata paljoo yli 60 tuntia ajella.
-Tomppaa- kirjoitti:ja nii misä tuntimääräs pitäis jotai koneremppaa tehä?
250h välein pitää kunnon remppa tehä, kampiakseli ja laakerit vaihella jne. Koitappa sitte jossai välissä ehtii ajamaanki