Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
26.8.2008 23:49
Onko yz:n kone muuttunut miten vuosien aikana?
27.8.2008 15:25
NYT tarviis pikaisia vastauksia et onko se jammun -02 piikin pytty sitä B vai C mallia?? KIIRE!!! ku ite muistelisin et se on B
28.8.2008 15:50
moro moro.. Olisin ostamas valkokilpistä 125cc yz:taa vuodelta 92.. Minkä hintasia näihin on katteet, männät, sylinterit yms kulutusosat? Ja onko kuinka kestävä?
28.8.2008 17:52
-Hemuli- kirjoitti:NYT tarviis pikaisia vastauksia et onko se jammun -02 piikin pytty sitä B vai C mallia?? KIIRE!!! ku ite muistelisin et se on B
Mee kattoon, lukee siinä pytyssä takana. Periaatteessa voi olla mikä vaan mut yleensä vissiin B.
28.8.2008 19:32
Paljonko noihin yz:n uppiskeulan putkiin laitetaan öljyä?
Ja vaiheistoon laitetaan vissiin se 6dl joka siinä ilmoitetaan?
28.8.2008 20:38
Skotti kirjoitti:-Hemuli- kirjoitti:NYT tarviis pikaisia vastauksia et onko se jammun -02 piikin pytty sitä B vai C mallia?? KIIRE!!! ku ite muistelisin et se on B
Mee kattoon, lukee siinä pytyssä takana. Periaatteessa voi olla mikä vaan mut yleensä vissiin B.
joo tiiän et lukee pytyn kylessä mut ongelma onki siinä ku pytty lähti samalla huoltoo ku konekki nii sit en ollu varma onko se B vai C mut munki mielestä se oli kyl B. Sitä varten tarvisin et sain oikeen männän tilattua ja kiitos nyt kuitenkin
28.8.2008 20:41
vahvista kirjoitti:moro moro.. Olisin ostamas valkokilpistä 125cc yz:taa vuodelta 92.. Minkä hintasia näihin on katteet, männät, sylinterit yms kulutusosat? Ja onko kuinka kestävä?
kerran kahtelin noitte vanhojen jammujen osien hintoja ja oli muute aika perkeleen paljo halvempia uusiin verrattuna! Esim. sylinteriki oli jollain sivulla uutena 160e ja muutki koneen osat oli kyl aika halpoja
28.8.2008 22:23
Mitä, mistä saa uutta sylkkää näihin?!
Ite en löytäny mistää, joten putkitin sylinterin.
Jotain osviittaa hinnoista:
-wiseco mäntä 75e
-wiseco kiertari 57e
-wiseco sylinteriputki 160e
Katteita en ole oikeen mistään löytänyt, samoin joidenkin harvoin uusittavien mallikohtaisten osien kohdalla.
Yamahacenteristä on saanut melkein kaiken mitä tarvii alle viikon toimitusajalla, vieläpä siedettävään hintaan.
e: Ja mun jammu on siis -90
30.8.2008 16:52
JKY kirjoitti:Mitä, mistä saa uutta sylkkää näihin?!
Ite en löytäny mistää, joten putkitin sylinterin.
Jotain osviittaa hinnoista:
-wiseco mäntä 75e
-wiseco kiertari 57e
-wiseco sylinteriputki 160e
Katteita en ole oikeen mistään löytänyt, samoin joidenkin harvoin uusittavien mallikohtaisten osien kohdalla.
Yamahacenteristä on saanut melkein kaiken mitä tarvii alle viikon toimitusajalla, vieläpä siedettävään hintaan.
e: Ja mun jammu on siis -90
Mistä saa 125 yz:taan wisecon männän 75e? Kävin kysymässä niin n.120e.
31.8.2008 10:10
Löytyis 125 YZ:aan uudet ilmanohjaumet(-01) ja alumiiniset runkosuojat (-02). Jos jotain kiinnostaa, ni ilmaiseksi lähtee. Ainoastaan nouto Joroisista.
2.9.2008 17:53
aleksi00 kirjoitti:onko kellään vm 92 lähellä olevaa jammuu?jos on nii minkä kokonen pääsuutin on ja missä asennossa neula on ?
Voisko joku kertoo?
3.9.2008 16:14
Osaisko joku sanoo et onko helppo homma laittaa -85 vuoden 125 valkokilpi YZ a1 papereihin kun se on nyt papereissa papereissa 21 kw eli A? Ja paljonko tulis suurinpiirtein kustantamaan? Ja menisköhän helposti kiinni jonkun uudemman YZ:tan katteet?
4.9.2008 22:08
Karkeesti toi homma menee niin, että penkität pyörän täystehosena, teet semmoisen kurin että teho on alle 11kw, penkität uuestaan ja meet dynolaput kädessä konttorille. Ja on tossa semmonenkin homma, että jos tt penkitys antaa vaikka 19kw, pitää kuripenkitys olla enintään 9kw, eli sen verran alle 11kw kun tehoa on täystehona alle se 21kw. Vähä vaikee selittää..
5.9.2008 1:19
vitut sitä kannata laittaa a1 papereihin. et piä rekkari otetta mukana ja sulla kestää jopa parit sakotkin ottaa ennenku saat a kortin ni tulee siltiki halvemmaks ku alkaa vääntää sitä a1 tehoseksi.
5.9.2008 7:45
JKY kirjoitti:Karkeesti toi homma menee niin, että penkität pyörän täystehosena, teet semmoisen kurin että teho on alle 11kw, penkität uuestaan ja meet dynolaput kädessä konttorille. Ja on tossa semmonenkin homma, että jos tt penkitys antaa vaikka 19kw, pitää kuripenkitys olla enintään 9kw, eli sen verran alle 11kw kun tehoa on täystehona alle se 21kw. Vähä vaikee selittää..
Mites onko helpoin tehä kuri imukaulaan vai putkeen vai jonnekin muualle?