Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

16.10.2007 18:14

Mistä saa tämmösiä wr\cr katesarjoja?[/u]

16.10.2007 18:21

Viil@ri kirjoitti:Mistä saa tämmösiä wr\cr katesarjoja?[/u]

kaupasta

16.10.2007 18:23

ville__ kirjoitti:
Viil@ri kirjoitti:Mistä saa tämmösiä wr\cr katesarjoja?[/u]

kaupasta


Joo mutta ei ainakaa allrightista saa sarjoja vaan pitäs ostaa erikseen.

16.10.2007 20:48

Stormilta saa.

16.10.2007 21:58

Vittumaiset noi linkunlaakerit on kyl vaihtaa. Purin takapään mutta en sitte saanu vaihettuu, kun yks kohta oli mitä en saanu purettua. Vitun linkku.. :D

16.10.2007 21:59

Ville__ Sulla on liian uus wr, vanhempi tuntuu kyl kestävän. ;)

17.10.2007 9:08

Akekli kirjoitti:kun nyt vaihdan ton jousen. Kytkin pitää tietysti purkaa pois tieltä. Tarvitaanko tähän pulttipyssyä?


Et tarvitse kun käytät maalaisjärkeä ja erityistävarovaisuutta jarruttaessasi kelloa joka vaihteella tai putkella.


Mitä kohtaa et linkuista saanut purettua? Itsellä haarukka meni aivan heti palasiksi. Lohkon holkit jäikin vaihtamatta, mutta totesin ne mitattuani pyöreiksi ja oikean mittaisiksi.

17.10.2007 13:09

toinen vaihtoehto on ajaa 15km paikkaan jossa on pulttipyssy, tässähän on taas riskinä tuo jousen kulkeutuminen vaihteistoon.

17.10.2007 18:06

Akekli kirjoitti:toinen vaihtoehto on ajaa 15km paikkaan jossa on pulttipyssy, tässähän on taas riskinä tuo jousen kulkeutuminen vaihteistoon.

Eikö sulla oo mitään mahista peräkärryyn? :/

17.10.2007 20:34

No itse ajoin 20km eikä kulkeutunut laatikkoon, mutta sitä riskiä ei tietenkään kannata ottaa. Itsellä ei kyllä pultit kauheen tiukassa ollut eli lähti helpolla auki.

17.10.2007 21:03

onko teidän mielestä yleistä näissä pyörissä. kun vaihtaa uuden männän ja tulee kovat puristukset niin alakerran laakerit eivät kestä??

toinen mäntä sisässä.. ekalla männällä oli ajettu
n.7000km/80h suurimmaks osaks katu ajoa.
kaipaisin mieli piteitä asiasta..:)

17.10.2007 21:21

ville__ kirjoitti:onko teidän mielestä yleistä näissä pyörissä. kun vaihtaa uuden männän ja tulee kovat puristukset niin alakerran laakerit eivät kestä??

toinen mäntä sisässä.. ekalla männällä oli ajettu
n.7000km/80h suurimmaks osaks katu ajoa.
kaipaisin mieli piteitä asiasta..:)

En usko et ois yleistä. Moni vaihtaa petarit joka toisessa männän vaihdossa ilman mitään ongelmia. Iteki ajattelin tehdä niin. Ekalla männällä ajoin 60h ja nyt uudella oon ajanu 1h. Tuun sit kertoon jos jotain tulee :)

17.10.2007 21:30

ville__ kirjoitti:ekalla männällä oli ajettu
n.7000km/80h suurimmaks osaks katu ajoa.


7 000 km / 80 h = 87.5 km/h

Aika vauhtia olet ajanut!

17.10.2007 21:31

renze kirjoitti:En usko et ois yleistä. Moni vaihtaa petarit joka toisessa männän vaihdossa ilman mitään ongelmia. Iteki ajattelin tehdä niin. Ekalla männällä ajoin 60h ja nyt uudella oon ajanu 1h. Tuun sit kertoon jos jotain tulee :)

munkaan mielestä ei ole yleistä mutta liikkeessä missä oli nyt koneen tarkistuksessa sen äänen takia niin sanoivat että se on yleistä näissä pyörissä mukaan lukien tm,ktm,gas gas
tiedä sit mut kaikki tieto on tarpeen..

17.10.2007 21:32

a.c.e kirjoitti:
ville__ kirjoitti:ekalla männällä oli ajettu
n.7000km/80h suurimmaks osaks katu ajoa.


7 000 km / 80 h = 87.5 km/h

Aika vauhtia olet ajanut!


joo onhan sitä tullut ajeltua mutta näähän on ajamista varten..:)