Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
12.9.2009 20:44
Vähän sakealta tuo 5% vaikuttaa, itse olen rummuutellut 3% seoksella. Ei mielestäni tasaisella ajellessa pitäisi "lorotella" bensoja pihalle. Spoorissa voipi jo vähän ruikata, kun mennään vaakatasossa..
13.9.2009 11:35
ite ajan jollain 2,5-3% ja hyvin toimii. se valuttaa ylimääräsen bensan pois voisit koittaa että avaat bensahanaa vähemmän ja suljet kun et aja.
13.9.2009 12:45
pistin pultin sen letkun päähän.haittaako semmoinen tai pystyykö särkemään mitään??kulkee kyllä siitä huolimatakkin vaik on pultti siinä.
13.9.2009 19:59
jesse960 kirjoitti:pistin pultin sen letkun päähän.haittaako semmoinen tai pystyykö särkemään mitään??kulkee kyllä siitä huolimatakkin vaik on pultti siinä.
Siksi se tulee letkusta ettei kaasari täyty, bensan pinta nousee liian korkeaksi.Säädä pintaa vähän alemmaksi eli laske kohoa..
14.9.2009 8:27
No niin aattelin nyt laittaa tälläisestä Honda CRF 450 vm.2003 kyssäreitä, ku oon aatellut tälläsen hommata
Eli mitä tyypillisiä vikoja näissä on?
Onko runko tukevaa rakennetta, entä iskarit?
Minkälainen männän vaihtoväli?
Entäpä venttiilien säädöt?
Ja varaosien hinnat?
Olen miettinyt et toi 450 ois hyvä peli gas gas 250:kaan jälkeen, ku ajoin kaverin kawan 250 vm.2008 nelarilla, niin ei oikein ollut siinä paljoo potkua verrattuna gassuun Oli aika pettynyt tohon kawaan
Infotkaa, ku ei oo oikein kokemusta näistä 450 crf:stä... jne.. Kiitoksia etukäteen vastauksista
15.9.2009 22:07
Minkä laiset huolto välit on tollasella cr 250? männänvaihto suunnilleen yms yms..
16.9.2009 8:00
.jpg kirjoitti:Minkä laiset huolto välit on tollasella cr 250? männänvaihto suunnilleen yms yms..
männänvaihto viimestää 50h kohalla, öljyjä vaihella 3-5h välein + sit nää 'perushuollot' (putsarin putsaus ym)
16.9.2009 21:45
...tarviiko tuohon venttiiliin laitella mitään vaseliinia tms. voiteluaineitta. CR250 -98, ainakin tuo mutterikansi tuntui sen verta "mönjäseltä", että siinä on voinut olla jotain vaseliinin tapaista.
Tuntuu kohtuuttoman jäykältä venttiilin aukaisun loppuvaiheilla koko paletti, että näinköhän toimii kunnolla.
16.9.2009 21:50
suihkuta jarrukliinerillä kokonaa puhtaaksi se ettei missään oo yhtää paskaa eli siis sitä jankkia mitä sinne tulee ja jos ei sittenkää huilaa hyvin nii sit purkaa ne giljotiinit pois ja alkaa kattomaa et mistä jumittaa.. tietenhän niihin kuiviin osiin voi kevyesti pistää öljyy mut kuivana itte oon aina lyöny nippuu ilman mitää ongelmia
19.9.2009 10:33
Skelektor kirjoitti:No niin aattelin nyt laittaa tälläisestä Honda CRF 450 vm.2003 kyssäreitä, ku oon aatellut tälläsen hommata
Eli mitä tyypillisiä vikoja näissä on?
Onko runko tukevaa rakennetta, entä iskarit?
Minkälainen männän vaihtoväli?
Entäpä venttiilien säädöt?
Ja varaosien hinnat?
Olen miettinyt et toi 450 ois hyvä peli gas gas 250:kaan jälkeen, ku ajoin kaverin kawan 250 vm.2008 nelarilla, niin ei oikein ollut siinä paljoo potkua verrattuna gassuun Oli aika pettynyt tohon kawaan
Infotkaa, ku ei oo oikein kokemusta näistä 450 crf:stä... jne.. Kiitoksia etukäteen vastauksista
Tyyppiviaks voi luetella imuventtiilien nopean kulumisen joka on korjattavissa vaihtamalla teräsventtiilit.
Onon, onhan toi sentää honda. Iskareita kehuttiin parhaiksi pyörissä vakiona oleviksi. (showa)
Mäntää ku vaihtelee 100h välein, jossei oo sm tason kuski nii pitäs riittää.
Titaanisia imuvenoja on saanu säätää 10-15h välein mutta näitä teräsvenoja en viä kertaakaan näitä kun 25h välein TARKASTAA nii riittää.
Varaosien hinnat siinä missä muittenkin pyörien.
Ja jos oot enskaaja varotuksen sananan ei ole mikää paras pyörä siihen. Tumppaa helposti alakierroksilta ja kytkintä joutuu käyttään ku piikkisessä hitaissa paikoissa. Sekä teho liian räjähtävää puun kiertoon.
Crossiin taas unelma pyörä.
20.9.2009 11:39
Itse en allekirjoita noita venttiilivaivoja. Enemmänkin tuntuu että on käyttäjästä (putsarista) kiinni . Yhdellä kaverilla on ollut vm. 2002 uudesta asti ja toisella vm 2007 ja 2008 eikä missään noista ole ollut yhtään vuotavaa venttiiliä. Eikä omassa 2009 pikkunelarissakaan ollut 35 tunnin jälkeen välykset muuttuneet mihinkään.
20.9.2009 13:04
Nyt sain cr:rän kuvat galleriaan käykää kattomassa.
20.9.2009 20:38
pystyyko honda cr 125 vm 92 pyttyä poraamaan?
21.9.2009 11:19
Kervine kirjoitti:Itse en allekirjoita noita venttiilivaivoja. Enemmänkin tuntuu että on käyttäjästä (putsarista) kiinni . Yhdellä kaverilla on ollut vm. 2002 uudesta asti ja toisella vm 2007 ja 2008 eikä missään noista ole ollut yhtään vuotavaa venttiiliä. Eikä omassa 2009 pikkunelarissakaan ollut 35 tunnin jälkeen välykset muuttuneet mihinkään.
Onko Hondan omistajat siis keskimäärin huolimattomampia kuin muiden merkkien omistajat?
21.9.2009 14:41
Tuota en tarkoittanut. Voi ehkä olla että Hondan venttiilit ovat herkempiä ottamaan itseensä kuin esim. jammun, mutta ainakaan itsellä ja tuttavilla ei ole ollut venttiilivaivoja.