Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
30.8.2009 10:11
Juu, eihän tollasilla renkailakaan mitään tee. Ja pari tonnia liikaa hintaakin, tuon ikäsessä laitteessa.
30.8.2009 10:37
Täysin järjetön ostos. Tuommosesta VOI saada 2000e joltain mopopojalta, joka hinkuaa jotain tuommosta "hienoa", kun ottaa jonkun viritetyn mopon raadon vaihdossa.
Ja luinpahan tuon listan läpi, kun oli ulkonäön puolesta noin laitettu. Historia toistaa näiden kanssa jatkuvasti itseään: mistä helvetistä nää idiootit saa päähänsä, että männänvaihto olis jotain autuaaks tekevää ja kun ulkokuosi on laitettu, voi sanoa KAIKKI LAITETTU TMV.?
Eli käytännössä tosta ei varmaan ole lohkoja avattu vuosiin ja kampuran päässä on sen verran väljää, että kohta korkkaa virtapää ja 10h ajettu mäntäkin voi olla jo finaalissa.
Ylipäänsäki tuommonen laite, joka on ulkosesti fiksailtu vimpan päälle, pitäis aina nostaa karvat pystyyn. Ja kun moottori ei ole ole ollut atomeina ennen kuin on fiksattu ulkokuori, kantsii pysyä kaukana vaikka sais siihen kahteen tonniin. Jos tota menee katsomaan, kantsii ihan avaimella KEVYESTI vetästä pitkin vannekehää - jos maalia lähtee, törkee viritys. Nimittäin ainoo joka edes pikkasen hankausta kestää, on jauhemaalaus. Ja nuo on aina vedetty paukkupullolla, korkeintaan ruiskulla, eikä silloinkaan ole pohjamaalina happopohjamaalia (alumiinilel välttämättömyys, jotta pysyy edes). Ja vielä sellanen juttu, että kehät on luultavasti lommoilla ja kierot, satasen vauhdissa hyvä jos pysyy stongassa kiinni.
Lisäks nimellä Joni Vakkala on ollut nettimotossa ennenkin jotainepäilyttävää myynnissä. En muista oliko joku vastaava fiksattu raato vai saiko joku ilmoitustekstissä vaan nousemaan karvat pystyyn.
Tää olis kuulunu pyörän hankintaan, jo alun alkaen toi kysymyskin.
30.8.2009 11:53
kannattaako ostaa jos maksaa 800 ja ihan hyvä kuntosen näkönen ja saa piikki renkaat ja uudet katteet mukaan
30.8.2009 12:42
joo onkyllä hintaa ikäisellään pyörällä! ja edes iskareita ei ole ilmeisesti huollettu?! tai ainakaan ei ilmoituksessa näkyny! siis tollasta voi olla nii vittumainen laittaa ku tyylii syyläriäkään alat irrottaan nii oho katkespa pultti runkoon jne...
30.8.2009 12:56
hondassa on 66.36mm mäntä nyt sisällä ni uskaltaako siihen tilata 66.37mm vai meneeköhän liian tiukaksi? vuosimalli 91
30.8.2009 14:10
http://www.nettimoto.com/viewVehicle.ph ... rom=125&PN[0]=simp_search&PL[0]=simpleSearch.php?show=block@status=F@id_make=29@id_model=1607@efrom=125
onko kannattava ostos ekaksi piikiksi
30.8.2009 16:58
Joo ehkä parempi pitää oma GG. Ku koneestakaa mitää takeita tossa.. Tai sit jos se suostuu maksaa väliin täydellisen konerempan kulut ni vois harkita ehkä ?
2.9.2009 16:53
Vaikka tämä keskustelu ei käsittele honda cr 80 niin aattelin kuitenki kysyä yhtä asiaa kun ei löytynyt muualta cr 80 keskustelua. Nimittäin cr:ässä on sairaan jäykät vaihteet että ykkönen menee silmään mutta heti kun nostaa niin ei saa millään vaihdettua vaihteita? Siinä oli vääntynyt vaide akseli (eli se johon vaihdepoljin kiinnitetään) ja ostin uuden mut ei auttanut niin mikähän siinä on vikana? odotan YV:veetä
3.9.2009 0:15
Ota uudestaan se kytkinlohko auki ja avita vähän sitä lukitsinta. Jos nyt keveni, ota lukitsin irti ja tsekkaa ettei ole korkannu. Muuten pääset aukoon lohoja.
6.9.2009 6:56
Itse olin tyytyväinen ja olen vielläkin lauantai aamuna ostettuun honda cr 125:seen
11.9.2009 21:19
miksi tulppa ei kestä kauaa 125 cr.aloittelia olen ja tietoo ei ole hirveesti.jos jollain on niin vastaan otettaisiin.
12.9.2009 12:29
jesse960 kirjoitti:miksi tulppa ei kestä kauaa 125 cr.aloittelia olen ja tietoo ei ole hirveesti.jos jollain on niin vastaan otettaisiin.
mikäs tulppa sulla on? entä onko se tulppa minkävärinen kun otat sen pois?
12.9.2009 13:33
br9eg nyt kokeilussa br10eg jos kestäisi paremmin.musta ja märän oloinen se on,ja rupee rätkimään minne sattuu sen kipinän.
12.9.2009 14:03
Onko järkevää lyödä isompaa numeroo jos nytkin on märkä tulppa??
kokeiles 8 sen jälkee ku oot puhdistanu ilmanputsarin ja kaasarin ja kattonu ne suuttimet sieltä vaijerin jatkeesta!
12.9.2009 19:25
kaveri katto sitä jolla ollu samanlainen.laski jotain neulaa,ja pisti oman tulppansa takaisin eli sen 9 ja nyt on pelannut toistaiseksi moitteettomasti.mut milläs prosentilla kukin ajaa.mulla oli 5% ja kaveri epäili et on liian sakeaa.ite ajanut 3%.ois kiva tietää mikä olisi oikea suhde?ja sit on yksi juttu,ku ajaa sillä tai pyörii paikallaan niin bensaa valuu kaasarin pohjasta olevasta putkesta.ei aina mut usein.ja se lähtee ihan pohjasta joten en ymmärrä.eli kohokammion pohjasta tarkennettuna.