Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
23.9.2010 0:48
vaan tiedätkös monta nelari kawaa/suikkaa 04-05 mitkä ei oo pamahtanu?
on ne vaan nii ihmeellisiä laitoksia.... onnea vaan
23.9.2010 1:31
xQ kirjoitti:vaan tiedätkös monta nelari kawaa/suikkaa 04-05 mitkä ei oo pamahtanu?
on ne vaan nii ihmeellisiä laitoksia.... onnea vaan
No en montaa
23.9.2010 10:22
Jos joku on katselemassa pyörää niin tässä varmasti peli jota on syytä harkita!!!
vm-07 250cc ajettu alta 60h olen kolmas omistaja...
2600!!! ei tinkivaraa!?!?
24.9 tuonti roi-tre väli. Nopein vie, tai sit ei?
23.9.2010 15:55
jos joku tarvii huoletonta pyörää niin
http://www.nettimoto.com/gas-gas/ec/994837varmasti ajaa 100 tuntii ilman koneen avausta!
23.9.2010 21:32
itellä ei oo oikee krosseista kokemusta nii mikä on teidän mielestä sellane krossi mis ei tarvi hankkii uusii osii joka välis: kotari, rm, yz vai kx
23.9.2010 21:40
Riippuu ihan koosta ja onko 2 vai 4t.
23.9.2010 21:47
jonthu kirjoitti:Riippuu ihan koosta ja onko 2 vai 4t.
2t meinaan, unohtu mainita
23.9.2010 22:08
Osku-- kirjoitti:itellä ei oo oikee krosseista kokemusta nii mikä on teidän mielestä sellane krossi mis ei tarvi hankkii uusii osii joka välis: kotari, rm, yz vai kx
Sellasta crossipyörää ei ole.
23.9.2010 22:26
niimpä ei sellasta ole mutta osien vaihtovälit riippuu ihan siitä miten ajetaan.
24.9.2010 9:01
selvä muttta täs vie yks tyhmä kysymys että kuluttaa 2t krossit kummiski vie paremmin osii ku 4t?
24.9.2010 9:43
4t:ssä on määrällisesti enemmän osia ja kaikki osat kun on enemmän tai vähemmän kuluvia, niin voitaneen sanoa 4t:n kuluttavan enemmän osia..
25.9.2010 19:32
Ja (edelleenkin ajotyylistä riippuen) nelitahtisten huoltokustannukset ovat kalliimpia, jos joutuu venttiiliä vaihtamaan, nokkaketjua ym.
25.9.2010 23:10
Nyt olis vuosien tauon jälkeen tarkoitus kontata motocross- ja jääradalla. Ainoastaan mopedi puuttuu.
Silloin kun tuli laitettua omat motocross-ajohankat naulaan, niin isoja nelareja ei ollut kuin yamahalla ja hondalla. Yamaha oli todella painava ja kankea. Hondaa en ole edes kokeillu. Suzuki ja Kawasaki oli tehneet varttilitrasen laitteen mitä kukaan, ei siis kukaan saanut toimimaan... Muistot eivät siis ole kovin lämpimät nelareista.
Idea olis hommata 07-> 450f tai 250 2-tahti. 2-tahdit taitaa olla merkkiin katsomatta aika varmoja pelejä? Miten on isojen nelarien laita? Onko kawa ja suzuki oppinut mitään?
Kylmätyypit otin 2010 YZF 450:sta, se mopo on ollut aika kovalla dietillä.
26.9.2010 0:12
Hitain kirjoitti: Miten on isojen nelarien laita? Onko kawa ja suzuki oppinut mitään?
Kylmätyypit otin 2010 YZF 450:sta, se mopo on ollut aika kovalla dietillä.
Ohan ne oppinu, ja jos kerran meinaat jäälläkin ajaa ni suosiolla iso nelari alle.
Kyllä ne nykyään on kaikki hyviä pelejä.
26.9.2010 20:04
timpax41 kirjoitti:jamperi kirjoitti:pmc kirjoitti:mikseri100 kirjoitti:Viikonloppuna vaihtuu tuo hyvin palvellut rämä 2005 250 kawasaki kxf:ään
Rohkea kaveri
erittäin rohkea.. olen yhden kawasakin omistanu eikä siitä jääny kuin huono maku, hajos kytkinkruunu n.5min ajon jälkeen!!
Älkääs nyt äijät..tiedän monta kawaa,mitkä ei ole pamahtaneet..
Heitänpäs jamperille jauhot suuhun, toiminut kuin unelma jo 2h, ei mitään vikaa missää, hyvin lähtee käyntiin jne.
Venttiilithän näissä oli tyyppivikana? tähän on vaihdettu teräksiset pako-ja imu puolelle.