Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
12.2.2014 10:53
Mulla muuten löytyy 2006 250F yamahasta ylijäämä vaihepaketti (ei sisällä siirtäjiä), 3 ja vasta ratas rikki muuten kaikki hyvässä kunnossa, yyveenä viestiä jos tarvetta on.
26.2.2014 22:35
kellään myydä yzziin tankkia?
6.3.2014 11:20
Mites tuo akun kytkentä staattoriin tapahtuu? Siis et akku lataantuis ajossa. Kun ei tuota akkua jaksa joka ajon jälkeen ladata.... Ja kilvellinen vehje ni noi valot ois hyvä toimia..
Edit. Piikkinen 97 vuosmalli kyseessä.
6.3.2014 18:27
No ensimmäisenä pitää kysyy että ohan sulla nyt varmasti valopuolallinen staattori? Minun käsittääkseni et tuu onnistuun kytkeen mitnekään sitä akkuun jo sulla on ihan tavallinen staattori. Jos sulla ei oo ni uuven hinta on 150-170 euron välillä riippuu ihan mistä lähet sitä ehtiin.
7.3.2014 8:00
YYamahax_YZ250 kirjoitti:No ensimmäisenä pitää kysyy että ohan sulla nyt varmasti valopuolallinen staattori? Minun käsittääkseni et tuu onnistuun kytkeen mitnekään sitä akkuun jo sulla on ihan tavallinen staattori. Jos sulla ei oo ni uuven hinta on 150-170 euron välillä riippuu ihan mistä lähet sitä ehtiin.
Siis joo on mulla valopuolallinen staattori.
11.3.2014 21:35
No se on sitte heleppo homma jos nakkaat aukun vaikka Venäjälle ja vetäset virran jakajalta johot valoille ja jos tulee liikaa ku 12 volttii ni sääjin välii ja siitte siitä katkasijalle ja siitä kytket sen valoon, noissa ei akulla tee yhtää mitää ku ei oo startiikkaa ja tolla tyylillä jo sen teet ni jos ei siinä oo virran jakajaa ni vetäset vaan johot valopuolalta ja jännitteen sääjin välii ja ei ku kone käymää ja menox:
Itte toteuttasin noin, itellä oli tarkotus omaan jammuun ostaa staattori ja laittaa valot tolla tyylil mutta tuli muita remontteja jammuun
25.3.2014 12:53
Pitäis uus kampura alkaa hommaileen joten oisko suosituksia?
Wiseco tai hotrodsi oli itellä mietinnässä..
25.3.2014 13:41
Wisecosta olen kuullut lähinnä huonoa, Hot rods kampuroita olen itse laittanut 2kpl hyvillä kokemuksilla, molemmat käytin kellotettavana ennen asennusta - olivat tyyliin 4 tonnia pielessä eli naurettavan vähän. Lisäksi molemmat pyörät möin kavereille jotka ajoivat kymmeniä tunteja ilman ongelmia kunnes vaihtoivat pyörät pois.
31.3.2014 9:26
Nyt tuli semmonen ongelma ton piikkisen kanssa, että lähtee ryyppy päällä käyntiin käy 10s. Tyhjäkäyntiä ja tämän jälkeen sammuu.. Lähtee heti uudestaan käyntii ja taas sammuu. Jos yrittää antaa kaasua booaa ja sammuu.. Ilman ryyppyä ei lähe ollenkaan. Ja kun on hetken tehnyt tuota niin ei lähe käyntiin enää ollenkaan... Tämän jälkeen ampuu putkesta kun yrittää polkea käyntiin.. Tulppa vaihdettu, kaasari putsattu, ilmanputsari vaihettu, sytytys tarkistettu, vaikka tuskin tuo nyt itsekseen sytytystä muuttaa.. Staattorin johot on ehjät yms.
31.3.2014 10:13
Läpät hajalla.
1.4.2014 1:30
Mikä yamahassa voisi olla kun kylmänä lähtee heti käyntiin mutta koneen lämmettyä saa polkea kauan ennen kuin käynnistyy. Kuumakäynnistyksen vaijeri on poikki joten sitä ei voi käyttää. Johtuuko pelkästään siitä vai pitäisikö lähteä muutenkin?
1.4.2014 6:25
Ei mulla oo mikään nelari käynnistynyt helpolla kuumana ilman sitä kuumakäynnistysvivun käyttöä, uusi nyt se vaijeri.
1.4.2014 14:42
Joo pitääpä hommata se. Vielä semmonen ongelma että nelos vaihteella nykii ajaessa. Pysyy kuitenkin päällä ja kytkin toimii kunnolla. Onko 4 vaihteen hammasratas vaan huono? Korjaamiseen tarvii ilmeisesti lohkot halkaista?
1.4.2014 21:52
Onneks olkoon!nelosen rattaat mennyt..ei muuta kun kone palasiksi.
1.4.2014 22:05
Ajattelin että annan sen olla. Nelosvaihdetta tarvii niin harvoin että en jaksa konetta purkaa sen takia.