Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

11.4.2010 13:26

Vaihtaessani linkun laakereita (Kawasaki kx250 2005) onnistuin tuhoamaan yhden laakereista. Kyseessä siis laakeri, joka kuuluu kuvan osoittamaan kohtaan. (kuva ei omasta pyörästä, mutta vastaavaan kohtaan)

En viitsisi kyllä yhden laakerin takia ostaa koko AllBalls- laakerisarjaa uudestaan. Tietääkö joku kyseisen laakerin tarkkaa kokoa, niin vois vaikka netistä tilata? Tai taitaa olla kyllä viisaampaa mennä laakerin kanssa hakemaan uutta jostain, missä myydään irtolaakereita... Ei taideta crossivaraosaliikkeissä myydä yksittäisiä laakereita?
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.

11.4.2010 16:38

Sauli85 kirjoitti:Vaihtaessani linkun laakereita (Kawasaki kx250 2005) onnistuin tuhoamaan yhden laakereista. Kyseessä siis laakeri, joka kuuluu kuvan osoittamaan kohtaan. (kuva ei omasta pyörästä, mutta vastaavaan kohtaan)

En viitsisi kyllä yhden laakerin takia ostaa koko AllBalls- laakerisarjaa uudestaan. Tietääkö joku kyseisen laakerin tarkkaa kokoa, niin vois vaikka netistä tilata? Tai taitaa olla kyllä viisaampaa mennä laakerin kanssa hakemaan uutta jostain, missä myydään irtolaakereita... Ei taideta crossivaraosaliikkeissä myydä yksittäisiä laakereita?


Eiköhän noita yksittäisiä laakereita myyvästä liikkeestä löydy. Jos tilailit laakerit jostain, tuliko mukana vaikka pussia/pakettia minkä kyljessä olisi mitat?

kawa kx125cc kytkin

11.4.2010 17:22

eli mikä kytkimessä on kun kylmänä toimii ihan ok mutta koneen lämmettyä kun kytkin pohjassa ja lyön vapaalta ykköselle niin lähtee liikkeelle suoraan ja sitkun pysähdyn että kytkin pohjassa ja vaihde niin joudun pitämään jarrulla paikoillaan että pysyy ja kierroksia että ei sammu...säätäminen ei auttanut.ja kytkin ei luista,toimii ajaessa aivan normaalisti...kenties kuluneet kytkin levyt? :eek:

12.4.2010 20:03

Minkä luonteinen kone on tommoses -89 125 kawas? jossain luki että ei väännä ja heppoja ei ole nimeksikään.

13.4.2010 17:20

j_p^^^^ kirjoitti:Minkä luonteinen kone on tommoses -89 125 kawas? jossain luki että ei väännä ja heppoja ei ole nimeksikään.


No eihän missään piikkisessä 2t crossissa hirveästi vääntöä olekkaan. Tehoja varmaan ihan riittävästi radalle harrastusmielessä. Vanhahan tuo on ku mooses, mikä sitte voi tuottaa mielipiteitä suuntaan ja toiseen..

14.4.2010 16:22

Pyörä kawasaki kx 250cc vm89

pari pientä kysymystä:

Paljon keulaan menee öljyä per pumppu ?

Mikä ois suositeltava tulppa ?

14.4.2010 20:03

sopeva tulppa vois olla ainaki NGK:n b8eg tai b9eg.

Kawasaki kx60

15.4.2010 10:56

Nyt tartteis sellasta apua että:

Onko Mikuni vm24 ja Mikuni vm24ss kaasuttimissa mitän eroja vai onko tuo SS loppu vaan jenkeissä?
Ja toinen kysymys olen yrittänyt etsiä kawsaki kx60 -87 vakio kaasuttimen mallia ja epäilyt on siis tuo vm24/ss että onko kellään varmaa tietoa? Ja jos viellä saisi vakio suuttimien arvot tietää...

15.4.2010 14:43

http://picasaweb.google.com/mikkokuivam ... 5Projekti#

Jos jotakuta kiinnostaa vanhan Käxän entisöinti niin tuon linkin takaa löytyy kuvia. Pyörä on vielä vaiheessa mutta kasaus kuitenkin menossa, meinasin laittaa vasta valmiista pyörästä kuvia mutta siinäpä noita jo nyt

Aikaahan tuossa on enemmälti mennyt, ihan omaksi iloksi restauroin eikä ole tarkoitus mitään kisapyörää rakentaa.

16.4.2010 9:58

KaMiKaXe kirjoitti:http://picasaweb.google.com/mikkokuivamaki/KawasakiKX1251985Projekti#

Jos jotakuta kiinnostaa vanhan Käxän entisöinti niin tuon linkin takaa löytyy kuvia. Pyörä on vielä vaiheessa mutta kasaus kuitenkin menossa, meinasin laittaa vasta valmiista pyörästä kuvia mutta siinäpä noita jo nyt

Aikaahan tuossa on enemmälti mennyt, ihan omaksi iloksi restauroin eikä ole tarkoitus mitään kisapyörää rakentaa.


Nätin retropelinhän tuosta vanhuksestakin saa :) Rahaa noihinkin saa uppoamaan.

16.4.2010 10:04

Joo tätä tehdään old school hengessä täysin. Rahaa tuohon ei ole mitään älyttömiä mennyt, paljon on käytetty suhteita ja ebayta niin on säästynyt jo satasia. Ja itse tekemällä säästää myös paljon, esim takaiskarin rempassa säästyi jo 100e

16.4.2010 15:24

Ollaan menossa kattomaan kawasaki kx 125 -07
Onko mitään tyyppivikoja et mihin tietää varautua tai muuta tuollasta?

16.4.2010 18:27

KaMiKaXe kirjoitti:http://picasaweb.google.com/mikkokuivamaki/KawasakiKX1251985Projekti#

Jos jotakuta kiinnostaa vanhan Käxän entisöinti niin tuon linkin takaa löytyy kuvia. Pyörä on vielä vaiheessa mutta kasaus kuitenkin menossa, meinasin laittaa vasta valmiista pyörästä kuvia mutta siinäpä noita jo nyt.

Hyvältä näyttää, mutta menit sitten täyttämään runkolaakerit vaseliinilla?

16.4.2010 21:25

Mitäs se haittaa? Voi olla että käryttää vähänaikaa mutta ei muuta.

18.4.2010 0:31

Mistä saisi Kawoihin käyttäjän manuaaleja? Pitäisi saada ainakin KX 125 -01 ja KX 80 -92. Kawasakin sivuilla on mahdollisuus tilata, mutta katselemaan ei pääse. Riittäisi sekin, että pääsisi netistä käsiksi niihin manuskoihin.


EDIT: Voinhan mä toki kysästä täältäkin, niin ei tarvitse manuskasta etsiä; Eli nyt olisi tuossa 80 -92 Kawassa kiinni tyhjäkäynti 52 ja pääsuutin 130 ja neula keskellä. Ei kellään olisi heittää tähän väliin jonkinlaista suutintaulukkoa, että millaisia suuttimia millekkin lämpötilalle. Googletettu on tuloksetta :(



-Axu