16.8.2010 21:15
18.8.2010 15:44
CR250 kirjoitti:...mielestäni kampiakselinratas ei saisi liikkua tähän tapaan? Kuitenkin tuo kampuranratas on enää ainoa vaihtoehto, mistä öljyä pääsee kammion puolelle. Vaihdoin stefan ja holkin varmuuden välttämiseksi ja samalla huomasin, miten "löysästi" ratas on akselilla kiinni.
Tässä videopätkä välyksestä n. 30h ajon jälkeen.
http://www.youtube.com/watch?v=rbdS0EWY5VM
18.8.2010 22:04
richart-_- kirjoitti:CR250 kirjoitti:...mielestäni kampiakselinratas ei saisi liikkua tähän tapaan? Kuitenkin tuo kampuranratas on enää ainoa vaihtoehto, mistä öljyä pääsee kammion puolelle. Vaihdoin stefan ja holkin varmuuden välttämiseksi ja samalla huomasin, miten "löysästi" ratas on akselilla kiinni.
Tässä videopätkä välyksestä n. 30h ajon jälkeen.
http://www.youtube.com/watch?v=rbdS0EWY5VM
itsekkin hoksasin sen, sama vika oli tuossa minun cr:Ssä, kyktin koppaan voisi varmaan tehdä semmoisen luukun josta vois aina kiristellä sitä pulttia siitä.....
21.8.2010 15:49
25.8.2010 12:26
26.8.2010 0:31
CR250 kirjoitti:CR250R vaihteistoöljyn "katoamiseen" löytyi selvitys kampiakselin valmistajalta.
Selvittelin maahantuojan kautta ko. ongelmaa ja Wisecolta oli tullut vastaus, että 92-01 kampiakselin kanssa on ollut ongelmia mitoituksissa, eli akseli on liika pitkä, jolloin ratas jää "löysälle".
Tämä vinkkinä niille, joilla on vastaavaa vikaa Wisecon kampakselin kanssa.
26.8.2010 8:04
timpax41 kirjoitti:CR250 kirjoitti:CR250R vaihteistoöljyn "katoamiseen" löytyi selvitys kampiakselin valmistajalta.
Selvittelin maahantuojan kautta ko. ongelmaa ja Wisecolta oli tullut vastaus, että 92-01 kampiakselin kanssa on ollut ongelmia mitoituksissa, eli akseli on liika pitkä, jolloin ratas jää "löysälle".
Tämä vinkkinä niille, joilla on vastaavaa vikaa Wisecon kampakselin kanssa.
Ahaa,aika outoa,wiseco on kuitenkin yleensä laadukasta..Kiitos ja jollekin varmaan tarpeellinen tieto.
Selvittiks ne mitään,et samaa ois muissakin,kuin vaan hondassa?
4.9.2010 15:32
5.9.2010 20:17
Mr_Simppa. kirjoitti:Moro, tietäiskö kukaan käykö 125cc Cr:än ja 250cc Cr:än USD-keulan osat yksiin ??
Esim, jos on 125cc keulaputket, ja t-palat, nii voiko kasailla niistä ? ainakin pyörä näyttää ulkopuolisesti aika samalta..
5.9.2010 22:02
6.9.2010 8:52
richart-_- kirjoitti:meinaan itselle tilata tuon wisecon kampiakselin, olettako minkä laisia patentteja keksineet siihen pituus ongelmaan?
8.9.2010 23:08
richart-_- kirjoitti:meinaan itselle tilata tuon wisecon kampiakselin, olettako minkä laisia patentteja keksineet siihen pituus ongelmaan?
9.9.2010 8:53
CR250 kirjoitti:richart-_- kirjoitti:meinaan itselle tilata tuon wisecon kampiakselin, olettako minkä laisia patentteja keksineet siihen pituus ongelmaan?
Orkkis kampura oli jotain 370€ eli melkein tuplaten Wisecoon/Proxiin verrattuna. Eiköön nuo Wisecolla saane tuon mitan vielä kohdilleen..
11.9.2010 1:30
richart-_- kirjoitti:meinaan itselle tilata tuon wisecon kampiakselin, olettako minkä laisia patentteja keksineet siihen pituus ongelmaan?
14.9.2010 23:21
CR250 kirjoitti:richart-_- kirjoitti:meinaan itselle tilata tuon wisecon kampiakselin, olettako minkä laisia patentteja keksineet siihen pituus ongelmaan?
Jeesbox.. epäilys taisi olla oikea, eli Wisecolla ollut sorvarilla vielä Jack Danielssit veressä, kun meikän kampuraa sorvasi. Maanantaina pitäisi olla uusi kampura "ovella", josko nyt loppuisi tämän kanssa vatulointi....