Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

27.12.2005 23:04

Muista merkeistä en tiedä mutta mun ex-kotarissa ainakin kävi niin..

27.12.2005 23:08

Sama täällä, molemmat murtu mutta hitsaamalla kasaan. Takaiskari oli turhan löysä ja sen ku sai säätöihinsä ni alkanu kiinnikkeet kestämään.

27.12.2005 23:10

No jopas, mä en oo kuullukkaan tommosesta ja mulla oli/on molemmissa ehjät. :o

27.12.2005 23:52

motoxx: Sullakun tuntuu olevan tuo manuaali, niin mikä on rikkain neula mitä manuaali tuntee?

28.12.2005 0:02

Mitä eroa on noilla R12345D neuloilla verrattuna NOZ alkusiin neuloihin? (hrc250: ei varmaa auta mut NOZ-sarjasta NOZ C on rikkain..)

28.12.2005 0:11

R1466D on rikkain R sarjan neuloista mitä manuaali tuntee. NOZ sarjan neuloista rikkain on tuo C, kuten jo Skotti sanoikin. Neulasarjojen eroista ei minullakaan ole mitään tietoa. Ehkä joku viisaampi voisi valaista asiaa?

28.12.2005 0:46

moro, kun täällä näitä kotari miehiä liikehtii niin ajattelinpa kysästä että käykö -05, -06 ilmanohjaimet suoraan -02 kotariin siis nyt on 125cc sx kyseessä. liikkeessä puhuivat että käy suoraan mutta ajattelin vielä kysästä. joten vastauksia tulemaan.

28.12.2005 0:56

KÄY! 100%varma, menee heittämällä modailematta mitään.

28.12.2005 1:00

Käyhän ne joo. Me tilattiin -04 kotkaan -05 tarrakitti ja hyvinhän se sopi ilmanohjaimien vaihdon jälkeen. Ainut vaan, että tankki on erilainen, niin tankin tarrat voi jättää suosiolla laittamatta. Näin ainakin nelarissa, muuta mie en tiiä.

28.12.2005 12:05

Neulasarjojen eroista kannattaa lukea täältä.

29.12.2005 23:14

Tännään -20 pakkasta ol seuraavat säädöt: 1468 rikkaimmalla, tks 55, ps 210. Jääradalla. Pelas moitteettomasti. Ilmaruuvi kiekan auki

kotka

27.1.2006 19:41

Okenelläkään sattunut vastaavaa että kytkin ei irrota kun paikallaan yrittää lykkäillä vaihde päällä. Ajettaessa tai laitat vaihteen päällä kytkimen kanssa kun pyörä on käynnissä niin toimii kuitenkin moitteettomasti. Voiko johtua nesteestä jota käyttää kytkin nesteenä tai kytkimen välilevyistä... on meinaan melko kuluneet.

27.1.2006 21:25

Pistä ne vaihtoon, 40e saat täältä. Ite just kans vaihdoin, ni autto kummasti. Samalla viilasin urat kytkinkruunusta pois ja vaihdoin kytkinkellon.

31.1.2006 18:13

Kyselempä vähän koneen huollosta: Paljon ajaa turvallisesti petilaakereilla? Kiertokanki kaiketi vaihtoon 100-120h ajon jälkeen?

E: Tai monen ajotunnin jälkeen on kaikki laakerit vaihtokunnossa, kaikkihan kannattaa samanaikaisesti kuitenkin vaihtaa.

31.1.2006 18:57

Tuskin niitä vaihdelaatikon laakereita tarvitsee vaihdella, jos pitää öljyistä hyvää huolta.

Petarit kannattaa varmaan vaihtaa samalla kuin kiertarinkin vaihtaa... Ainakin itse ajattelin tehdä näin, kun omaan koneeseeni tulee tarpeeksi tunteja.