8.8.2012 17:44
8.8.2012 19:49
8.8.2012 20:23
jo kirjoitti:mikä pyörä? ei sitä keskitetä vaan kytkimen puolella vedetään pultilla laakeriin kiinni.
8.8.2012 21:29
8.8.2012 21:35
8.8.2012 22:04
9.8.2012 8:33
9.8.2012 16:54
9.8.2012 20:21
HegeX_ kirjoitti:Koitappas laittaa kaasarin pohja kunnolla kiini ja/tai uus tiiviste sinne väliin.
Ootko tarkistanu bensaletkut ettei oo halkeemia?
10.8.2012 23:36
11.8.2012 22:26
14.8.2012 16:23
14.8.2012 21:13
tupez kirjoitti:kertokaas nyt joku että miten kun 400 yz ostin tässä ja valot on mutta edellinen omistaja niitä ei jännitteen tasaajan läpi saanut tehtyä ja muutenkin oli tehty pätkä johtoa ja apiko-liitin tyyliin. niin mitenkä toi jännitteen tasaaja tms onkaan nii pitää kytkee? koska jos sitä ei ole niin magneetostahan tulee mitä sattuu lukemaa valoille (0-30v) mittasin ja tohon jos lampun laittaa ilman sitä niin sehän palaa heti? nii jelppikääs nyt..
19.8.2012 22:05
19.8.2012 22:35
Dappis kirjoitti:Kävi itelle tällänen paska mäihä-
Ostin tossa käytetyn kurapyörän ktm 450 sxf -07, pyörän piti olla viimisen päälle kunnossa ja siltä se myös tuntui ja näytti. Kerkesin noin 2-3 h ajelemaan kunnes kone löikiinni ajosta, mitään varottelematta.
pyörää sen verran purkasin että venttiilikopan aukasin. pakoputken otin pois ja sieltä löyty venttiili lautanen ja silpua. Eli onko mäntä päässyt osumaan venttiiliin? vai voiko olla vaan kulumaa? mistä ei myyjäkään voinut tietää ja nyt sattui katkeamaan? mitä muita mahdollisia syitä tähän voisi olla ?
mites nyt kannattaa lähteä etenemään? tommoset nelari koneet on itelle uus tuttavuus, mutta ruuvaus taustaa on (eipeukalokeskelläkämmentä).
Ottaako ammattiliikkeet minkä verran tälläsestä koneremontista ?
Onko muilla käynyt? mitä kaikkea mennyt uusiksi? paljon tullut kustantamaan?