22.9.2011 19:37
Nickle kirjoitti:Pistäkääs vähän mielipiteitä, että kuinka kannattavaa on ostaa tollanen -06 rmz450, kun ongelmana on se että liikeestä sen hakisin, mutta myyjillä ei oo mitään tietoo koko pyörän historiasta. Pyörä näytää kyllä ulos päin ihan siistiltä, mutta tosiaan vähän pelottaa, että onko vaikka mäntää vaihettu 200h tai muuta sellasta. Oon vähän uus tässä kun periaatteessa ekaa rossia hankin
Ajattelin kyllä että öljyt ja nesteet ja suodattimet vaihtasin saman tien, mutta oliskos muuta sitte?
24.9.2011 10:52
SoHo kirjoitti:Nickle kirjoitti:Pistäkääs vähän mielipiteitä, että kuinka kannattavaa on ostaa tollanen -06 rmz450, kun ongelmana on se että liikeestä sen hakisin, mutta myyjillä ei oo mitään tietoo koko pyörän historiasta. Pyörä näytää kyllä ulos päin ihan siistiltä, mutta tosiaan vähän pelottaa, että onko vaikka mäntää vaihettu 200h tai muuta sellasta. Oon vähän uus tässä kun periaatteessa ekaa rossia hankin
Ajattelin kyllä että öljyt ja nesteet ja suodattimet vaihtasin saman tien, mutta oliskos muuta sitte?
-06:ssa voi olla jo useampi sata tuntia alla, joten siinä voi tikittää vaikka millainen pommi. Äkkiä voi tulla reilu 1000€ remppa. Pyörästä saa äkkiä/halvalla uusilla tarroilla,muoveilla ja kunnolla puhdistamalla uudehkon näköisen, joten siihen ei turhan paljon kannata luottaa. Öljyt/nesteet/suodattimet on sellaista pientä jonka olettaisin lähes joka liikkeen vaihtavan jälleenmyytävään käytettyyn pyörään.
Alkukäyriä saa jonkinverran suoristettua ja myös pelkän uuden saa ostettua. Eipä niitä tosin heti ensimmäisestä kiveniskusta kannata...
21.5.2012 22:33
21.5.2012 23:14
21.5.2012 23:24
21.5.2012 23:35
25.5.2012 21:40
26.5.2012 20:50
5.6.2012 11:50
5.6.2012 12:56
5.6.2012 13:29
derbipoek kirjoitti:Morjes....
Tuli eilen haettua -04 250cc rmz.
Hiukan olen kerjennyt koittamaan pyörää.
Ensimmäiseksi herää kysymys, miksi en saa pyörää käyntiin lämpimänä?
Aika heikolla crossipyörien tietämyksellä lähden liikkeelle.
Vasemmalla puolella stongaa on pieni kytkinvipu, onko tämä joku pakkosyötty kaasariin vai puolipuristin?
Entä nappi jota vedetään kaasarin kyljestä, tosiaan saa vain vedetyksi, ei jää vetoon.
Ja jos joku viitsisi jotain huoltovinkkejä antaa, ottaisin ne mieluusti vastaan.
5.6.2012 23:39
paapeli kirjoitti:derbipoek kirjoitti:Morjes....
Tuli eilen haettua -04 250cc rmz.
Hiukan olen kerjennyt koittamaan pyörää.
Ensimmäiseksi herää kysymys, miksi en saa pyörää käyntiin lämpimänä?
Aika heikolla crossipyörien tietämyksellä lähden liikkeelle.
Vasemmalla puolella stongaa on pieni kytkinvipu, onko tämä joku pakkosyötty kaasariin vai puolipuristin?
Entä nappi jota vedetään kaasarin kyljestä, tosiaan saa vain vedetyksi, ei jää vetoon.
Ja jos joku viitsisi jotain huoltovinkkejä antaa, ottaisin ne mieluusti vastaan.
Mahtaako kone olla missä kunnossa, kun on juuri noita vanhoja vuosimalleja, joissa niitä venavikoja oli.
Hinta oli varmaan edullinen jokatapauksessa,maks.1500e-2000e?
6.6.2012 2:09
6.6.2012 10:56
My ääs! Kone oli kasattu väärin, kampuran säätö oli tehty väärinpäin ja aiheutti alakerrassa pienen kiinnileikkaamisen ja lohkojen halkeamisen. Tästä asiasta yhteyttä ottaessani firmaan sanottiin vain suoraan, että ota lakimieheen yhteyttä ja voit kokeilla tuuriasi, mutta luultavasti tulee halvemmaksi, että ostat uuden moottorin.
6.6.2012 11:41