Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

26.2.2009 15:16

xQ:n sanoihin vähä liittyen niin sieltä luultavimmin on 2.vaihteen rattaasta ne 3pykälää pyöristyny. Luulen että korjaantuu kun vaihtaa vaan uuden 2.vaihteen rattaaan sekä vaihteensiirtäjän eli sen haarukan.

Itellä oli joskus -94 125cc Cr ja siinä oli tuo sama ongelma, mutta vain 5 vaihteen kanssa :)

ei tän enempää arvailemaan vaan loota auki ja katot sen 2.vaihteen rattaan ne pykälät sekä sen vastaratasta :)

26.2.2009 20:30

Oisko kellään tietoo mikä mahtas vaivata Suzuki rm 250 vm-92:sta, kun paikoillaan ei ota kierroksii tappiin asti vaan alkaa pätkii? Vaikka ryypyn laittaa päälle se ei vaikuta käyntii mitenkään. Bensan pinta on katsottu suuttimia vaihdettuu, pytty ja mäntä uusia. Läpät uudet ja entisillä läpillä sama homma läpät hytech hiilikuitu edelliset boyesen. Magneeton stefa ehjä ainakaan ei märkä. Johdotukset tarkistettu. Tavallaan alkaa booa paikoillaan eli ei jaksa kiertää ylös asti ,mutta tuntuu et sais kumminkin bensaa. Jos ajaa niin ei toimi 1,2 kunnolla vaan pätkii mutta sitten kun on 3:sta isompi vaihde päällä niin toimii ihan hyvin ylhäällä. Pää hajoo ton kans :nörtti:

27.2.2009 15:32

katoppas pakoaukon säätimet, omassa rm250 vm 91 motissa oli pa säätimen tanko lähtenyt irti sieltä kääntöpuolelta ja siksi röpötti ylhäältä.

28.2.2009 19:28

mitkä tossa 125 03:sessa on vakio välit?

1.3.2009 15:35

Neula kirjoitti:mitkä tossa 125 03:sessa on vakio välit?


Muistaakseni 13/52, ihan varma en ole :)

1.3.2009 21:21

13/51

8.3.2009 21:53

Itse tarvitsisin kans vastauksen Mantariinin kysymykseen. Kyseessä on vaan RM 80cc -83. Eli ei ota kierroksia tappiin ja jaksaa ykösellä ja kakosella mennä hyvin, mutta kolmosella alkaa pätkimään. Paikallaan kierrätellessä sama homma. Uusittua osaa: tulppa, tulpanhattu, tulpanjohto, cdi-boksi, magneetolta tulevat johdot, läpät. Kaasari putsattu n. 10 kertaa, putki ei ole tukossa, sylinteri sekä mäntä hyvässä kunnossa. Vika tuli ajon aikana, eli alkoi pikkuhiljaa enemmän ja enemmän pätkimään.

8.3.2009 22:27

Mistähän sais moottorin räjäytyskuvat piikkiin? vm97

8.3.2009 22:34

niinvarmaanjoo1 kirjoitti:Mistähän sais moottorin räjäytyskuvat piikkiin? vm97

http://www.alpha-sports.com/suzuki_parts.htm Meeppä tuonne valitse ensiksi vuosimalli, ja sitten malli rm 125 löytyy räjäytyskuvat.

9.3.2009 11:05

Suuri kiitos!

10.3.2009 19:39

Henkka-PV kirjoitti:Itse tarvitsisin kans vastauksen Mantariinin kysymykseen. Kyseessä on vaan RM 80cc -83. Eli ei ota kierroksia tappiin ja jaksaa ykösellä ja kakosella mennä hyvin, mutta kolmosella alkaa pätkimään. Paikallaan kierrätellessä sama homma. Uusittua osaa: tulppa, tulpanhattu, tulpanjohto, cdi-boksi, magneetolta tulevat johdot, läpät. Kaasari putsattu n. 10 kertaa, putki ei ole tukossa, sylinteri sekä mäntä hyvässä kunnossa. Vika tuli ajon aikana, eli alkoi pikkuhiljaa enemmän ja enemmän pätkimään.

Nyt ilmaantui uusi vika: ei käy tähjäkäyntiä enää. Laskee kierrosta melko hitaasti.

13.3.2009 16:15

Jos jollain ylimääräsenä 250cc 82-85(eli ensimmäisen vesijäähymallin) RM:n mag.koppaa niin paiskaa yv:tä. Kaverin puolesta kyselen.

15.3.2009 12:06

Mikä ulosvedin sopii -00 250 RM:än magneettoon? Eli mikä kierre?

9.4.2009 22:53

Mikä neuvoksi, kun 85 vuoden 250 cc rm:ssä, akseli johon tulee kytkinvaijerin toinen pää kiinni, pomppaa ylös, ja ei suostu menemään paikalleen, ennen kuin aukaisee kytkinkopan ja vetää sitää ohutta tappia kytkinakselin sisältä ulospäin?

miksi rm ei käy???

10.4.2009 20:43

ostin rm 125 91vm. kone ei käy muutakun tyhjä käynillä, ei ota kierroksia ollenkaa. kone pelkästään vooaa kun antaa kaasua, juuri vaihdoin käämin ja kipinä on kirkas, stefa on vaihdettu. kaasari toimii kaverin tm loistavasti. puuttuu ilmanputsari mutta eihanä se voi vaikuttaa niin paljoo?? voiko vika olla vauhtipyörässä??? alkaa mennä usko tuon pyörän kanssa???