Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
25.7.2009 13:44
noniii, nyt sitten meni hondasta kolmos vaihe. välillä vetää ja välillä ei. oisko sieltä joku ratas menny paskaks?
25.7.2009 21:50
mankeli_ kirjoitti:noniii, nyt sitten meni hondasta kolmos vaihe. välillä vetää ja välillä ei. oisko sieltä joku ratas menny paskaks?
Olisko lähtenyt hammastus osittain kolmosen rattaalta, eikun lohkot levälleen...
26.7.2009 2:09
eikös sen pelkän kolmosen rattaan saa vaihettua? ettei muita tarvis. täytyy kattoa eka missä kunnosa muut on
26.7.2009 17:33
Osku19 kirjoitti:Kevariks? Ethän sä saa sitä rekisteriin?
wrong
niitä on epävirallisen tiedon mukaan 22kpl rekisterissä suomessa, ja ne kaikki on 90 tai 91 vm
26.7.2009 17:38
'Monk3y' kirjoitti:Osku19 kirjoitti:Kevariks? Ethän sä saa sitä rekisteriin?
wrong
niitä on epävirallisen tiedon mukaan 22kpl rekisterissä suomessa, ja ne kaikki on 90 tai 91 vm
ainakin yks 2005 cr löytyy myös eräältä foorumilaiselta, loput kaikki noita vanhoja, niitäkin vain 10-20 kilvissä
26.7.2009 18:17
echo kirjoitti:'Monk3y' kirjoitti:Osku19 kirjoitti:Kevariks? Ethän sä saa sitä rekisteriin?
wrong
niitä on epävirallisen tiedon mukaan 22kpl rekisterissä suomessa, ja ne kaikki on 90 tai 91 vm
ainakin yks 2005 cr löytyy myös eräältä foorumilaiselta, loput kaikki noita vanhoja, niitäkin vain 10-20 kilvissä
jos oikeen ruvetaan pilkkua nussimaan niin se ei ole honda
26.7.2009 18:20
Tiedän kyllä hyvin mikä se on ja sanon että Honda Montesa Cr 125 supermotard on honda, sillä hondaanhan se perustuu aikalailla vaikka espanjalaisten kanssa onkin yhteistyössä tehty.
26.7.2009 23:20
mankeli_ kirjoitti:eikös sen pelkän kolmosen rattaan saa vaihettua? ettei muita tarvis. täytyy kattoa eka missä kunnosa muut on
Kyl, kyl, .. ei sinun akselia rattaineen tarvi uusia, jos ratas on palasina.
27.7.2009 16:26
mankeli_ kirjoitti:noniii, nyt sitten meni hondasta kolmos vaihe. välillä vetää ja välillä ei. oisko sieltä joku ratas menny paskaks?
Mulla hajos tossa viime vkl ykkönen... Täysin samat oireet. Harrastus ollu viimeaikoina sitä, että ruuvataan mottia irti ja takas kiinni. Täällä olis sitte yks honda myynnissä kuhan se on kunnossa!
27.7.2009 16:38
echo kirjoitti:Tiedän kyllä hyvin mikä se on ja sanon että Honda Montesa Cr 125 supermotard on honda, sillä hondaanhan se perustuu aikalailla vaikka espanjalaisten kanssa onkin yhteistyössä tehty.
Espanjalaisten? Hm on italialainen
Hm on italiassa kasattu honda!
27.7.2009 20:50
Juspaa kirjoitti:mankeli_ kirjoitti:noniii, nyt sitten meni hondasta kolmos vaihe. välillä vetää ja välillä ei. oisko sieltä joku ratas menny paskaks?
Mulla hajos tossa viime vkl ykkönen... Täysin samat oireet. Harrastus ollu viimeaikoina sitä, että ruuvataan mottia irti ja takas kiinni. Täällä olis sitte yks honda myynnissä kuhan se on kunnossa!
heh, kuullostaa nii tutulta, tosin mottia ei ole tarvinnu irroitella. ekana katkes kytkinvaijeri->vaihdoin uuden ja lähdin testiajolle -> ketjut katkes testiajon aikana. nyt kun sitten sain uudet ketjut ja rattaat ja lähin montulle ni heti meni kolmosvaihe rikki. Täälläki on kohta yks honda myynnissä...
27.7.2009 22:00
mahtaako 01 hondan vaihteiston ratas käydä tuohon 91?
27.7.2009 22:56
...pitkällehän tuo kesä ehti, kunnes kilahti.. Ilmeisesti runkolaakeri paukahti, samalla rouhut vaurioittivat kampiakselia, joka paukautti pakoaukon puolelta sylinterin helman halki. Todelliset tuhot selviää, kunhan saa koneen lopulleen purettua.
Eipä ole aiemmin joutunut sylinteriä korjuuttamaan, eli onnistuuko miten tuolla sylinteriputken vaihdolla?
....olisi saanut tämän viikkoa pysyä läjässä, kun lomaakin vielä olisi.
27.7.2009 23:26
Pinnoitukseen vain, jotkut haukkuvat putkitettua sylinteria paskaksi(mitä se saattaa ollakin) mutta katuajossa ne on toiminut... Toisaalta krossissahan se laulaa aikas nätisti, joten suosittelisin sitä hitsaushommaa, ja sitten pinnoitusta.
27.7.2009 23:47
jampapap kirjoitti:Pinnoitukseen vain, jotkut haukkuvat putkitettua sylinteria paskaksi(mitä se saattaa ollakin) mutta katuajossa ne on toiminut... Toisaalta krossissahan se laulaa aikas nätisti, joten suosittelisin sitä hitsaushommaa, ja sitten pinnoitusta.
Mitenköhän tuo hitsaus toimii, kun helma on melkein kokonaan irti. Jotenkin vain epäilyttää, ettei hitsaamalla saisi kuntoon. Mistä tuota hitsaus+pinnoitus hommaa voisi kysellä, eli mitkä firmat tuota tekee ja mitä lysti maksaa?
Kattelin noita Wisecon putkia mäntineen, maksaahan nekin maltaita, mutta ovat toimineet ja kestäneet kelkassa paremmin kuin alkuperäiset.