6.8.2010 14:02
Ace] kirjoitti:Paljon noissa 250 2t vehkeissä on sit hepoa ja vääntöä kun näiden juttujen perusteella niissä on iha ************ voimaa?
6.8.2010 14:37
välzy kirjoitti:Ace] kirjoitti:Paljon noissa 250 2t vehkeissä on sit hepoa ja vääntöä kun näiden juttujen perusteella niissä on iha ************ voimaa?
ei niissä voimaa oo paljon sen enempää kuin nelipuolikkaassakaan, mutta teho tulee aika paljon repivämmin, eikä niin pehmeesti kuin nelipuolikkaassa.
kaipa niissä on sen vähän alta 60 koneelta.
7.8.2010 16:38
7.8.2010 16:47
motocrossman125 kirjoitti:haluaisin kysyä että miten enska kotari eroaa krossista?MEinasin että ostan enskan ja rekisteröin sen sitten un olin kevari iässä.Se olis sitte krossitarkotukseen.
7.8.2010 18:36
8.8.2010 19:47
Ace] kirjoitti:Paljon noissa 250 2t vehkeissä on sit hepoa ja vääntöä kun näiden juttujen perusteella niissä on iha ************ voimaa?
8.8.2010 21:44
Nimetön kirjoitti:Ace] kirjoitti:Paljon noissa 250 2t vehkeissä on sit hepoa ja vääntöä kun näiden juttujen perusteella niissä on iha ************ voimaa?
Takarenkaalta hiukan alle 50 hevosta, vääntöä ~30nm (?).
8.8.2010 21:55
motocrossman125 kirjoitti:voisko joku vielä tänne laittaa sen koska ei tunnu löytyvän?
8.8.2010 23:09
motocrossman125 kirjoitti:voisko joku vielä tänne laittaa sen koska ei tunnu löytyvän?
9.8.2010 12:13
YZi kirjoitti:
Nii mäkin luulin, mut ei se ny nii kauheen paljon raskaampi oo, ainakaan uudempi Honda Se kyl on totta ettei ne ihan alottelijoille sovi. En vaihtais enää takas pieneen.
Ja jos "mutta missä on ...125" sais päättää, ni nelitahtisia mx-pyöriä ei ois koskaan saanu keksiäkkään, tai ainakin ne täytyis hävittää mahdollisimman nopeesti pois radoilta ja kisoista
Nimimerkki: 4 käytettyä pikkunelaria ostanut tuntemattomilta ihmisiltä täytymättä tehdä yhteenkään niistä sitä monen tonnin koneremppaa.
9.8.2010 12:49
zeizei125 kirjoitti:ASIA joka minua TODELLA "#%uttaa ei liity nelitahtiseen pyörään,vaan järjettömiin sääntömuutoksiin kilpaluokissa.miten puolet isommalla kuutiotilavuudella varustetut nelarit saavat ajaa pienempiä kaksitahtisia vastaan?
9.8.2010 13:56
zeizei125 kirjoitti:
järjettömiin sääntömuutoksiin kilpaluokissa.miten puolet isommalla kuutiotilavuudella varustetut nelarit saavat ajaa pienempiä kaksitahtisia vastaan?
YZI voitko kertoa mikä nelareissa on niin paljon parempaa kuin kaksitahtisessa?
esimerkki nelareista crossin puolelta:kovat äänet,radat menneet tarkempaan syyniin,ainakin maailmalla,lisääntyneen melun takia (jopa kiinni)
liikkuvia osia huomattavasti enemmän moottorin puolella.enemmän huoltoa,
kalliit osat.
aika räjähdysherkkiä tuntuu ainakin pikkunelarit olevan.
9.8.2010 15:28
motocrossman125 kirjoitti:haluaisin kysyä että miten enska kotari eroaa krossista?MEinasin että ostan enskan ja rekisteröin sen sitten un olin kevari iässä.Se olis sitte krossitarkotukseen.
9.8.2010 15:56
-Anz- kirjoitti:motocrossman125 kirjoitti:haluaisin kysyä että miten enska kotari eroaa krossista?MEinasin että ostan enskan ja rekisteröin sen sitten un olin kevari iässä.Se olis sitte krossitarkotukseen.
Ei kannata, siin ei oo linkkuu. Ei semmosel voi ajaa.
9.8.2010 16:08
Kannattasko kattoo vaikka heinolan kisaan ilmottautuneiden kotarien lukumäärää ja sitten vasta tehdä noita päätelmiä.Eri asia jos ei halua ajaa-Anz- kirjoitti:motocrossman125 kirjoitti:haluaisin kysyä että miten enska kotari eroaa krossista?MEinasin että ostan enskan ja rekisteröin sen sitten un olin kevari iässä.Se olis sitte krossitarkotukseen.
Ei kannata, siin ei oo linkkuu. Ei semmosel voi ajaa.