7.7.2012 2:08
OA243 kirjoitti:pennywise] kirjoitti:Ei oo koskaan kolissu? No sen muistan varmasti ku kolisee ja kunnolla, viime kesänä 10 pv teholla ja 6 osastolla... on tää hienoo hommaa ku ei oo kunno varusteita
Ja silti et hommaa kunnon suojia? Mitä mä en tässä nyt ymmärrä?
7.7.2012 10:35
7.7.2012 16:22
pennywise] kirjoitti:Noh, en oo nähny tarvetta niille
7.7.2012 18:38
CRhonkkeli kirjoitti:pennywise] kirjoitti:Noh, en oo nähny tarvetta niille
Sama täällä. Luulin vilpittömästi, että pitkillä ajosaappailla pärjäisi, mutta pienen vahingon kautta opittiin toisin. On se kumma, kun yrittää tänne kirjoittaa rehellisiä ajokokemuksia uudella pyörällä ja suhteellisen tuoreena lajin harrastajana niin "saata-nan idiootiksi" nimitetään...
Mitä ovat yleisimmät suojat, joita ruukataan tämmösessä endurotyyppisessä ajossa käyttää?
Mukavasti tuo pyörä jaksaa kyllä vääntää. Ei "aivan" yhtä useasti sammua tupsahtele enää kankaita noustessa kuin entinen puolikas CR.
7.7.2012 19:19
Yam66 kirjoitti:Ite käytän race-face polvisuojia. Sellaset 60e perus polvarit. Ihan mukavat päällä ja tollee. Mutta mietin kyllä että jos oikeesti rysähtää niin mahtaakohan niistäkään mitää apua olla. Tollaset perus polvarit tykkää helposti luiskahtaa paikoiltaan ekassa maakosketuksessa ja sitten seuraavasta tuleekin jo suora isku suojaamattomaan polveen. Ja vaikka ne pysyisikin paikallaan niin onko noissa nyt sitten se suojaavuuskaan niin hyvä..?
7.7.2012 19:42
7.7.2012 20:32
7.7.2012 22:03
CRhonkkeli kirjoitti:pennywise] kirjoitti:Noh, en oo nähny tarvetta niille
Sama täällä. Luulin vilpittömästi, että pitkillä ajosaappailla pärjäisi, mutta pienen vahingon kautta opittiin toisin. On se kumma, kun yrittää tänne kirjoittaa rehellisiä ajokokemuksia uudella pyörällä ja suhteellisen tuoreena lajin harrastajana niin "saata-nan idiootiksi" nimitetään...
Mitä ovat yleisimmät suojat, joita ruukataan tämmösessä endurotyyppisessä ajossa käyttää?
Mukavasti tuo pyörä jaksaa kyllä vääntää. Ei "aivan" yhtä useasti sammua tupsahtele enää kankaita noustessa kuin entinen puolikas CR.
7.7.2012 22:18
7.7.2012 22:25
7.7.2012 23:11
oilburner kirjoitti:Kuka sua on nimittäny "saata-nan idiootiksi"??!!!
8.7.2012 8:35
Taitaa olla ainakin meidän isojalkaisten ongelma noi alppinestarit,mullakin on 45-46 ja ne on kyllä ihan karmeet ainakin uutena.Sidit toimii heti uudesta alkaen ja toinen hyvä merkki on TCX mistä olen tykännyt mutta sidit pitää paremmin vettä.Anssi_L kirjoitti:Mistä kohdasta sulla kuluu saappaat? Pohjathan saa muutamalla kybällä vaihdettua.
Itse olen päättänyt käyttää koon 45 Sidi Crossfirejä vaikka oikeampi koko olisi ehkä jalkaterän osalta 46, mutta neljäkutoset menevät sen verran ruttuun nilkkaa taivuttaessa että raapivat jalkaa. Alpparit muuten hyvät mutta tässä koossa sellaiset pellekengät että ei meinaa mahtua vaihdetta vaihtamaan.
8.7.2012 11:28
mantsapoika kirjoitti:Taitaa olla ainakin meidän isojalkaisten ongelma noi alppinestarit,mullakin on 45-46 ja ne on kyllä ihan karmeet ainakin uutena.Sidit toimii heti uudesta alkaen ja toinen hyvä merkki on TCX mistä olen tykännyt mutta sidit pitää paremmin vettä.Anssi_L kirjoitti:Mistä kohdasta sulla kuluu saappaat? Pohjathan saa muutamalla kybällä vaihdettua.
Itse olen päättänyt käyttää koon 45 Sidi Crossfirejä vaikka oikeampi koko olisi ehkä jalkaterän osalta 46, mutta neljäkutoset menevät sen verran ruttuun nilkkaa taivuttaessa että raapivat jalkaa. Alpparit muuten hyvät mutta tässä koossa sellaiset pellekengät että ei meinaa mahtua vaihdetta vaihtamaan.
Itse en enää osta muita saappaita kun sellaset missä on se nivelletty nilkkaosa
8.7.2012 13:04