2.8.2010 17:35
3.8.2010 0:05
Ace] kirjoitti:No mielellään pikkunelari kun oon kuullut että nelipuokki on aika raskas ajaa.
3.8.2010 0:23
3.8.2010 17:44
3.8.2010 23:18
motocrossman125 kirjoitti:öräwä kirjoitti:Noh.. Et kyllä huomaa sitä linkuttomuutta missään harraste crossailessa.
noh.. kyllä se tulis ihan kisakäyttöönkin että onko sillä sit niin väliä. Onko yammun piikissä linkku?
3.8.2010 23:36
3.8.2010 23:54
Ace] kirjoitti:Nyt kun olen lukenut näitä juttuja tässä sellaisen 2 tuntia niin aloin miettiä että olisko sittenkin se isonelari, vaikka se nyt raskaampi olisikin ajaa ja hitaita kierrosaikoja mutta enhän mä kilpaa ole lähdössä ajamaan!
Kun harrastepelistä on kyse ja käyttäjänä opiskelija (=Ei mikään yberhyberrikas koneremppa 20h välein) niin oisko se 450cc sit kumminkin se vai kestääkö tolla pikkunelkulla päästellä yhtäpaljon kuin isolla?
Jossain vaiheessa Anssi_L taisikin mainita että pikkunelkut on herkkiä koneenpuolesta (pamahtaa jos ei huolla tarpeeksi?) niin mikä sen tekee että isot nelkut ei ole? Tehojen ansiosta ei ole tarvetta vääntää tuppia niin paljon?
4.8.2010 0:02
Ace] kirjoitti:E: Niinhän se asia olikin että, kun budjettina on se noin 3k euroa eikä sais olla vm.06 vanhempi niin isoja nelkkuja on vain vähän vaihtoehtoja.
4.8.2010 0:39
4.8.2010 0:40
4.8.2010 0:48
4.8.2010 1:04
4.8.2010 1:13
Ricede kirjoitti:ÖÖ, isonelkku vie aika saman verran ainetta kuin sinun exc, jos kunnolla molemmilla ajetaan. Huollot myös exc aika samat kuin rossi peleissä. Vai että 2t äänet ärsyttää . Voin mä sulle sitten siihen pyörään ne venat säätää
4.8.2010 7:58
Ace] kirjoitti:musta tuntuu että radalla on vähän mukavempi ajaa nelarilla. Enhän mä sitä vielä voi tietää kun nelarilla en ole ajanut.
4.8.2010 8:15
Ace kirjoitti:En tarkottanut sua niillä osaavilla kavereillaan. Sori nyt mut ei mitää mankivenojensäätöö.