Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
26.2.2014 1:38
Pyörästä ei ainakaan kuulu minkäänlaisia ylimääräisiä ääniä mistään. Käytän paikallisella mp velholla venttiileiden säädössä. Pystyisiköhän tälläinen todella tietävä kaveri suht nopeasti tarkistamaa hiemab moottorin kuntoa sen yhteydessä?
26.2.2014 1:52
Ja muuten onko näissä sylinteriä mahdollista porauttaa?
26.2.2014 23:35
Jos ja kun sylinteri on alumiinia, siinä on pinnoite jota ei voi porata paitsi jos sen pinnoittaa uudestaan porauksen jälkeen.
Saattaa olla helpompi ostaa uusi/käytetty kuin alkaa lähettelemään pitkin maailmaa pinnoitettavaksi.
6.3.2014 17:27
Minkä takia tässä pitäs räjäytyskuvan mukaan laittaa se jousi suodattimen alle? Eli suodattimen ja kytkinkopan väliin? Silloinhan suodattimen ja kopan väliin jää rako josta pääsee öljy menemään suodattimen ohi? Järkevästi ajateltunahan sen jousen pitäisi olla sen suodattimen ja suodattimen kannen välissä jotta jousi painaisi suodatinta tiiviisti koppaa vasten.
6.3.2014 21:05
Missä kuvassa noin päin on?
Eli jousi just niinkuin kuvailit kannen ja suodattimen väliin, ja suodatin tietenkin reikä/tiiviste koneeseen päin...
7.3.2014 1:29
Alkuperäisissä räjäytyskuvissa on niin, eli jousi ensin ja suodatin perässä.
Oli myös niin kun ostin tämän, oiskohan syy miksi meni alakertaki paskaksi heti..
Pitäs käydä nää vanhat pyörät ennen ensiajoja jo läpi niin ei tulis tämmösiä yllätyksiä. Jos ensiviikolla pääsis ajamaan tällä ensimmäisen tankillisen..
16.3.2014 14:09
Juusoo unohdappa nyt ne mopoajat ja mäntien vaihdot sekä pyttyjen poraamiset. Jos kyse on tuollaisesta 450 kuutioisesta nelitahti vehkeestä, niin kannattaa huolehtia ensiks venttiilien säädöt, nokkaketju, alakerta yms. kuntoon. Kyllähän noissa mäntiäkin vaihdellaan, mut harvemmin ne männän takia hajoaa.
10.4.2014 13:29
wibaGSX1000R kirjoitti:Juusoo unohdappa nyt ne mopoajat ja mäntien vaihdot sekä pyttyjen poraamiset. Jos kyse on tuollaisesta 450 kuutioisesta nelitahti vehkeestä, niin kannattaa huolehtia ensiks venttiilien säädöt, nokkaketju, alakerta yms. kuntoon. Kyllähän noissa mäntiäkin vaihdellaan, mut harvemmin ne männän takia hajoaa.
Juu huoltelin venttiilit kuntoon yms. Pari viikkoo kerksin pyörällä pommittaa, kunnes sivari tuli ihan puskista ja kiilas melkein ojaan. Kortti kaheks kuukaudeks hyllylle, syynä puolen kilsan keulat ja ylinopeus.. Noo sain kuiteskin kuvan vihdoinki hussesta lisättyä galleriaan..
10.4.2014 15:28
Hyvä Juuso, poistuppa sitten täältä offroadpuolen foorumilta, täällä on ihan oikeitakin moottoripyöräilijöitä.
16.6.2014 10:22
Käykö noi 125sm hussen vanteet (san remo, 2.75x17-4.25.17) tälläseen isoon nelipuokkiin?
16.6.2014 10:44
Riptide kirjoitti:Käykö noi 125sm hussen vanteet (san remo, 2.75x17-4.25.17) tälläseen isoon nelipuokkiin?
En osaa sanoa, mutta itsellä on tommoset san remon vanteet kiinni ja jouduin uuden akselin sorvauttaan että sai etuvanteen kiinni. Vissii aika moni uudella akselilla saanu sopimaan..
16.6.2014 20:54
Joo niin täs kuulinki et taka akseli osuis kohilleen ja etuakseli jäis aina pienestä kiinni.
16.6.2014 23:01
Riptide kirjoitti:Joo niin täs kuulinki et taka akseli osuis kohilleen ja etuakseli jäis aina pienestä kiinni.
voin lisätä tonne galleriaan kuvan mimmonen akseli se on jos vähän auttaa sorvarille kertoessa
11.7.2014 18:42
Onko tietoa käykö putkistot ristiin SMR510 ja TE510? vuosimallit 2007. Runko kumminkin kun on sama ja oletettavasti moottorikin..
11.7.2014 22:30
Joo sama putki molemmissa. Ja moottorikin hyvin sama, jossain smoto malleissa on ollut tasapaino akseli jota taas ei enskoissa ja crosseissa oo ollut.