Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

Alueen säännöt

Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.

26.3.2010 16:22

vastapäivään 95% varmuudella ja avaukseen mielellään pulttipyssy.. kruunu EI kestä vastaanpitoa ilman erikoistyökalua ja nopeasti tulee kallista:)

joo tuli huomattua ettei kestä sain sen nimittäin jo hajalle :s

26.3.2010 19:39

:lol: Ei voi kun onnitella sua tosta, miten hemmetissä sait sen paskaks?

Ite availlu aina pulttipyssyllä eikä ikinä oo menny mikään paikka rikki, ja ite pidän kytkimen paikoillaan niin, että laitan palan nahkaa (ylensä vyö) kytkimen ja rattaan väliin ja sitten vaan ampuu pultin/mutterin auki.

30.3.2010 15:44

onko kellään tietoo että löytyykö -97 vuosimallin kx:sän vaihteistoon laakereita tarvikkeena mistään?
vai pitääkö tosiaan tilata alkuperäisosana?

30.3.2010 16:19

Neula kirjoitti::lol: Ei voi kun onnitella sua tosta, miten hemmetissä sait sen paskaks?

Ite availlu aina pulttipyssyllä eikä ikinä oo menny mikään paikka rikki, ja ite pidän kytkimen paikoillaan niin, että laitan palan nahkaa (ylensä vyö) kytkimen ja rattaan väliin ja sitten vaan ampuu pultin/mutterin auki.



Tuossahan ne pääpointit jo tulikin.

1. olet käyttänyt pulttipyssyä jolla se aukeaa
2. et ole pitänyt jollain kiinni kruunun alumiinisista tapeista kun koittanut sitä vääntää auki ilman pulttipyssyä:)

laakerit

30.3.2010 16:39

mistäs sais tollaseen -98 125cc kx:sään pyörän laakerit,eli siis tollanen violetin värisillä vanteilla varustettu olis kyseessä,kun joku sanoi ettei normaalit kx:sän laakerit sopisi?

30.3.2010 20:19

kangsta kirjoitti:mistäs sais tollaseen -98 125cc kx:sään pyörän laakerit,eli siis tollanen violetin värisillä vanteilla varustettu olis kyseessä,kun joku sanoi ettei normaalit kx:sän laakerit sopisi?


Miksi ihmeessä ei sopisi jos väri vain on violetti? Laakeri käteen saatana ja laakereita myyvään liikkeeseen katselemaan sopivan, ei oo sen vaikeempaa.

Tuossahan ne pääpointit jo tulikin.

1. olet käyttänyt pulttipyssyä jolla se aukeaa
2. et ole pitänyt jollain kiinni kruunun alumiinisista tapeista kun koittanut sitä vääntää auki ilman pulttipyssyä:)


Eli siis pitääkö kruunua pitää paikallaan pulttipyssyllä avattaessa, vai hajottaako juuri se kiinnipitäminen/pyörimisen jumittaminen sen? Näin vielä yhteenvetona kun pitäis ittelläki availla muttei uskalla osaa särkiä.. :roll:

31.3.2010 8:24

samuli91 kirjoitti:
Eli siis pitääkö kruunua pitää paikallaan pulttipyssyllä avattaessa, vai hajottaako juuri se kiinnipitäminen/pyörimisen jumittaminen sen? Näin vielä yhteenvetona kun pitäis ittelläki availla muttei uskalla osaa särkiä.. :roll:


Voit pitää sitä kruunua vaikka käsin kiinni, jos pyssyllä aukaset.

31.3.2010 11:25

samuli91 kirjoitti:
kangsta kirjoitti:mistäs sais tollaseen -98 125cc kx:sään pyörän laakerit,eli siis tollanen violetin värisillä vanteilla varustettu olis kyseessä,kun joku sanoi ettei normaalit kx:sän laakerit sopisi?

Miksi ihmeessä ei sopisi jos väri vain on violetti? Laakeri käteen saatana ja laakereita myyvään liikkeeseen katselemaan sopivan, ei oo sen vaikeempaa.

Koska kawassa ei ole ollut koskaan violetteja vanteita, niin nuo on jotkut tarvikevanteet (Excel ehkä) ja mahdollisesti myös navat on tarvikenavat ==> tarvikelaakerit.

31.3.2010 16:30

fuelmx kirjoitti:
samuli91 kirjoitti:
kangsta kirjoitti:mistäs sais tollaseen -98 125cc kx:sään pyörän laakerit,eli siis tollanen violetin värisillä vanteilla varustettu olis kyseessä,kun joku sanoi ettei normaalit kx:sän laakerit sopisi?

Miksi ihmeessä ei sopisi jos väri vain on violetti? Laakeri käteen saatana ja laakereita myyvään liikkeeseen katselemaan sopivan, ei oo sen vaikeempaa.

Koska kawassa ei ole ollut koskaan violetteja vanteita, niin nuo on jotkut tarvikevanteet (Excel ehkä) ja mahdollisesti myös navat on tarvikenavat ==> tarvikelaakerit.


Mutta ei se nyt suuri ongelma ole naputella laakerit käteen ja käydä laakereita myyvässä liikkeessä. :) Voihan nuo olla muutkin kehät tai keskiöt kuin kawan orkkikset. Tsekkaileppa lukeeko keskiössä sitten Kawasaki made in japan tms. vai juuri tuo esimerkiksi: excel..

KX 2 vaihde

3.4.2010 19:52

Olisko kellään villiä veikkausta viasta kun ei pysy enää kakkos vaihde päällä täyskaasukiihdytyksessä. Kyseessä KX 125 vm-85 Rattaat vaiko siirtäjä kulunut?

KX vaihdevika??

4.4.2010 12:30

KX 250 -98. Mikä mahtaa olla vikana, kun heittää nelosvaihteen päälle ni on kuin kytkin luistais tosi paljon?? muut vaihteet toimii. Kiitti.

mikä mättää

4.4.2010 20:49

mikäköhän mahtaa olla kun kx ei ota kierroksia kunnolla, mutta ilman imanputsaria toimii normaalisti???
tietäisikö joku.

5.4.2010 15:27

KxRider kirjoitti:mikäköhän mahtaa olla kun kx ei ota kierroksia kunnolla, mutta ilman imanputsaria toimii normaalisti???
tietäisikö joku.


Säädöt tosi pahasti pielessä kaasarissa. Rikkaalla käy jos kerta enemmän ilmaa saaneena toimii paremmin. Suuttimet oikean kokoiseksi niin saattaa toimia.


Olisko kellään villiä veikkausta viasta kun ei pysy enää kakkos vaihde päällä täyskaasukiihdytyksessä. Kyseessä KX 125 vm-85 Rattaat vaiko siirtäjä kulunut?


Mulla sama vika ja motti nyt auki. Rattaissa ei mitään erikoista kulumaa hampaissa ja siirtäjiä en osaa katsoa niin vähän pyörien vaihteiston kanssa räplänneenä. Eli jos joku osais valaista muakin :)

5.4.2010 15:41

samuli91 kirjoitti:

Olisko kellään villiä veikkausta viasta kun ei pysy enää kakkos vaihde päällä täyskaasukiihdytyksessä. Kyseessä KX 125 vm-85 Rattaat vaiko siirtäjä kulunut?


Mulla sama vika ja motti nyt auki. Rattaissa ei mitään erikoista kulumaa hampaissa ja siirtäjiä en osaa katsoa niin vähän pyörien vaihteiston kanssa räplänneenä. Eli jos joku osais valaista muakin :)


Hammaspyörien kytkentätapit kuluneet tai pyöristyneet.

11.4.2010 7:55

Just joo, 25h ajettu 85 KX, ja petilaakerit paskana.Kommentteja, kokemuksia...