SMK;-) kirjoitti:Monet yksityiskohdat näyttää kuvissa poikkeuksellisilta, jotain mitä ei löydy Skaissakaan: alumiiniset(?) T-kappaleet, Alumiini(?)swingi, normaalimallinen ilmanputsari???, fiksun olonen takajarrupoljin, kuvista päätellen jarrusatuloiden kellutus kuten japseissa, ilmeisesti aluvanteet.
Etujarruletku on tosiaan vähän...öhöm. Ja niin on tuo äänen"vaimennin"kin.
No nyt on käyty haastavassa kelissä kokeilemassa vehjettä ja ihan positiivinen kuva jäi mieleen. Jousituksen säätöjä saa vielä tosin hakea. Alusta on melko jäykkä. Alusta juuri sellainen kuin tehdas ilmoitti Racing jumps sportshocking
. Pyörä oli ajettavuudeltaan kuin pakkasta vedetty japanilainen crossi enskapolulla.
Kuski oli kyllä ihan pihalla 10v. ajotauon jälkeen
Mutta noihin SMK:n kysymyksiin.
- On alumiini t-kappaleet
- On alumiini swingi
- On alumiini stonga
- On aluvanteet, mutta esim. vannelukot puuttuu.
- Takahäkkikin on alumiiniä vaikka on maalattu.
- Vakiona 520 o-rengas ketju. Välitykset melko pienet, ykköstä ei juuri tarvitse.
- Ilmanputsaria pitää tutkia saisiko siihen järkevämmän rakenteen. Se on kiinalaista suunnittelua
. Samoin etu-akselin toisen puolen holkitukset ja etujarruletku. Pyörässä on tällähetkellä kiinni omavalmisteinen letku. Nämä muutetaan myyntimalleissa.
- Äänet on kuin isommissakin
. Mutta menee todennäköisesti enska äänistä läpi omallakin vaimentajalla. Mitataan kun keretään.
- Jousituksesta (etu/taka) löytyy molemmat naksut. Etupää menee purkuun ensi viikolla jolloin voin antaa lisäinfoa sen sisällöstä.
- Kone oli tehokkaamman oloinen mitä tehdas lupaa. Viemme todennäköisesti jossain vaiheessa toisen noista dynoon jolloin saamme suuntaa-antavat teho/vääntöluvut.
- Muihin kysymyksiin pystyn antamaan vastauksia ensiviikon alussa kun saamme sen komeamman värisen pyörän kasaan
Edit: kikoitusvirheitä
Viimeksi muokannut Toni I päivämäärä 10.2.2008 1:28, muokattu yhteensä 2 kertaa