Offroadmiesten mekka. Pyörät, ajopaikat, kilpailut ym. Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
Alueen säännöt
Katuenskoja koskevat yleisjutut kuutioiden mukaan joko mp- tai piikkialueelle.
27.1.2014 15:29
Mitakan kampura Ebay:stä näyttäisi jäävän toimituskuluineenkin alle 200€, mutta laadusta ei ole mitään takeita...
27.1.2014 16:57
Paljonko alkuperäinen maksaa? Voi nimittäin olla vähän väärä paikka säästää.
27.1.2014 17:16
Kotarin alkuperäinen on melko suolaisen hintainen, mutta varmasti laadukkaampi.
http://www.motokeidas.com/shop/tuotteet ... 25-SX-2007
28.1.2014 18:52
wqwq kirjoitti:Olisi KTM sx 125 01-10 alkuperänen kampura joutilaana jos jotain kiinnostaa.. Ilmoitus löytyy tuola myyntipuolelta.
31.1.2014 16:07
Onko tarvike ns irto äänenvaimenninvillassa eroa kotarin alkuperäseen äänenvaimenninvilla pötkylään? Kumpaa kannattaa käyttää? Alkuperäinen villa aika suolan hintainen 35e.
17.3.2014 11:44
Morjesta! Kiinnostus ois kova ostaa tollanen täyskokonen krossipyörä ja kotarin SX on kiinnostavimpia laitteita. Aikaisempaa kokemusta on hussen WRrästä ja pitbikeistä. Harrastus on ihan alkutaipaleella, joten pyöräänkään ei ole sijoittaa kuin viime kesän palkka (max 2000e). Tarkoituksena olisi käydä ajamassa hieman enskaa, mutta pääosin krossiradalla. Olen katsellut vm 2002-2006 pyöriä. Työkalut löytyy ja ne myöskin pysyvä kädessä.
Millaisia tyyppivikoja noissa vanhemmissa kotareissa on? Kertokaa mitä kannattaa ottaa huomioon kun lähtee katsomaan laitetta? Ideana itsellä ollut, että osaa n. 1500e maksavan pyörän ja jättää se 500e suosiolla remonttiin mitä kuitenkin tulee heti. Olisin kiitollinen kaikesta tiedosta koskien näitä vanhempia pyöriä!
17.3.2014 18:21
Ihan btw, onko kukaan huomannut noita Motokeitaan alkuperäispaisarien hintoja?
Vanhempaan 125 SX:sään näytti saavan 85 eurolla. Siis upouuden, alkuperäisen.
Onkohan tuo joku virhe vaiko oikeasti noin polkuhinnoilla lähtee?
2.4.2014 21:01
Osaisko joku neuvoo mitä tehdä, kun kytkin luistaa? Oisko nesteet vähissä? Ja mitä nestettä kytkimessä pitää käyttää? Sitten p-aukon säätimen kanssa ongelmia, aluksi toimi aina välillä mut nyt ei aukee enää ollenkaa? Olisko karstoittunu ja putsaamalla kuntoon?
Nopeita vastauksia kiitos!
Ja pyörä oli ktm sx 125 -04
2.4.2014 22:09
Väärää vaihteistoöljyä tai kytkinlevyt lopussa. Molemmissa tapauksissa menee levyt uusiksi. Ite kytkimeen mieluiten maguran mineraali öljyä joka on sinne tarkotettu.
Pakoaukon säätimen kanssa kannattaa tosiaan alottaa putsaamalla kaikki paikat kartsasta.
2.4.2014 22:14
Onko tuo pakoaukonsäädin kova homma purkaa? pitääkö pytty ottaa irti?
2.4.2014 23:39
Ei tarvii pyttyä irrottaa. Pakoputki ensin pois ja sitten vaan koppa auki ja putsaamaan. Esim tiivisteenirrotus aineella lähtee karsta kohtuu hyvin ja on kai jotain oikeitakin aineita olemassa karstan poistoon.
3.4.2014 20:37
Ei onnistu kunnolla pakoaukon muuntimen puhdistaminen ilman sylinterin irrottamista.
Tuolta löytyy korjaamokäsikirja, josta löytyy ohjeet pakoaukonmuutimen huoltoon:
http://www.keustermans.nl/KTM-125-144-1 ... 062E-2.pdf
3.4.2014 22:18
Voiko tuohon toimivuuten vaikuttaa että putki vuotaa paisarista? Ja miten käy jos pakoaukonsäätimen lukitsee ylös?
5.4.2014 16:42
Mitä vaihteisto ja moottoriöljyä laitetaan ktm sx 125 2010?
5.4.2014 17:05
Ainakin ohjekirjan mukaan oli -12 mallin pyörään motorex top speed 15w50 öljyä vaihteistoon